گزارش

بازگشت سوشا به قفس، پایان ماه عسل لوبانف ازبک

لوبانف علاوه بر اضافه‌وزن مشکلات دیگری هم دارد. واکنش های این دروازه‌بان نشان داده او هرگز گلر شش‌دانگ نیست. در بازی فولاد حرکتش منجر به خطای پنالتی روی فشنگچی شد و در آخرین اشتباه بزرگ ، خروج اشتباه او به دلیل خطای محاسباتی و تخمین نادرست محل فرود توپ باعث گل تساوی سایپا شد
کد خبر: ۵۶۹۹۱۹
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۳ 22 February 2016
|
5353 بازدید
|
۱

به احتمال فراوان، مربیان پرسپولیس از بازی مقابل تراکتورسازی دوباره به استفاده از سوشا مکانی در دروازه روی می‌آورند.

به گزارش تابناک ورزشی، بعد از اینکه مجوز بازی سوشا از سوی مقامات قضایی صادرشد، او به‌طور مرتب و جدی در تمرینات سرخپوشان شرکت کرد تا بعد ازمدتی دوری از میدان و گرفتار شدن در حاشیه‌ها، دوباره به فرم سابقش برگردد. از طرف دیگر، الکساندر لوبانف درچند مسابقه‌ای که برای پرسپولیس به میدان رفت هرگز سنگربان مطمئنی نشان نداد و نتوانست اطمینان مربیان و هواداران را جلب کند.

در مورد لوبانف، مساله‌ای که بیش از هرچیز مطرح می‌شود ناآمادگی بدنی و اضافه‌وزن اوست. اما لوبانف علاوه بر اضافه‌وزن مشکلات دیگری هم دارد. واکنش های این دروازه‌بان در چند بازی اخیر نشان داده او هرگز گلر شش‌دانگ و مطمئنی نبوده است. به‌عنوان مثال به حرکت او در بازی فولاد که منجر به خطای پنالتی روی فشنگچی شد دقت کنید. لوبانف در حالی که بازیکنان زیادی در محوطه جریمه حضور داشتند و فشنگچی در صورت دریبل کردن او هم نمی‌توانست صد درصد به گلزنی مطمئن باشد، واکنشی عجولانه و مبتدیانه انجام داد تا فقط اشتباه داوری به داد پرسپولیس برسد.

و یا به آخرین اشتباه بزرگ او در همین بازی اخیر و در صحنه منجر به گل سایپا دقت کنید. خروج اشتباه او و خارج شدنش از جریان بازی، به دلیل اشتباه محاسباتی و تخمین نادرست محل فرود توپ اتفاق افتاد. گلر پرسپولیس در حالی دروازه‌اش را ترک کرد و در مسیری حرکت کرد که هرگز دستش به توپ نمی‌رسید. حتی اگر ضربه سر توسط محسن بنگر زده نمی‌شد توسط بازیکن فولاد زده می‌شد و به هیچ وجه به دست‌های این دروازه‌بان نمی‌رسید.

اشتباهات پی‌درپی لوبانف، از حضور یک دروازه‌بان نامطمئن با آمادگی بدنی و بهره هوشی ناکافی در دروازه سرخپوشان خبر می‌دهد. به همین دلیل، مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس دیگر بر روی حضور این دروازه‌بان ریسک نخواهد کرد و از بازی بعدی دوباره این سوشا مکانی است که در دروازه تیمش قرار می‌گیرد. حتی با وجود نمایش‌های نامطلوب سوشا در نیم‌فصل اول، باز هم او مطمئن‌تر از گلر خارجی قرمزها به نظر می‌رسد. به همه این مسائل، اعتقاد فراوان پانادیچ به سوشا را هم اضافه کنید. پانادیچ بر خلاف برانکو، همیشه به سوشا اعتقاد داشته و در بحث‌های داخلی کادر فنی به حضور او در دروازه رای داده است.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
پنالتی فولاد؟؟؟؟؟
لوبانف اول توپ را زد
بعد فشنگچی بشدت اورا زد
اخطار برای فسنگچی بود
نگویید نه چون
نمونه ی این اخطارها به طارمی مظلوم تا دلت بخواد دادین
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟