بازدید 3704

دلایل تشکیل انجمن آسیب شناسی ورزشی و حرکات اصلاحی

عضو هیات مدیره انجمن آسیب شناسی ورزشی و حرکات اصلاحی، گفت: با تشکیل این انجمن به دنبال آن هستیم تا آسیب‌های ورزشی را به حداقل برسانیم.
کد خبر: ۴۵۱۴۳۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۵ 22 November 2014
عضو هیات مدیره انجمن آسیب شناسی ورزشی و حرکات اصلاحی، گفت: با تشکیل این انجمن به دنبال آن هستیم تا آسیب‌های ورزشی را به حداقل برسانیم.

محمد حسین علیزاده در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با هدف از تشکیل انجمن آسیب شناسی ورزشی و حرکات اصلاحی، اظهار کرد: این انجمن بالاترین مرجع علمی – تخصصی در هر رشته ورزشی پس از انجمن تربیت بدنی است که علاوه بر نظارت بر فعالیت‌های علمی، در زمینه علوم ورزشی نیز به صورت تخصصی وارد عمل خواهد شد. همچنین این انجمن بنا دارد نسبت به مسائل صنفی متخصصان علوم ورزشی در رابطه با آسیب شناسی و حرکات اصلاحی نیز در آینده اقدامات قابل توجهی داشته باشد.

وی افزود: امیدوارم تشکیل این انجمن منشا خیری برای ورزش کشور باشد و بتوانیم از طریق این انجمن مانع کناره‌گیری زود هنگام قهرمانان و ورزشکاران از ورزش حرفه‌ای به دلیل آسیب‌های ورزشی شویم.

علیزاده تصریح کرد: این انجمن در آینده محلی برای حضور اساتید علمی و ورزشی خواهد بود تا علاوه بر ایجاد پیوند مستحکم بین علم و ورزش، در جهت رفع مشکلات ورزش به نتایج قابل قبولی دست پیدا کنیم.

عضو هیات مدیره انجمن آسیب شناسی ورزشی و حرکات اصلاحی در رابطه با تاثیر این انجمن در کاهش آسیب‌های ورزشی در آینده، اظهار کرد: با مشورت‌های تخصصی که از طریق این انجمن به دستگاه‌های اجرایی ورزش در آینده داده خواهد شد، تمام تلاش بر این مبناست تا راهکارهای لازم را در خصوص چگونگی کاهش آسیب‌ها به مسئولان اجرایی ورزش انتقال داده شود تا حدامکان مانع خداحافظی زود هنگام ورزشکاران از ورزش حرفه‌ای و قهرمانی شویم.

وی در پایان گفت: این انجمن بنا دارد با شرکت در مجامع بین‌المللی علمی، دانش خود را به روز کند و بتواند در تمام رشته‌های ورزشی به صورت تخصصی وارد عمل شود. هم‌چنین با کمک اعضای این انجمن که همه در حد کارشناسی ارشد و دکترای تربیت بدنی هستند، بنا داریم در آینده تحول بزرگی را در ورزش کشور ایجاد کنیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی