ایجاد اردوگاه اسکان اضطراری زائران اربعین

کد خبر: ۶۴۱۷۳۲
|
۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳ 18 November 2016
|
3351 بازدید
سخنگوی سازمان امداد و نجات با اشاره به اجرای طرح ملی امداد و نجات اربعین حسینی،‌ گفت: اردوگاه اسکان اضطراری زائرین در مرز مهران با حضور نمایندگان سازمان امداد و نجات چند استان تشکیل شد.

سید مصطفی مرتضوی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، با اشاره به واژگونی سواری پژو در کیلومتر 70 محور پلدختر به اندیمشک اظهار داشت: این حادثه ساعت 8:43 صبح امروز به وقوع پیوسته و سبب وقوع حادثه برای 5 مسافر شده است.

وی افزود: در اثر این تصادف سه مسافر جان خود را از دست داده و 2 نفر نیز مصدوم شدند که یک نفر از مصدومان توسط نیروهای هلال‌احمر به نزدیک‌ترین مرکز درمانی انتقال یافت.

سخنگوی سازمان امداد و نجات همچنین در ارتباط با خدمات امدادی زائرین اربعین حسینی گفت: از 17 آبان تا کنون حدود 20 هزار نفر به پایگاه‌های امدادی هلال‌احمر مراجعه کرده و از خدمات امدادی و سرپایی همچون کنترل قند و فشارخون همچنین پانسمان بهره‌مند شده‌اند.

مرتضوی اضافه کرد: در این مدت بیش از 270 حادثه به وقوع پیوسته که حدود 150 نفر مصدوم شده و توسط نیروهای امدادی از خدمات لازم بهره‌مند شده‌اند.

وی با اشاره به ایجاد اردوگاه اسکان اضطراری زائرین اربعین در مرز مهران خاطر نشان کرد:‌ نیروهای امدادی هلال‌احمر از استان‌های مختلف راهی مرزها شدند که خدمات لازم را به زائرین حسینی ارائه کنند.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟