بازدید 2024

وزیر خارجه فلسطین: اروپا برای نجات روند صلح دست به کار شود

کد خبر: ۴۳۱۴۴۶
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۳ 02 September 2014
وزیر خارجه فلسطین در سخنانی اعلام کرد که طرف فلسطینی تمایل دارد اتحادیه اروپا نقش اساسی را در روند صلح و مذاکرات نهایی میان تشکیلات خودگردان فلسطین با رژیم صهیونیستی ایفا کند.

به گزارش (ایسنا)، به نوشته روزنامه کویتی الانباء، ریاض المالکی، وزیر خارجه فلسطین در دیدار با رئیس گروه سوسیال دموکرات در پارلمان اروپا و هیات همراه وی در مقر وزارت خارجه فلسطین در رام الله، درخصوص آخرین تحولات در اراضی اشغالی فلسطین و همچنین اقدامات رژیم صهیونیستی که مانعی بر سر راه تلاش‌های بین‌المللی جهت از سرگیری مذاکرات صلح است، بحث و مذاکره کردند.

المالکی با این مقام اروپایی درخصوص تصمیم دولت رژیم صهیونیستی جهت مصادره 4000 دونم (400 هکتار) از اراضی دو استان بیت لحم و الخلیل در کرانه باختری گفت‌وگو و تاکید کرد که تجاوزهای رژیم صهیونیستی تنها در تخریب‌ها، کشتارها و جنایت‌ها در نوار غزه نمود پیدا نمی‌کند، بلکه این رژیم اراضی را برای ساخت شهرک‌های یهودی نشین و یهودی سازی آن‌ مصادره می‌کند.

وی اظهار امیدواری کرد که طرف‌های بین‌المللی با اعمال فشار بر دولت رژیم صهیونیستی جهت توقف تمام شهرک‌سازی‌های خود و خشونت‌های پی در پی در حق آحاد مردم و همچنین با اتخاذ تدابیری در حق مقدسات در اراضی اشغالی فلسطین، دست به تحرکات کارآمدی برای نجات روند صلح و مذاکرات بزنند.

دو طرف در این دیدار دیدگاه‌های خود را درخصوص تلاش‌ها جهت به جریان انداختن روند صلح میان طرف‌های فلسطینی و اسرائیلی مطرح کردند. المالکی نیز عنوان داشت که طرف فلسطینی تمایل دارد اتحادیه اروپا در کنار تلاش‌های واشنگتن، نقش اساسی را در روند صلح و مذاکرات نهایی میان طرف‌های فلسطین و اسرائیلی ایفا

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی