جملات معنادار کفاشیان درباره سرپرست موقت و دبیرکل فدراسیون

کد خبر: ۹۸۳۳۵۴
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۸ 09 June 2020
|
9244 بازدید

علی کفاشیان که زمزمه بازگشتش به فدراسیون فوتبال به عنوان نایب رییس شنیده می‌شود، حالا درباره مدیران ارشد فدراسیون و رفتن شان از پست فعلی حرف می زند.

به گزارش تابناک ورزشی، رئیس سابق و بازنشسته فدراسیون فوتبال درباره حضور یک فرد به عنوان سرپرست فدراسیون فوتبال و رئیس سازمان لیگ اظهار کرد: من می‌گویم حضور همزمان در دو جا باعث مشغله کاری می‌شود. سازمان لیگ خودش یک فدراسیون است و فدراسیون هم خودش تشکیلاتی دارد الان هم به فدراسیون فوتبال به بیماری کرونا دچار شده است باید مراقبت  کنیم که خوب شود این روش واقعا نمی‌تواند کمکی کند. انتخاب بهاروند برای سرپرستی فدراسیون فوتبال براساس اساسنامه بوده است. اساسنامه گفته است اگر رئیس فدراسیون نباشد، نایب رئیس اول من هم که محکوم بودم و نمی‌توانستم کار بکنم به همین خاطر نایب رئیس دوم صاحب اختیار شد شاید من هم اگر محرومیتم تمام بشود بتوانم بیایم و کمک کنم.

وی درادامه درباره حضور مهدی محمدنبی به عنوان دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: او فرد با تجربه‌ای است که زحمت می کشد همین که موضوع اساسنامه را حل کرد یک قدم مهم است مرحله بعدی انتخابات است که اگر آقای نبی کاندیدا نشود باز می‌تواند انتخابات را برگزار کند اگر کاندیدا باشد باید فکر دیگری شود اگر بخواهد کاندیدا بشود نباید دیگر دبیر کل بماند. من در چند سال اخیر با هیات‌ها و باشگاه‌ها تماسی نداشتم اما هیچ وقت به خودم اجازه نمی‌دهم که به افراد بگویم که به چه کسی رای بدهند. خودشان نظراتشان را می‌دهند و رای می‌دهند.

 

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
آخرین اخبار
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟