استقبال گسترده از پاسداران عامل دستگیری تفنگداران دریایی آمریکایی

پاسداران منطقه‌ دوم نيروي دريايي سپاه پاسداران که عصر سه‌شنبه، عمليات ورود غيرقانوني دو شناور نيروي دريايي امريکا را به آب‌هاي تحت حاکميت جمهوري اسلامي ايران در سه مايلي جزيره‌ فارسي شناسايي و آنها را توقيف و 10 نظامي آن را دستگير کرده بودند، امروز با استقبال مسئولان اين نيرو به بوشهر بازگشتند.
کد خبر: ۵۶۱۲۱۱
|
۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۰ 16 January 2016
|
67575 بازدید
پاسداران منطقه‌ دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران که عصر سه‌شنبه، عملیات ورود غیرقانونی دو شناور نیروی دریایی امریکا را به آب‌های تحت حاکمیت جمهوری اسلامی ایران در سه مایلی جزیره‌ فارسی شناسایی و آن‌ها را توقیف و ۱۰ نظامی آن را دستگیر کرده بودند، امروز با استقبال مسئولان این نیرو به بوشهر بازگشتند.
 
به گزارش «تابناک»، در این آیین از مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه، فرمانده منطقه‌ دوم نیروی دریایی سپاه و شمار زیادی از مسئولان این نیرو در اسکله‌ تندر منطقه‌ دوم نیروی دریایی سپاه در بوشهر از این رزمندگان دلیر استقبال شد.
 
مسئولان نمایندگی ولی فقیه در نیوری دریایی سپاه در این آیین گفت: این کار بزرگ نشان داد نظام جمهوری اسلامی ایران با همه توان در برابر زیاده‌خواهی‌های امریکا ایستاده و این مسیر تا پیروزی نهایی استمرار خواهد داشت.
 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالنبی صداقت سپاه با تمام آمادگیِ همراه با اخلاص و معنویت برای حفاظت از آب‌های کشور هیچ تردیدی به خود راه نمی‌دهد و همیشه منتظر فرمان فرمانده معظم کل قواست.
 
فرمانده‌ منطقه دوم نیروی دریایی سپاه هم بیان بخشی از تهدیدات و حرکات غیرحرفه‌ای و مکالمات ردوبدل‌شده میان نظامیان آمریکایی از ناو مستقر در خلیج فارس و نیروی دریایی سپاه گفت: آن‌ها پس از پاسخ کوبندهٔ سپاه عقب کشیدند که این قدرت ما نشأت‌گرفته از قدرت لایزال الهی و قیام عاشورا و مایهٔ خیر و برکت برای نظام اسلامی است.
 

سردار درياداردوم علي رزمجو با اشاره به وجود روحيه‌ي جهادي در ميان قشرهای جامعه و به‌ ويژه کارکنان اين منطقه افزود: پاسداران نيروي دريايي سپاه يک‌ بار ديگر در خليج فارس آبرو و حيثيت امريکا را بردند و هيمنه پوشالي آنان را درهم شکستند و آنها را به زانو درآوردند.
 
وي دو پيام اين اقدام را ايجاد اقتدار و نشان‌ دادن رأفت و مهرباني جمهوري اسلامي عنوان کرد.
 
سردار رزمجو تأکيد کرد: زلزله‌ قدرت ايران پيکره آمريکا را در جزيره‌ي فارسي لرزاند، ولی ما به آن مغرور نمي‌شويم چون اين کار، کار خدا بود.

عصر سه‌شنبه، در سه مايلي جزيره‌ي فارسي در خليج فارس، دو شناور امريکايي بدون مجوز وارد آب‌هاي جمهوري اسلام ايران شده بودند که با اشرافيت و اقتدار نيروي دريايي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي توقيف و 10 نظامي آن دستگير و پس از مشخص شدن سهوي بودن اين اقدام در آب‌هاي بين‌المللي رها شدند.

تعداد بازدید : 124

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # لبنان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟