بازدید 1826

تارتار: با صبا به توافق رسیدیم اما قرارداد نبسته‌ایم

سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال صبای قم با اشاره به توافق صورت گرفته با مسئولان این تیم برای فصل آینده گفت: با توجه به وضعیت نامشخص مالکیت باشگاه هنوز قرارداد نبسته‌ایم.
کد خبر: ۵۰۸۵۷۲
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۰ 13 June 2015
سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال صبای قم با اشاره به توافق صورت گرفته با مسئولان این تیم برای فصل آینده گفت: با توجه به وضعیت نامشخص مالکیت باشگاه هنوز قرارداد نبسته‌ایم.

مهدی تارتار در گفت‌و‌گو با ایسنا، با اشاره به توافق با مسئولان باشگاه صبای قم برای فصل آینده لیگ برتر اظهار کرد: هفته گذشته جلسه‌ای را با مدیران صبا برگزار کردیم و برای فصل جدید به توافق رسیدیم. لیست مورد نظرم را به باشگاه ارائه کرده‌ام و تا جایی که اطلاع دارم آنها هم پیگیر هستند اما با توجه به وضعیت نامشخص مالکیت باشگاه هنوز قرارداد نبسته‌ایم.

سرمربی فصل گذشته صبا در پاسخ به این سوال که با چه کسی به توافق رسیده‌، تصریح کرد: با مدیران باشگاه مانند جهان‌بینی و اعضای هیات مدیره توافق صورت گرفته است. اگر مالک جدید باشگاه مشخص شود، بحث توافق فرق می‌کند. امکان دارد من مربی مورد علاقه او نباشم و فرد دیگری مدنظر او باشد. البته من هم دوست ندارم به اجبار در جایی کار کنم.

تارتار با بیان این که سایر تیم‌های لیگ‌ برتر شروع به جذب بازیکن کرده‌اند، افزود: با توجه به رفاقتی که میان من و باشگاه صبا ایجاد شده است، آنها برنامه خواستند و من هم برنامه مورد نظرم را ارائه کردم. انتظار ندارم که مالک جدید هم این برنامه را قبول کند. مطمئنا اگر تکلیفم در صبا مشخص شود، مشغول به کار می‌شوم.

وی اظهار کرد: توافق من و باشگاه دو طرفه است. اگر تکلیف مالکیت باشگاه زمان زیادی طول بکشد، مدیریت باشگاه به من اطلاع خواهد داد که قرارداد را ببندیم وگرنه منتظرم تا مالکیت باشگاه مشخص شود. در هفته جاری جلسه‌ای را در باشگاه برگزار خواهیم کرد که خیلی از مسائل مشخص می‌شود.

تارتار درباره لیست ارائه شده به باشگاه صبا گفت: در این لیست سعی کرده‌ایم میان جوانی و تجربه تعادل برقرار کنیم. باید بازیکنان باتجربه و جوان تلفیق شوند؛ چرا که نمی‌توان به یک باره تیم را جوان کرد. تاریخ تمرینات را هم مشخص کرده‌ایم و اگر قراردادی بسته شد، در اوایل ماه رمضان تمرینات را آغاز خواهیم کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # مسعود پزشکیان # سعید جلیلی # دور دوم انتخابات