مهمترین شایعات نقل و انتقالاتی استقلال، پرسپولیس و تراکتور

کد خبر: ۸۹۳۵۸۹
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰ 22 April 2019
|
5390 بازدید
|
۱

معمولا در هفته های پایانی لیگ هرسال مدعیان به دنبال مذاکره پنهانی و اولیه و صید ستاره های فصل بعد هستند اما امسال فعلا همه چیز تکذیب می شود.

به گزارش تابناک ورزشی، مدیران باشگاه پرسپولیس همچون استقلال تاکید دارند مذاکره‌ای با نفرات جدید نداشته و نقل و انتقالات را با تاکید برانکو بعد از پایان فصل آغاز خواهند کرد. با این وجود رسانه‌ها از مذاکره پرسپولیس با محمدرضا حسینی هافبک ذوب‌آهن و رشید مظاهری گلر این تیم حرف می زنند.

برخی از توافق باشگاه استقلال با فنرباغچه برای فروش یک میلیون دلاری صیادمنش و همچنین جدایی رحمتی از استقلال و مذاکره تراکتورسازی با او خبر می‌دهند و بعضی دیگر نیز در حالی که ایجنت طارمی تاکید کرده این بازیکن راهی یک لیگ خوب اروپایی می‌شود از مذاکره پرسپولیس با طارمی خبر داده و تاکید دارند شجاعی، دژاگه و حاج‌صفی تمایل به جدایی دارند آن هم در حالی که آن‌ها برای فصل آتی قرارداد قطعی و حتمی با تراکتور دارند. باشگاه تراکتور منکر جدایی این سه بازیکن و مذاکره با رحمتی شده است.

فتحی مدیر عامل باشگاه استقلال تاکید دارد این خبر‌ها همگی شایعه است و نه مذاکره‌ای برای لژیونر شدن صیادمنش انجام شده، نه رحمتی تیم را ترک می‌کند و نه با مربی دیگری مذاکره شده. باشگاه پرسپولیس هم هر گونه مذاکره‌ای را شایعه و گمانه زنی نقل و انتقالاتی رسانه‌ها دانسته. آیا از دل این خبر‌ها هیچ یک صحت ندارد؟!

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۲
اصلا ببينين تا دو روز ديگه هستين ... بعدا بشينيد پاي داستان سازي!!!!
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران # جنگ ایران و اسرائیل # سوخو # اس 400
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟