مبتلایان روزانه به کرونا در انگلیس به ۱۹۰ هزار نفر رسید

وزارت بهداشت و رفاه اجتماعی انگلیس، با احتساب مبتلایان جدید، شمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا را در این کشور ۱۲ میلیون و ۹۳۷ هزار و ۸۸۶ نفر اعلام کرد.
کد خبر: ۱۰۹۶۳۱۲
|
۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۶ 01 January 2022
|
5095 بازدید

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما از لندن، با ابتلای ۱۸۹ هزار و ۸۴۶ نفر بالاترین حد نصاب شمار مبتلایان قطعی به کرونا طی یک روز در این کشور از آغاز همه گیری کرونا ثبت شد.

وزارت بهداشت و رفاه اجتماعی انگلیس، با احتساب مبتلایان جدید، شمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا را در این کشور ۱۲ میلیون و ۹۳۷ هزار و ۸۸۶ نفر اعلام کرد.

وزارت بهداشت و رفاه اجتماعی انگلیس همچنین اعلام کرد در شبانه روز گذشته ۲۰۳ نفر دیگر در این کشور به علت ابتلا به کووید فوت کردند و شمار جان باختگان در این همه گیری در انگلیس به ۱۴۸ هزار و ۶۲۴ نفر رسید. دولت انگلیس فقط افرادی را که ۲۸ روز پس از مثبت شدن نتیجه ازمایش کرونا جان ببازند قربانی کرونا محسوب می‌کند.

مرکز ملی امار انگلیس حدود سه هفته پیش شمار قربانیان کرونا در این کشور را بیش از ۱۷۳ هزار نفر اعلام کرد.

در همین حال شبکه تلویزیونی سی ان ان نیز اعلام کرد، موج جدیدی از ابتلا به بیماری کووید-۱۹ در انگلیس شروع شده که علت اصلی آن شیوع سویه جدید از ویروس کرونا موسوم به اومیکرون است. در موج جدید کرونا در انگلیس، شمار افرادی که به بیماری کووید-۱۹ و کارشان به بیمارستان کشیده شده نیز به صورت قابل توجهی افزایش یافته است.

بر اساس آمار رسمی اعلام شده میزان بستری افراد به علت ابتلا به بیماری کووید-۱۹ در مقایسه با هفته گذشته شصت و پنج درصد افزایش یافته است. موارد جدید ابتلاء به این بیماری نیز سیر صعودی داشته است. هر روز ده‌ها هزار مورد جدید از ابتلا به کووید ۱۹ در انگلیس ثبت می‌شود.

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب منتخب
# جنگ ایران و اسرائیل # یحیی السنوار # قیمت طلا # استقلال # پرسپولیس # خلیج فارس # آرین طباطبایی
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات