علت خروج نظامیان آمریکایی از آلمان؛

ترامپ: چه معنایی دارد آمریکا از آلمان حفاظت کند!

دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا از تصمیم خود برای خارج کردن ۱۱ هزار و ۹۰۰ نظامی ایالات متحده از آلمان دفاع کرد و گفت: چه معنایی دارد که واشنگتن از آلمان حفاظت کند.
کد خبر: ۹۹۳۶۳۲
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۴ 30 July 2020
|
12416 بازدید
|
۱

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، ترامپ بامداد پنجشنبه در توئیتی نوشت: آلمان هر سال برای خرید انرژی میلیاردها دلار به روسیه پرداخت می‌کند و ما باید از آنها حفاظت کنیم. این کار چه معنایی دارد؟ آلمان حتی در پرداخت دو درصد از تولید ناخالص داخلی خود به سازمان ناتو کوتاهی می‌کند. به همین دلیل است که ما تعدادی از نیروهایمان را از آلمان خارج می‌کنیم.

«مارک اسپر» وزیر دفاع آمریکا روز چهارشنبه برنامه خروج هزاران نظامی آمریکایی از آلمان را اعلام کرد.

با اجرای این برنامه شمار نظامیان آمریکایی در آلمان از ۳۶ هزار نفر به ۲۴ هزار نفر کاهش خواهد یافت.

اسپر در کنفرانسی خبری در پنتاگون گفت که این اقدام «به تقویت ناتو» و ایجاد بازدارندگی در مقابل روسیه منجر خواهد شد و ارتش آمریکا را برای «یک دوره جدید از رقابت قدرت‌های بزرگ» آماده می‌کند.

این در حالی است که بسیاری از کشورهای اروپایی این اقدام را بیانگر وخامت بیشتر در روابط واشنگتن و برلین در دوره ریاست جمهوری دونالد ترامپ و آنگلا مرکل صدراعظم آلمان می‌دانند.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱
بهمن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
اشغال کننده گان امریکایی باید تمام تروریست های خودرا از خاک کشورها خارج کنند چون وجود آنها باعث ناامنی شده آلمان نیازبه حفاظت خود بهنیروامریکایی ندارد المانی به رهبری مانند هیتلر نیاز دارند تا ازاستقلال خود دفاع کنند
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟