آمار مبتلایان به کرونا در زنجان ۴۱ هزار و ۶۵۱ نفر رسید

از آغاز شیوع ویروس کرونا در استان زنجان، ۴۱ هزار و ۶۵۱ نفر به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شده‌اند که در این میان یک هزار و ۸۶ نفر از آن‌ها فوت کرده‌اند.
کد خبر: ۱۰۲۳۷۲۴
|
۰۵ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۸ 25 December 2020
|
8833 بازدید

به گزارش تابناک به نقل از فارس از زنجان، بنا بر گزارش دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان آمار مبتلایان سرپایی به بیماری کووید ۱۹ بر اساس تست آزمایشگاهی تا ظهر امروز ۳۵ هزار و ۱۲۷ مورد بوده است که ابتلای ۵۱ مورد از آن‌ها طی ساعت گذشته گزارش شده است که با این حساب مجموع مبتلایان به این بیماری در استان به ۴۱ هزار و ۶۵۱ نفر رسیده است.

بر اساس همین گزارش از اسفندماه سال‌گذشته تاکنون ابتلای قطعی ۶ هزار و ۵۳۲ نفر در استان زنجان به کووید ۱۹ بر اساس تست‌های آزمایشگاهی ثابت شده که ۵ هزار و ۳۵۶ نفر از آن‌ها بعد از بهبود از بیمارستان ترخیص شده‌اند. در حال حاضر ۲۳۶ نفر در بیمارستان‌های استان زنجان به دلیل ابتلا به کووید ۱۹ و یا مشکوک بودن بستری هستند که ۱۱ مورد از این آمار جزو مبتلایان روز هستند. همچنین طی مدت زمان شیوع ویروس کرونا یک هزار و ۸۶ نفر جان خود را از دست داده‌اند که پنج نفر از آن‌ها جزو آمار روزانه بوده‌اند.

براساس همین گزارش آمار تجمیعی بیماران بستری شده در بیمارستان‌های استان زنجان شامل بیماران مبتلای قطعی به کووید ۱۹ و همچنین مشکوک ۱۸ هزار و ۱۴۷ نفر اعلام شده است.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب منتخب
# سید حسن نصرالله # لبنان # طبس
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟