نشست خبری

مظلومی: حالا خیالم برای دربی راحت است

سپاهان رقیب ما بود و اگر با احتیاط بازی می‌کردیم بازی را می‌باختیم و احتیاط در برنامه بازی ما نبود و اگر درگیرانه با سپاهان بازی نمی‌کردیم آنها ما را عذاب می‌دادند. به دنبال بالا بردن کیفیت دربی هستیم ولی ما و پرسپولیس فشار زیادی را تحمل می‌کنیم.
کد خبر: ۵۴۲۳۹۴
|
۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۶ 26 October 2015
|
2805 بازدید

پرویز مظلومی پس از پیروزی خیره کننده 3 برصفر مقابل سپاهان در نشست خبری گفت: برای برد به اصفهان آمده بودیم و بردیم و می‌خواستیم قبل از دربی با روحیه‌ای بهتر به مصاف رقیب دیرینه مقابل پرسپولیس بازی کنیم.اگرچه بردیم و بازی زیبایی بود و سپاهان هم خوب بازی کردیم اما نگذاشتیم این تیم از موقعیت‌هایش گل بسازد. خیلی خوب شروع کردیم و خیلی زود هم به گل رسیدیم ولی بازیکنان ما بدون دستور من تا پایان نیمه اول عقب نشینی کردند. در نیمه دوم با تغییراتی که دادیم می‌دانستیم سپاهان حمله می‌کند و بازیکنان سرعتی را به میدان آوردیم و خیلی خوب بازی کردیم و می‌توانستیم بیش از 2 گل بزنیم. سپاهان هم خوب بازی کرد.

مظلومی: حالا خیالم برای دربی راحت است

سرمربی استقلال درادامه گفت: فقط در دفاع از حسین فرکی یک گلایه بکنم که تیم را فصل قبل قهرمان کرده و فصل قبل از آن هم با فولاد هم قهرمان شده بود. شرایطی پیش می آید و گاهی اوقات برای ما هم پیش می‌آید و نباید به مربی توهین کرد و واقعا تاسف خوردم.

وی گفت: سپاهان رقیب ما بود و اگر با احتیاط بازی می‌کردیم بازی را می‌باختیم و احتیاط در برنامه بازی ما نبود و اگر درگیرانه با سپاهان بازی نمی‌کردیم آنها ما را عذاب می‌دادند. برنامه ما این بود که محکم بازی کنیم.

سرمربی استقلال در مورد اینکه چرا قبل از حضور در نشست خبری با تلویزیون صحبت کرده؟! گفت: بازی پرسپولیس است و مجبور بودیم که چنین کاری بکنیم. تلویزیون زمانش کم بود صحبت نکردم ولی گفتند دستوراست وگفتند باید بیایید و صحبت کنید.

وی در مورد مصدومان استقلال در بازی دربی، گفت: همه خوب هستند و خسرو حیدری را هم ریسک نکردیم و امروز بازی ندادیم و برای دربی مشکلی نداریم وخیال تان راحت باشد. وی در مورد بازی اسماعیلی گفت: همه فیکس بازی می‌کنند و اسماعیلی بعد از مصدومیت از ناحیه بینی و در تیم امید مدتی بازی نکرد و امروز در غیاب چشمی او را به میدان فرستادیم.

مظلومی در مورد اینکه جاسم کرار در استقلال فقط حاشیه دارد، گفت: بنده خدا اصلا حاشیه ندارد، با منطق صحبت کنید. بازیکن بزرگی مثل جاسم 5 دقیقه برای استقلال با دل و جان بازی می‌کند. خیال تان راحت مشکلاتی داشت که حل شد و دیگر برای استقلال مشکل ایجاد نمی‌کند. این مشکلات و همه چیز فقط گردن من افتاده است. با وجود مشکلات مالی که در باشگاه داریم رفاقت بازیکنان کم و کاستی را پوشش می‌دهد و این پشتوانه خوبی برای من مربی است.

سرمربی استقلال در مورد اینکه ریسکی بود ترکیب امروز تیم‌تان مقابل سپاهان، گفت: به دنبال بالا بردن کیفیت دربی هستیم ولی ما و پرسپولیس فشار زیادی را تحمل می‌کنیم. به خاطر این فشردگی است که برهانی بازی قبل فیکس است و این بازی در فهرست 18 نفره ما نیست. تفاوتی بین بازیکنان نیست.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟