راهنمای انتخاب و خرید عطر و ادکلن مردانه و زنانه

از آنجایی که عطر ها دارای طبع و رایحه های متنوعی می باشند و هر کدام از آنها مناسب استفاده افراد در شرایط و فصول خاصی از سال هستند، بهتر است با این تفاوت ها آشنا شوید و عطر مناسب مزاج و شرایط خود را تهیه کنید. 
کد خبر: ۱۰۰۴۳۳۸
|
۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۸ 22 September 2020
|
5364 بازدید

از آنجایی که عطر ها دارای طبع و رایحه های متنوعی می باشند و هر کدام از آنها مناسب استفاده افراد در شرایط و فصول خاصی از سال هستند، بهتر است با این تفاوت ها آشنا شوید و عطر مناسب مزاج و شرایط خود را تهیه کنید. 

راهنمای انتخاب و خرید عطر و ادکلن مردانه و زنانه

وقتی تصمیم به خرید عطر یا ادکلن می گیرید، با انبوهی از برندها با قیمت ها و رایحه های مختلف روبرو می شوید؛ اما زمانی که می خواهید از یک فروشگاه معتبر که تمامی عطر های آن اورجینال است خرید کنید، این تصمیم دشوار تر هم می شود، چرا که رایحه های عطرهای اصل همگی بسیار دلپذیر و خوشایند هستند؛ اما باید به این نکته مهم توجه داشته باشید که صرفاً هر عطری که مورد پسند شما است، مناسب استفاده برای شما نیست و هر کس بایستی عطری مناسب طبع و شرایط خود را تهیه کند. ما در فروشگاه عطر و ادکلن عطرافشان این مطلب را به عنوان راهنمای انتخاب عطر مناسب برای شما تهیه کرده ایم.

راهنمای خرید عطر بر اساس طبع

عطر ها و رایحه ها غذای مغز هستند و بایستی بر اساس مزاج فرد انتخاب شوند تا باعث بهبود عملکرد مغز شوند. به عنوان مثال عطرهای مناسب افراد با طبع گرم مناسب افراد با طبع سرد و بالعکس نمی باشند. بنابراین باید با مطالعه آخرین اخبار و مقالات عطر همواره اطلاعات خود را بروز و کاملاً آگاهانه عطر مناسب خود را پیدا کنید.

  • عطرهای با طبع گرم

عطرهایی با طبع گرم مناسب افراد گرم مزاج نیستند زیرا می توانند در این افراد باعث ایجاد سردرد شوند؛ عطرهایی که در آن‌ها رایحه‌هایی همچون چوب صندل، ادویه‌های شرقی یا شکلات استفاده شدند، خیلی گرم هستند. عطرهای گرم بهتر است در فصول سرد و در مراسم شبانه استفاده شوند.

  • عطرهای با طبع خنک

عطرهای با طبع خنک، مناسب افراد گرم مزاج است و بهتر است در فصول گرم استفاده شود؛ این نوع عطر مناسب محافل دوستانه و صمیمی است. 

  • عطرهای با طبع معتدل

عطرهای با طعم معتدل مناسب استفاده در تمامی فصول سال هستند.

راهنمای خرید عطر بر اساس رایحه عطر

  • عطرهای با رایحه شیرین

عطرهای شیرین و گرم، عطرهایی با بو و طعم شکلات و میوه های تابستانی هستند؛ رایحه عطر شیرین و گرم مناسب استفاده در محافل رسمی می باشند.

  • عطرهای با رایحه سرد

عطر های سرد، عطرهایی با طعم خیار و هندوانه هستند که به نوعی حس خنکی و تازگی در شما ایجاد می کنند و عطرهای ترش عطرهایی با طعم مرکبات هستند که باعث رفع خستگی و ایجاد احساس طراوت می شوند.

  • عطرهای با رایحه تند

رایحه این عطر مناسب استفاده در فصل زمستان است و رایحه آن برای محافل رسمی مناسب تر است.

  • عطرهای با رایحه تلخ

عطرهای تلخ، عطرهایی هستند که از اسانس هایی مانند ریشه درختان و ادویه های تند شرقی ساخته شده اند و مناسب استفاده در محافل رسمی می باشند.

راهنمای انتخاب عطر بر اساس فصول سال

  • عطرهای مناسب فصل تابستان

عطرهای با رایجه های خنک و ترش، تلخ و سرد مناسب فصل تابستان هستند زیرا حس سرمای خوشایندی را در شما و اطرافیان ایجاد می کنند، که در کنار گرمای محیط تعادل دمایی خوبی ایجاد می کند.

  • عطرهای مناسب فصل زمستان

عطرهای با رایجه های شیرین، تند و تلخ مناسب فصل زمستان هستند زیرا در فصل زمستان با توجه به سردی هوا، الکل موجود در عطر دیرتر تبخیر می شود، و این امر باعث افزایش ماندگاری عطر در این فصل می شود.

راهنمای انتخاب عطر بر اساس نوع

اسانس عطرها، از روغن هایی که از گل ها استخراج می شود به دست می آیند، بنابراین کیفیت و ماندگاری عطر به میزان روغنی که در عطر استفاده شده بستگی دارد؛ عطر ها بر اساس میزان اسانس روغنی که در آنها استفاده شده به 4 دسته تقسیم می شوند:

  • پرفیوم

پرفیوم ها با استفاده حدود 40 درصد اسانس روغنی، بهترین و باکیفیت ترین نوع هستند.

  • ادو پرفیوم

در ادوپرفیوم حدود 15 تا 30 درصد اسانس روغنی استفاده شده است.

  • ادوتویلت

در ادوتویلت ها حدود 8 تا 15 درصد اسانس روغنی استفاده شده است که در رده سوم و ارزانتر طبقه بندی می شوند.

  • ادکلن

در این دسته، تنها 4 درصد روغن استفاده شده است و عموماً فقط آقایان از آن استفاده می کنند.

چگونه عطر مناسب خود را تهیه کنید؟

فروشگاه اینترنتی عطرافشان اولین و بزرگترین مرجع تخصصی عطر و ادکلن در ایران است که در آن انواع مختلف عطر و ادکلن مردانه و زنانه موجود است؛ لازم به ذکر است عطرافشان برای تمامی محصولات خود مشخصات کاملی ارائه کرده است که کاملاً شما را در انتخاب عطر مناسب طبع و سلیقه تان یاری کرده است؛ عطرهای اورجینال در اندازه های 50 تا 200 میل در سایت موجود هستند و همان عطرها با قیمت بسیار ارزان تر در اندازه های 1 تا 2 میل عرضه می شوند. همین حالا وارد سایت atrafshan.ir شوید و از پیشنهادات عطر روزانه و فصلی آن شگفت زده شوید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب منتخب
# سید حسن نصرالله # لبنان # طبس
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟