ترس مسی از این خانم وکیل مادرید‌ی‌ + عکس

کد خبر: ۵۳۹۷۸۲
|
۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۹ 16 October 2015
|
8674 بازدید

روزنامه مارکا اسپانیا از ترس مسی و خانواده‌اش از خانمی به نام مارتا سیلوا وکیل دولت اسپانیا خبر داد که یکی از مسئولان رسیدگی به فرار مالیاتی آنها است.

اتهامات اخیری که به ستاره آرژانتینی بارسلونا و پدرش درباره فرار مالیاتی نسبت داده شده، کماکان ادامه دارد. دراین باره روزنامه مارکا وابسته به باشگاه رئال مادرید امروز خبر داد که مسی و خانواده‌اش از وکیل مارتا سیلوا دی لاپوئرتا که منشی سابق باشگاه رئال بوده است ترس دارند که در این قضیه حق‌شان پایمال شود زیرا وی اکنون به عنوان رئیس خدمات حقوقی دولت اسپانیا فعالیت می‌کند و از مسئولان رسیدگی به اتهامات اخیر مسی و پدرش از فرار مالیاتی به شمار می‌آید.

به گزارش تابناک ورزشی، آنچه مسلم است لئو مسی اتهام فرار مالیاتی را در دادگاه قبلی پذیرفت و بلافاصله کل مبلغ فرار مالیاتی شامل حدود پنج میلیون دلار را به حساب خزانه واریز کرد اما قانون می گوید تنها بازگرداندن این رقم کافی نیست و فردی پنهان کار یا خاطی، باید شامل احکام سنگین تری شود تا در جامعه عامل بازدارندگی نسبت به چنین اقداماتی ایجاد شود.

ترس مسی از این خانم وکیل مادرید‌ی‌ + عکس

ترس مسی از این خانم وکیل مادرید‌ی‌ + عکس

بسیاری از افراد این اتفاق که خانم مارتا قبلا در باشگاه رئال مادرید کار می‌کرده و اکنون مسئول رسیدگی اتهامات مالیاتی مسی و پدرش است را تصادفی بیان می‌کنند اما مسی و خانواده‌اش این نظر را ندارند و از آن می‌ترسند که حق شان را پایمال کند زیرا پیش از این خانم مارتا سیلوا خواستار 22 ماه زندان برای مسی و پدرش شده بود.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟