با تشکر، سرویس با بینندگان ، مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی
با بیینندگان ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که نتیجه این پیگیری در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر می گردد.
طرح مشکل:آذرماه سال جاری جهت دریافت وام ازدواج به بانک رفاه شعبه آپادانا کد197 مراجعه نمودم. با اینکه صراحتا در سامانه تسهیلات ازدواج با رنگ قرمز ذکر شده که بازپرداخت 36 ماهه است به بنده با بازپرداخت 24ماهه پرداخت شد و در جواب اعتراض بنده گفتند: "این شعبه 24ماهه پرداخت میکند!" و یک کاغذ دست نویس حاوی اطلاعات بازپرداخت به بنده داده شد. مراتب را در سامانه شکایات بانک رفاه مطرح نمودم هیچ جوابی دریافت نشد و حتی هیچ شماره پیگیری هم این سامانه نمیدهد. در سامانه شکایات بانک مرکزی با شماره پیگیری 4001312688 W در تاریخ 94/10/2 مطرح نمودم که فقط یک ایمیل اتوماتیک مبنی بر ثبت شدن شکایت دریافت نمودم. با بازرسی بانک رفاه تماس گرفتم گفتند شکایت شما از بانک مرکزی به دست ما خواهد رسید، پیگیری میشود و پاسخ برای شما ارسال میشود. اما هیچ اتفاقی نیافتاد!
پاسخ:باسلام
احتراما ، بازگشت به نامه شماره 113/453 مورخ 94/11/11در خصوص تقاضای مخاطب محترم به اطلاع می رساند ، براساس بررسی های صورت گرفته توسط بازرسی اداره امور شعب منطقه یک تهران و پاسخ ارسالی از سوی شعبه آپادانا ، نامبرده در زمان انعقاد قرارداد تسهیلات قرض الحسنه ازدواجشان اظهار داشتند که توانایی پرداخت ماهیانه خیلی بیشتر از مبالغ اقساط تسهیلات را دارند . لذا شعبه به پیشنهاد ایشان مدت قرارداد را 24ماهه تنظیم نموده و نامبرده با آگاهی کامل برگه قرارداد تایپ شده را مطالعه و امضا نموده است.
اداره روابط عمومی