پروژه حیازدایی غربیها برای مردم ایران که در وادی رسانه و سایتها در حال تئوریزه و عملی شدن است، متأسفانه در رسانههای داخلی نیز پیگیری میشود.
به گزارش گرداب، گرچه از چندی پیش نشریاتی، با تبلیغ وسایل ضد بارداری این پروژه ضد حیایی و حیا ستیزی را آغاز کردند، اما متأسفانه این روزها این عملیات توسط نشریات به اصطلاح علمی پیگیری میشود.
برای نمونه نشریات علمی که بیننده رسمی و نیز خواننده پرو پا قرص ندارد، سعی دارند تا با استفاده از تحریکات نامیمون جنسی جذب مخاطب کند.
توزیع رایگان اینگونه نشریات به اصطلاح علمی با تیترهایی چون رابطه جنس فراتر از یک نیاز در سوپرمارکتها نشان از آن است که هدفی جز مشاوره خانواده که همان قبح زدایی است پیگیری میشود.
به نظر نمیآید تبلیغ تقویت کنندههای جنسی و نیز نقایص جنسی، آنقدر ضروری باشد که کنار چیپس و پفک در اختیار نوجوانان و جوانان قرار میگیرد.
جالب آن است علاوه بر درسهایی چون کنترل جمعیت در دانشگاهها، این مطالب به صورت گسترده توسط مراکز درمان و بهداشت قبل از ازدواج به زوجها آموزش داده میشود.
این روزها با روندی که شبکههای فارسی زبان ماهوارهای و نشریات در پیش گرفتهاند، شاید در آینده نه چندان دور این تبلیغات را در صدا و سیما ببینید، گرچه این روزها تبلیغاتهایی نیز در این خصوص در صدا و سیما صورت میگیرد.