بازدید 11446

قانون جذب از نظر علمی

مفهوم قانون جذب اساساً یک مفهوم باستانی است که در قوانین جهانی گنجانده شده است. این قانون ادعا می‌کند که زندگی ما ساخته خود ماست. ما با یک ذهن آگاه، توانایی تأثیرگذاری و ایجاد رویدادهای دلخواه زندگی خود را داریم.
کد خبر: ۱۰۹۵۴۹۹
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۶ 27 December 2021

قانون جذب از نظر علمی

بسیاری از ما قبلاً تجلی چیزی را که تصور می‌کردیم تجربه کرده‌ایم. تقریباً همه ادیان اصلی در مورد این مفهوم به شکلی صحبت می‌کنند. دوره‌های قانون جذب سایت "پرورش افکار" را از دست ندهید تا اثر آنرا در زندگی خود ببینید.

فیزیک کوانتومی توضیحی محتمل برای امکان صحت داشتن این قانون ارائه می‌دهد. یکی از بنیانگذاران فیزیک کوانتومی و برنده جایزه نوبل، ماکس پلانک، یکبار گفت: "به عنوان مردی که تمام زندگی خود را وقف روشن‌‍ترین علم، مطالعه ماده کرده، می‌توانم در نتیجه تحقیقاتم در مورد ماده به شما بگویم. هیچ ماده‌ای وجود ندارد! همه ماده‌ها فقط به واسطه نیرویی منشأ می‌گیرد که ذرات یک اتم را به ارتعاش می‌رساند و این کوچک ترین منظومه شمسی اتم را در کنار هم نگه می دارد." این نشانه‌ای بر وجود قانون جذب است.

بررسی علمی قانون جذب

اعتقاد بر این است که انسان بخشی از آگاهی نامتناهی و قدرتمند است که توانایی تأثیرگذاری بر ماده و برآوردن خواسته‌های خود را داریم. این نظریه با تحقیقات مختلف انجام شده است. مغز انسان، به عنوان یک مکانیسم بقا، یک "سوگیری منفی" دارد. این بدان معنی است که انرژی بیشتری را روی چیزهای منفی متمرکز می‌کند و اهمیت بیشتری روی چیزهای منفی می‌گذارد. به این معنی است که در فرهنگ مدرن ما بیشتر به آن مشکل می‌اندیشیم. تمرکز فعال بر روی نکات مثبت (به هیچ وجه منظور نادیده گرفتن یا انکار نکات منفی نیست، فقط برای افزایش سطح مقیاس مثبت و منفی) می‌تواند منجر به تاثیرات مثبت شود.

قانون جذب چگونه به وجود آمد ؟

قانون جذب در اوایل قرن بیست و یکم توسط کتاب‌ها و فیلم‌هایی مانند راز رایج شد. این فیلم در سال 2006 و کتاب از مصاحبه با نویسندگان و سخنرانان روشنفکر برای توضیح اصول قانون مابعدالطبیعی پیشنهادی استفاده می‌کند که می‌تواند هر چیزی را که به طور مداوم به آن فکر می کند جذب کند.  بیایید به چند روش ساده نگاهی بیندازیم تا بتوانیم این مفهوم قدرتمند را برای مشاهده تغییرات در زندگی خود تمرین کنیم:

قانون جذب از نظر علمی

  1. در مورد نتیجه اهداف خود شفاف سازی کنید.

این مرحله مانند پایه یک ساختمان است. شما باید در مورد نتیجه‌ای که به دنبال آن هستید و هدفی که در پشت آن قرار دارد کاملاً شفاف باشید. نباید هیچ ایده مبهمی در مورد هدف در ذهن شما وجود داشته باشد. یک تصویر در ذهن باید نشان دهنده نتیجه شما باشد.

  1. در مورد آنچه دارید شکرگزار باشید.

قدردانی کردن یک تقویت کننده انرژی است. ما را در یک حالت تجلی قدرتمند قرار می‌دهد. نکته کلیدی این است که برای رویدادها و چیزهایی که واقعاً از آنها سپاسگزار هستید، سپاسگزاری کنید. هر روز 10 دقیقه وقت بگذارید و درباره آن‌ها یادداشت برداری کنید.

  1. رویا خود را تجسم کنید.

هنگامی که قصد واضحی داشتید و احساس قدردانی کردید، شروع به تجسم نتیجه کنید. مراحل باید یکپارچه دنبال شود. تجسم باید به قدری واقع بینانه باشد که احساس کنید رویداد در همان لحظه توسط شما زندگی می‌شود و شدت عاطفی و ذهنی وقوع آن را احساس کنید. اگر بتوانید یک فکر ترسناک را به یاد بیاورید و ترس را احساس کنید، همچنین می‌توانید یک تجربه زیبا را به یاد بیاورید و احساس خوبی داشته باشید.

  1. صبر داشته باشید.

شما باید نتیجه را به یک هوش والا (کائنات) بسپارید. این به شما کمک می‌کند نگرانی‌ای بابت رسیدن به اهداف خود نداشته باشید. از این رو، در این فرآیند ترس یا شک ایجاد نخواهید کرد. ایمان می‌تواند کوه‌ها را جا‌به‌جا کند.

  1. قدم‌های اولیه را بردارید.

حال ذهن شما آماده است که با انگیزه زیادی به سمت هدف خود حرکت کند بنابراین شما باید این انگیزه را به عمل تبدیل کنید. بنشینید و فکر کنید که چگونه می‌توانید قدم‌های اولیه خود را برای تحقق یافتن رویای خود بردارید. آیا باید مطالعه کنید؟ تجربه کسب کنید یا پول جمع آوری کنید؟ حتما قدم‌های اولیه و به عمل در آوردن آن را جدی بگیرید تا کم کم به سمت پیشرفت بروید.

این پنج مرحله ساده برای دست یافتن به هر چیزی در زندگی است. آن‌ها را به صورت روزانه تمرین کنید و مانند هر مهارت دیگری بر آنها مسلط شوید.

قانون جذب از نظر علمی

قانون جذب از نظر انیشتین

انیشتین گفته است: تخیل همه چیز است. تخیل پیش نمایش جاذبه‌های آینده زندگی است. بسیاری قانون جذب را با استفاده از نظریات انیشتین اثبات می‌کنند در میان سخنان انیشتین نظریاتی وجود دارد که اثبات می‌کند قانون جذب را می‌تواند به عنوان یک علم کامل پذیرفت. برای داشتن بهترین زندگی، ابتدا باید در درون خود را رهبری کنید. مسئولیت زندگی خود را بر عهده بگیرید، شروع به جذب تمام آنچه در زندگی دارید، کنید.

دوره آموزش قانون جذب

قانون جذب دارای جزئیات فراوانی است که شما با به کارگیری اصول دقیق این قانون می‌توانید زندگی هود را ارتقا بخشید و به اهداف خود برسید. به سایت پرورش افکار سر بزنید. امیر شریفی فردی است که این سایت را راه اندازی کرده است. او خود از جمله افرادی است که با استفاده از آموزش قانون جذب توانسته به یک مغازه فرفره فروشی به مدیریت چند کسب و کار مهم برسد. دوره 9 ماهه قانون جذب به شما تمام اصول این قانون را آموزش می‌دهد و به شما یاد می‌دهد که چطور می‌توانید از این قانون در زندگی خود جهت ارتقا زندگی و رسیدن به اهداف خود استفاده کنید.

جهت آشنایی بیشتر با قانون جذب می توانید به سایت زیر مراجعه نمایید

https://parvaresheafkar.com

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری