برندهای پویا در مسئولیت اجتماعی روزهای کرونا

در بحبوحه‌ی بحران‌های اجتماعی، همیشه تعدادی از برندها به مسیر همیشگی خود ادامه داده اما برخی از آن‌ها رفتار هوشیارانه‌تری برای همراهی با مردم دارند؛ این دسته دوم از برندها به خاطر ماهیت پویایی که از خود نشان می‌دهند، معمولا در کمپین‌های مسئولیت اجتماعی حضور پر‌رنگ‌تری دارند.
کد خبر: ۹۶۸۸۳۱
|
۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵ 29 March 2020
|
7610 بازدید

 

در هفته‌های اخیر همزمان با موج اپیدیمی کرونا در ایران، تغییر رفتار تبلیغاتی برخی برندها و یا واکنش صریح‌تر آن‌ها و حضور عملی‌شان برای همراهی با مردم اتفاق افتاده است.

در این بین بعضی از برندهایی که به نوعی ماهیت محصولشان در گذر از اپیدمی می‌توانست موثر واقع شود، حضور متفاوتی از خود نشان دادند.

با توجه به اهمیت نوشیدنی فراوان مایعات در مبارزه با اپیدمی کرونا، برند تکدانه جزو برندهایی بود که با هدیه دادن محصولات خود به کادر درمانی کشور، قدردانی خود را نسبت به آن‌ها نشان داده و با این حرکت مسئولانه در کنار مردم ایستاد.

در روزهای اخیر برند تکدانه با حضور در مراکز درمانی کشور، از پرستاران و پزشکانی که در خط مقدم مبارزه با اپیدمی کرونا هستند تقدیر کرد و با این هدیه قدردانی و همراهی خود را به عنوان یک برند مسئول نشان داد.

گفتنی است سال گذشته نیز این برند با حضور در مناطق سیل‌زده، جزو برندهایی بود که با سرعت زیادی نسبت به بحران موجود واکنش نشان داده بود.

علاقه مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از کمپین‌ها و محصولات تکدانه به صفحه‌ی رسمی تکدانه در اینستاگرام مراجعه کنند.

تعداد بازدید : 97
اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳
بلیط هواپیما تبلیغ پایین متن خبر
برچسب منتخب
# قیمت طلا # مهاجران افغان # حمله اسرائیل به ایران # انتخابات آمریکا # ترامپ # حمله ایران به اسرائیل # قیمت دلار # سردار سلامی
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
عملکرد صد روز نخست دولت مسعود پزشکیان را چگونه ارزیابی می کنید؟