انتقاد نماینده بوشهر از هزینه اصفهانی‌ها در نشست با سعیدلو:

ما نمی‌توانیم 23 میلیاردتومان هزینه کنیم!

انتظار مردم بوشهر از مسئولان بالاست چون آنها دوست دارند همیشه به فوتبال که قدمت طولانی در این استان دارد نگاه ویژه شود ابتدا جا دارد از حمایت های دکتر سعیدلو در سال جاری در ورزش کشور و تغییراتی که حاصل شده است تقدیر وتشکر ویژه ای شود و سپس امیدوارم نگاه ویژه مجددی برای رفع مشکلات شاهین بوشهر در لیگ برتر شود.
کد خبر: ۹۹۹۷۶
|
۰۱ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۴:۳۰ 22 May 2010
|
3319 بازدید
نماینده مردم بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه هزینه برخی از تیم های دولتی در لیگ برتر که جزء صدرنشینان هستند بیش از حد متعارف است.

به گزارش مهر، غلامعلی میگلی نژاد در دیدار امروز شنبه خود با علی سعیدلو رئیس سازمان تربیت بدنی اظهار داشت: خوشحال هستیم که مردم بوشهر که لیاقت داشتن یک تیم را در لیگ برتر به حق خود با تشویق وحمایت های بی دریغ خود از شاهین بوشهر در لیگ برتر فوتبال رسیدند.

وی افزود: انتظار مردم بوشهر از مسئولان بالاست چون آنها دوست دارند همیشه به فوتبال که قدمت طولانی در این استان دارد نگاه ویژه شود ابتدا جا دارد از حمایت های دکتر سعیدلو در سال جاری در ورزش کشور و تغییراتی که حاصل شده است تقدیر وتشکر ویژه ای شود و سپس امیدوارم نگاه ویژه مجددی برای رفع مشکلات شاهین بوشهر در لیگ برتر شود.

میگلی نژاد ادامه داد: نکته مهمی که امیدوارم رئیس سازمان تربیت بدنی برروی آن نگاه ویژه ای داشته باشد این است که تیم های در لیگ برتر فصل گذشته بالغ بر 16میلیارد تومان هزینه کرده اند و حتی تیم های اصفهانی نیز هزینه های بالغ بر 23 میلیارد تومان در طول سال انجام داده اند که این موضوع برای شاهین امکان پذیر نیست واین اتفاق ها وتفاوت ها باید از بین برود.

وی در پایان با ابراز امیدواری برای شاهین بوشهر در فصل جاری لیگ برتر نیز گفت : امیدوارم دست به دست هم در بوشهر شاهین مجددا با تلاش وکوششش وپشتوانه مردم خونگرم وعاشق خلیج فارس بتواند در سال آینده جایگاه بهتری درلیگ برتر داشته باشد.


و دستور تازه سعیدلو به کفاشیان
علی سعیدلورئیس سازمان تربیت بدنی پس از اظهارات امروز شنبه نماینده مردم بوشهر در مجلس شورای اسلامی در خصوص هزینه هایی گزاف برخی باشگاه ها در لیگ برتر فوتبال، به علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال دستور داد تا با تشکیل کمیته ای وضعیت مالی تیم های لیگ برتری را مخصوصا در زمان نقل وانتقالات مورد بررسی قرار دهد.

تعدادی از نمایندگان مردم بوشهر در مجلس شورای اسلامی صبح امروز از ریاست سازمان تربیت بدنی خواستار شدند تا وضعیت مالی برخی از تیم های لیگ برتری مورد در زمان نقل و انتقالات مورد بررسی قرار گیرد.

میگلی نژاد در دیدار با علی سعیدلو عنوان کرده بود که تیم های ذوب آهن و سپاهان برای حضور در لیگ نهم 23 میلیارد تومان هزینه کرده بودند.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟