پورشه برای جبران کاهش احتمالی فروش در خدمات فناوری سرمایه گذاری می کند. در روز جمعه مقام ارشد امور مالی پورشه اذعان کرد، برای جبران کاهش احتمالی فروش در سال های آینده، صدها میلیون یورو در بخش خدمات دیجیتال سرمایه گذاری می کند.
به گزارش
تابناک اقتصادی و به نقل از رویترز، وی همچنین افزود، افزایش تقاضا برای استفاده از وسائل نقلیه و سیستم اشتراک گذاری وسیله نقلیه استفاده از اتومبیل را کاهش می دهد و این امر باعث کاهش فروش خواهد شد.
در یک کنفرانس خبری که جهت ارائه دست آوردهای پورشه برگزار شده بود گفته شد، تنها راه جبران خلا ایجاد شده در فروش، توسعه مدل کسب و کار جدید در دنیای دیجیتال جهت افزایش رشد در زمینه فروش می باشد.
همچنین پورشه اذعان کرد، هرساله 200 تا 300 میلیون یورو جهت توسعه کسب و کار دیجیتال برای مثال طراحی نرم افزار مسیریابی نمایش دهنده فضای خالی جهت پارک صرف می کند.
سال گذشته این شرکت با راه اندازی یک بخش مرتبط در اشتوتگارت با افزودن افزودن بازار های خارجی به برنامه فروش خود باعث استخدام حدود 500 کارگر شد.
مقام ارشد امور مالی این شرکت خاطر نشان کرد، در سال های جدید خدمات جدید شرکت، باعث افزایش یک عدد دو رقمی در سهم درصد از درآمد خواهد شد.
در سال 2016 ماشین های ورزشی ساخت آلمانی روی هم رفته 4 درصد افزایش و به 22.3 یورو رسید.
این خودروساز گفت، باهدف برنا مه ریزی در سال 2018 و با همکاری بیشتر خود درزمینهٔ اشتراکگذاری پلتفرمهایشان با نامهای لوکس صنعت خودروسازی مثل بنتلی و بوگاتی، میتواند 100 میلیون یورو در هزینههای سالیانه خود صرفهجویی کند.