چاپ امنیتی، راهبردهای امنیت اسناد و حفاظت از برند

کد خبر: ۸۹۱۵۰۸
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۷ 13 April 2019
|
8355 بازدید

کتاب «چاپ امنیتی، فناوری ها و راهبردهای امنیت اسناد و حفاظت از برند» تالیف مجید خسروی، کارشناس رسمی دادگستری در رشته چاپ و چاپخانه و پژوهشگر فناوری‌های توسعه چاپ و بسته بندی منتشر شد.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، کتاب «چاپ امنیتی، فناوری‌ها و راهبردهای امنیت اسناد و حفاظت از برند» به همت مجید خسروی، کارشناس رسمی دادگستری در رشته چاپ و چاپخانه و پژوهشگر فناوری‌های توسعه چاپ و بسته بندی منتشر شد.

چاپ امنیتی یکی از بخش‌های مهم و راهبردی صنعت چاپ محسوب می‌شود و اهمیت ویژه‌ای برای دولت‌ها و صاحبان برند دارد.

فرایند جهانی شدن، تحولات سریع و دسترسی آسان به فناوری‌ها، گسترش باندهای سازمان یافته جعل، تبهکاری و تروریسم بین المللی طی سالهای اخیر، تهدیدهای جدیدی به همراه داشته و چالش‌هایی در مسیر مبارزه با جعل اسناد، جلوگیری از تولید و توزیع کالاهای تقلبی و حفاظت از برند ایجاد کرده است.

این کتاب به تبیین نقش کلیدی انواع فناوری‌های چاپ امنیتی و اهمیت آن در حوزه امنیت اجتماعی و اقتصادی جوامع، معرفی فناوری‌های نوین چاپ امنیتی برای تولید اسکناس، اسناد امنیتی، اوراق بهادار و همچنین راه حل‌های چاپ و بسته بندی امنیتی در حفاظت از برند و جلوگیری از جعل و تقلب در بسته بندی کالا و رهگیری و ردیابی محصولات در زنجیره تامین پرداخته است.

تبیین اصول مدیریت پروژه های چاپ امنیتی، معرفی نرم افزارهای گرافیک امنیتی، ویژگی‌های انواع کاغذ و مرکب امنیتی، انواع تکنیک های های چاپ امنیتی، انواع هولوگرام ها، لیبل ها و کارت های هوشمند و انواع بسته بندی های ضد جعل از جمله موضوعات مطرح شده در کتاب است.

این کتاب نخستین کتاب در مقوله چاپ امنیتی و راه حل های چاپ و بسته بندی برای حفاظت از برند به زبان فارسی است و رویکردی تخصصی، جامع و فراگیر به فرایندها، فناوری ها و مواد اولیه مورد استفاده در این حوزه با هدف جلوگیری از جعل و تقلب در اسناد و بسته بندی کالاها دارد. به گفته ناشر، ترجمه انگلیسی این کتاب نیز به زودی توسط یک ناشر سوئدی منتشر خواهد شد.

این کتاب در در ۲۴۰ صفحه رنگی و کیفیتی ممتاز توسط مجید خسروی، طی ۴ سال پژوهش تالیف شده و منبعی ارزشمند برای دانشجویان و محققان حوزه چاپ و بسته بندی، طراحان گرافیک، مدیران چاپخانه ها، کارشناسان تولید اوراق بهادار، مدیران دولتی مرتبط با موضوع ارتقای امنیت اسناد و صاحبان برند است.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران # جنگ ایران و اسرائیل # سوخو # اس 400
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟