بازدید 11183
۲

مرگ راننده تاکسی به خاطر سوار کردن مسافر

کد خبر: ۱۰۴۶۶۴۷
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۰ 17 April 2021

درگیری چند راننده تاکسی بر سر سوار کردن مسافر در جنوب تهران با مرگ یکی از آنها پایان یافت.

به‌ گزارش ایران، ساعت ۶:۱۰ دقیقه عصر سه‌شنبه ۲۴ فروردین مأموران کلانتری ۲۰۸ ترمینال جنوب در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت از مرگ‌ مشکوک مرد میانسالی خبر دادند. به‌ دنبال اعلام این خبر تحقیقات به دستور بازپرس حبیب‌الله صادقی آغاز شد.

در بررسی‌های اولیه مشخص شد مرد ۶۲ ساله‌ای به‌ نام حجت که از راننده‌های بازنشسته خط مسافربری ترمینال جنوب بود اما همچنان مسافرکشی می‌کرد جان باخته است.

مأموران در محل حادثه به تحقیق از شاهدان پرداختند که مشخص شد روز حادثه حجت برای مسافر سوار کردن وارد خط می‌شود و قصد داشته که بدون نوبت مسافر سوار کند که با اعتراض راننده‌های دیگر رو به رو و با آنها درگیر می‌شود؛ در این میان مردی۳۷ ساله‌ با دست ضربه‌ای به قفسه سینه حجت زده و او ناگهان حالش وخیم می‌شود.

مرد میانسال بلافاصله از سوی اورژانس به بیمارستان منتقل می‌شود اما قبل از رسیدن به بیمارستان فوت می‌کند.

بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی پایتخت دستور بازداشت افرادی که در این درگیری حضور داشتند و همچنین تحقیق از شاهدان و بازبینی دوربین‌های مداربسته را صادر کرد.

همچنین جسد به پزشکی قانونی منتقل شد تا علت اصلی مرگ مشخص شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
مملکت رو افراد جنگلی فرا گرفته ، از قوه قضاییه خواهشمندم عاملین این جنایت رو سریعا اعدام کنند تا درس عبرتی برای حیواناتی باشد که جامعه انسانی رو با جنگل اشتباه گرفتن...
از کرونا و ممنوع بودن مسافرت های غیرضروری که بگذریم ظاهرأ اسنپ و تپسی هم نتوانسته مشکل دعوا و جنایت بر سر مسافر را حل کند. واقعأ علت اصلی چیست؟
گرانی_ فرهنگ _ .....
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار