به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، باشگاه پرسپولیس در ۱۴ آذر ۱۴۰۰ و در دوره مدیریت مجید صدری طی خبری رسمی اعلام کرد که این باشگاه با شرکتی برای کارگزاری قرارداد امضا کرده که بر اساس آن ۳۳۰ میلیارد تومان از تبلیغات محیطی و مباحث تبلیغاتی روی پیراهن درآمد خواهد داشت اما بررسیها نشان میدهد پرسپولیس فاصله زیادی با تحقق عدد ۳۳۰ میلیاردی دارد.
بر اساس اطلاع خبرنگار ایسنا، باشگاه پرسپولیس بعد از گذشت ۲۴ هفته از لیگ برتر و درحالی فاصله زیادی تا پایان فصل باقی نمانده است، حدود ۷۰ میلیارد تومان از کارگزار خود درآمد داشته است.
تحقق درآمد ۷۰ میلیارد تومانی در شرایطی بوده که کارگزار باشگاه از هفته هشتم قرارداد امضا کرده و از نیم فصل عملا توانسته فضای روی پیراهن پرسپولیس را در اختیار بگیرد. این یعنی با وجود همه این شرایط کارگزار باشگاه تنها توانسته حدود ۲۱ درصد از مبلغ مورد ادعایی روز امضای قرارداد را پرداخت کند.