بازدید 11293

بیانیه باشگاه پرسپولیس در آستانه آغاز لیگ برتر

باشگاه پرسپولیس با انتشار بیانیه‌ای حمایت خود را از کادر فنی و بازیکنان تیمش اعلام کرد.
کد خبر: ۱۰۸۳۰۶۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۷ 19 October 2021

 


به گزارش تابناک، باشگاه پرسپولیس با انتشار بیانیه‌ای از بازیکنان و کادر فنی تیمش حمایت کرد. در این بیانیه آمده است:

در روزها و شب‌هایی که گذشت، روی تلخ فوتبال را با هم و در کنار هم تجربه کردیم. آن گونه که در هنگامه قهرمانی و خلق افتخارها همراه هم بوده‌ایم اکنون نیز کنار هم خواهیم ایستاد. از بازیکنان و به طور خاص از سرمربی تیم خود حمایت و اعتماد قاطع خویش را اعلام می‌کنیم. هیات مدیره و سرپرست باشگاه پرسپولیس، به توانمندی و درایت یحیی گل‌محمدی و همکارانش، اعتقاد راسخ دارند و این نیازی به گفتگو ندارد. این حمایت از اصول اساسی باشگاه است.

شب و روز سختی بر همه ما گذشت، اما دیگر به تاریخ پیوست. از آن تجربه کسب خواهیم کرد، برای حرکت و افتخار آفرینی دیگرباره.

همه با هم، دست رد به سینه آنهایی می‌زنیم که در این بحبوحه، برای شکاف بین ارکان این خانواده بزرگ و شایسته ستایش، لحظه شماری می‌کنند.

سرمربی با دانش ما، در روزهای اخیر، بزرگوارانه درباره مسوولیت خویش در قبال ناکامی تیم سخن گفتند و این تفاوت انسان‌ها و تیم‌های اصیل است. تاکید می‌کنیم نه فقط ایشان که همه ما در تیم و باشگاه، بابت این ناکامی خود را در محضر هواداران بزرگ پرسپولیس و مردم شریف ایران مسوول می‌دانیم و با وجود تمام مسائلی که وجود داشت و دارد، قصد نداریم انرژی خود را صرف بیان بعضی واقعیات عیان سازیم. به جای آن، از امروز با درک دقیق‌تری از شرایطی که برای پرسپولیس وجود دارد به دنبال تکرار قهرمانی برای ششمین بار پیاپی در لیگ برتر و حضور قدرتمندتر در دوره بعدی لیگ قهرمانان آسیا با فائق آمدن بر مسائل داخلی خواهیم بود.

از هواداران عزیز نیز درخواست می‌کنیم در این لحظات حساس و آینده‌ساز و در آستانه شروع رقابت‌های لیگ برتر با حمایت خود به هر شکلی که می‌دانند، سرخپوشان قهرمان ایران را با پشتوانه‌ای قوی‌تر، روانه رقابت‌ها کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۱۵
پول بیت المال در جیب فوتبالیست هایی که برای عملکرد بد خود پاسخگو نیستند

در عوض کشتی گیران و درگیر ورزشکاران قهرمان باید با حداقل حقوق و امکانات مدال آوری کنند .
آیا مجموعه داوران و کمیته انضباطی که با خود دارید جوابگو قهرمان سازی شما نیست
باز شروع شد. اينبار ديگه از بابا مسعود و عمو حسن و عمو آذري جهرمي و .... خبري نيست
در مجموع پولی که در فوتبال ایران هزینه میشود بهیچ وجه با هیچکدام از ارکان این مملکت سازگار نیست. با توجه به شرایط کشور و مشکلات اقتصادی وحشتناک و در امد بسیار پایین اقشار جامعه بنظر بنده حداکثر رقم قرارداد یک فوتبالیست ملی و درجه یک برای یک فصل باید بیشتر از 200 میلیون نباشد. همین مبلغ هم یعنی ماهانه حدودا 18 میلیون که درامد بالایی است. متاسفانه الان کف قرارداد بازیکنان 1 میلیارد کمتر نیست
ارنج بد ،عدم انالیز تیم حریف ،خرید نامناسب بجای بازیکنان از تیم خارج شده ،نداشتن روحیه وخودباوری بازیکنان ،نداشتن تلکتیک تیمی و.. همه جز وظایف یک مربی حرفه ای است که در گل محمدی وجود نداشت.
پاسخ ها
شهروند
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
و مهمتر از همه نداشتن استراتژی مناسب
کاش تابناک قیلم مصاحبه آقای درستکار مربی کشتی کشورمان را با جناب رضوانی پخش می کرد.
از تابناک بعیده از ستاره قلابی و بی دلیل تیم پیروزی در لوگوی این تیم استفاده کنه
پاسخ ها
عرشیا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
دوست عزیز مطالب تابناک رو در مورد پرسپولس بخون تا کمی منش و خط و مشی این نشریه بیاد دستت ... تابناک به اصالت این ستاره جعلی اعقاد قلبی و قطعی داره
این تیم پرسپولیس هر وقت تونست یه ستاره رو پیرهن نقش بزن حرفی برای گفتن داره
شما يك وزير ورزش در آسيا هم لازم داريد !!!!
همین که حاج مسعود رفت هوچی گری دوستان شروع شد. تیمی که حتی یه حمله درست حسابی رو دروازه الهلال نکرد مسلمه که کادر فنیش مشکل داره...تمام بردهای داخلی هم که یاری دوستان وزرات و بابا و عمو و غیره بوده.بهرحال پیروزی برگشت به تنظیمات کارخانه.... تازه فهمیدید بقیه تیم ها این چندسال چه کشیدند.
ستاره جعلی
آقا منصف باشیم. با این وضع فاجعه بار فوتبال ایران، پرسپولیس 5 فصل قهرمان لیگ و دو بار پیاپی فینالیست آسیا شد و این بار در یک چهارم حذف شد... توقع فوتبال دوستان رو بالا برده ولی باید ممنون همین بازیکنان و مربیان باشیم... هر چند که انتقاد از کیفیت فنی پایین در بازی آخر آسیایی حرف درستیه
کاش اقلا جلو عربها اینطور آبروریزی نمی شد
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # مسعود پزشکیان # سعید جلیلی # دور دوم انتخابات