آیین نامه نشریات دانشجویی در مراحل نهایی اصلاح

کد خبر: ۸۹۳۳۸۱
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۶ 21 April 2019
|
2193 بازدید

معاون فرهنگی وزارت علوم از اصلاح آیین‌نامه نشریات دانشجویی در این وزارتخانه خبر داد و گفت: این آیین‌نامه در مراحل نهایی اصلاح قرار دارد.

به گزارش ایسنا، دکتر غلامرضا غفاری ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: از سال گذشته کار اصلاح و بازنگری تمامی آئین‌نامه‌های فرهنگی وزارت علوم در دستور کار معاونت فرهنگی این وزارتخانه قرار گرفته است تلاش داریم تا میزان مشارکت دانشجویان در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و غیره را افزایش دهیم و امکان فعالیت‌های بیشتر را برای دانشجویان فراهم نمود.

وی در ادامه تصریح کرد: بازنگری آئین نامه نشریات دانشجویی توسط یک تیم مطالعاتی در وزارت علوم انجام می‌شود و نتایج مطالعات این گروه در شوراهای مختلف وزارتخانه مطرح خواهد شد به طوری که آئین نامه پیشنهادی به منظور دریافت نظرات و دیدگاه‌ها به دانشگاه‌ها ارسال می‌شود تا در نهایت مجموع نظرات در تدوین آئین نامه جدید گنجانده شود.

دکتر غفاری گفت: تلاش وزارت علوم این است که آئین نامه جدید نشریات دانشجویی با درج دیدگاه‌ها و نقطه نظرات مختلف دانشگاهیان و مسئولان با کمترین خطا تدوین شود و یقیناً آئین نامه بازنگری شده به دانشگاه‌ها ابلاغ خواهد شد.

معاون فرهنگی وزارت علوم خاطر نشان کرد: سیاست وزارت علوم این است نگاه بازتری به فعالیت‌های دانشجویی در دانشگاه‌ها داشته باشد و در صورتی که فعالیت آنها در چارچوب قانون باشد با هیچ مانعی مواجه نخواهند شد.

دکتر غفاری افزود: اردوهای دانشجویی که به دلیل وقوع سیل در برخی استان‌های سیل زده متوقف شده بود، مجدداً در دانشگاه‌ها از سر گرفته می‌شود و هر دانشگاهی که درخواست اردو داشته باشد، می‌تواند بر اساس قوانین موجود نسبت به اعزام دانشجو به اردوها اقدام کند.

معاون فرهنگی وزارت علوم خاطر نشان کرد: مشکلی در بندهای آئین‌نامه اردوهای دانشجویی وجود ندارد و این آئین‌نامه مورد بازنگری قرار نخواهند گرفت. دانشگاه‌ها نیز باید آئین نامه فعلی را رعایت کنند.

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳ صفحه خبر
بلیط هواپیما تبلیغ پایین متن خبر
برچسب منتخب
# قیمت طلا # مهاجران افغان # حمله اسرائیل به ایران # ترامپ # حمله ایران به اسرائیل # قیمت دلار # سردار سلامی
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
عملکرد صد روز نخست دولت مسعود پزشکیان را چگونه ارزیابی می کنید؟