رضازاده: پاداش سه میلیونی دریافت نکردم

ببینید هیچ کدام از روئسای فدراسیون‏ها از جمله حسین رضازاده حقوق دریافت نمی‏کنند و اگر در پنج ماهی که بنده بوده ام کاری انجام شده قانونی است و مسئولان امر در جریان هستند.
کد خبر: ۱۰۶۲۹۲
|
۰۶ تير ۱۳۸۹ - ۱۹:۱۲ 27 June 2010
|
10451 بازدید
فدراسیون وزنه برداری انگار قرار نیست رنگ آرامش به خود ببیند و هنوز حواشی داستان دوپینگ پایان نیافته و تکلیف پرونده دوپینگ سعید علی حسینی مشخص نشده که در خصوص برخی مسائل مالی این فدراسیون شبهاتی مطرح می‏شود؛ شبهاتی که بعضاً در محافل خصوصی و یا به شکل شایعات نقل گشته و هنوز تکلیفش مشخص نشده است. این شبهات عمدتاً یا به دوره سرپرستی حسین رضازاده باز می‏گردد و یا به نوعی به این قهرمان سابق که روزهای سختی را در منصب مدیریت سپری می‏کند، مربوط می‏شود.

قهرمان پیشین وزنه برداری جهان و المپیک در قبال این شایعات جانب فرار را در پیش نگرفت و هرچند برخی پاسخ‏هایش تنها به ابهامات دامن زد اما همین که حاضر شد در گفت و گو با تابناک پاسخگوی ابهامات به وجود آمده باشد، قابل تقدیر است. او اگرچه در دیالوگ های تلگرافی رد و بدل شده، با حدودی بر اصل صداقت استوار نماند اما راهی باز کرد تا برخی واقعیات و نانوشته‏ها بازگو و بررسی شود؛ بازگویی همراه انصاف و وجدان که مورد اشاره رضازاده برای پرداختن به اخبار و حواشی از جمله حواشی وزنه برداری کشورمان است.

آقای رضازاده قصد پوشش خبری را داشتیم که گفتیم صحت و سقم آن را از شما جویا شویم. علی الظاهر نامه نگاری‏هایی با شما صورت پذیرفته در خصوص اینکه شما به عنوان کارمند تربیت بدنی اردبیل، همزمان از فدراسیون وزنه برداری نیز دو میلیون و هشتصدهزار تومان حقوق دریافت کردید که البته دریافت حقوق همزمان از هر دو نهاد تخلف تلقی می‏شود. این مسئله به کجا کشید؟
تمام شد و رفت؛ این برای خیلی وقت پیش است.

یعنی ارقام که دریافت کرده‏ بودید، مستردد شد؟ این ارقام را چند ماه دریافت کرده بودید؟
سازمان بازرسی در جریان است مبلغ چهار، پنج ماهی که بود برگردانده شد و آقای فراهانی سازمان بازرسی کل کشور نیز در جریان بازگرداندن این رقم و حل مشکل قرار دارد.



بحث دیگر، پاداش‏های میلیونی فدراسیون است که گفته می‏شود به برخی اشخاص پرداخت شد.
هیچ پرداختی تحت عنوان پاداش نشده است. من توقع دارم که با وجدان کاری برخورد کنید و با حرف این و آن خبری درج نشود.

یعنی شما به خودتان و نایب رئیس تان پاداش پرداخت نکردید؟
نه، چه کسی گفته پرداخت کردیم؟ هرکس اینها را گفته، سندش را بیاورد.

اما سندهایش، به ضمیمه کپی چک‏ها و دستورهایی که دادید، موجود است.
ببینید هیچ کدام از روئسای فدراسیون‏ها از جمله حسین رضازاده حقوق دریافت نمی‏کنند و اگر در پنج ماهی که بنده بوده ام کاری انجام شده قانونی است و مسئولان امر در جریان هستند.

ما در ابتدا، بحث قانونی را پیش نکشیدیم و پرسیدیم که آیا عرف است که پاداش 2 یا 3 میلیونی به رئیس و نایب رئیس یک فدراسیون پرداخت شود؟!
دو یا سه میلیون پاداش پرداخت نشده و هر کاری کردیم دقیقاً قانونی است. حسین رضازاده و شما یک روز هستیم و یک روز می رویم اما باید جوابگوی خدا باشیم و بنده در همه امور این اصل را لحاظ می‏کنم.

به نظر شما علت اینکه هیچ سری در فدراسیون وزنه برداری نمی‏ماند و هر کاری می‏کنید سریعاً در جریان قرار می‏گیرم، چیست؟
تا حدودی معلوم شده و بعد از این هم کاملاً معلوم می‏شود. این سندها هم فقط در اختیار شما قرار نگرفته و به بعضی نهادهای دیگر نیز فکس شده است.

احیاناً از دست تابناک بابت نقدهایی که داشتیم و خواهیم داشت، دلخور که نیستید؟
نه، حسین رضازاده برای مردم است. یک روز برای مردم وزنه می زدم و امروز هم مدیریت می‏کنم. من سعی کردم با وجدان کاری پیش برویم و هر کاریانجام می‏دهم، قانونی است و توکلم به خدا است.

تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۰ - ۱۳۸۹/۰۴/۰۷
آخی!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۰ - ۱۳۸۹/۰۴/۰۷
من فکر می کنم 3 میلوین تومان مبلغی نیست که بخواهید شخصیت حسن رضازاده را خراب کرد. یادمان باشد که ایشان چند سال قهرمان سنگین وزن دنیا بود و فدراسیون ترکیه چنیدن میلیون دلار حاضر بود به ایشان بدهد تا در تیم آنها باشد و ی نپذیرفت. حال با این پول اندک شایسته نیست ایشان را خراب کرد.
ايراني
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۱ - ۱۳۸۹/۰۴/۰۸
تو كه راست ميگي !!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۳ - ۱۳۸۹/۰۴/۰۸
یاابوالفضل!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۸۹/۰۵/۰۳
اي بابا مثل اينكه تو اين كشور نيستيا !
بخور نوش جونت حداقل تو قهرمان ملي هستي نه منفور ملي
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با انتقال پایتخت ایران از تهران ...