تأمین اجتماعی صاحب دو مدیر عامل شد

درگیری محصولی و ذبیحی بالا گرفت

گفته می شود که حافظی در طبقه هشتم تأمین اجتماعی و ذبیحی در طبقه نهم تأمین اجتماعی مستقرند. علی ذبیحی، مشاور رئیس جمهور و مدیر عامل تأمین اجتماعی، حدود یک سال و نیم پیش، از طریق نهاد ریاست جمهوری، به عنوان مدیر عامل این سازمان منصوب شد.
کد خبر: ۱۱۲۲۷۸
|
۱۳ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۵:۵۹ 04 August 2010
|
23751 بازدید
سازمان تأمین اجتماعی که از جمله بزرگترین سازمان های اقتصادی اجتماعی کشور است، با انتصاب روز گذشته که از سوی وزیر رفاه انجام شد، صاحب دو مدیر عامل شد!

به گزارش «تابناک اجتماعی»، در حالی که دیروز صادق محصولی، وزیر رفاه و تأمین اجتماعی، تنها پس از چند روز از تصویب اساسنامه تأمین اجتماعی در دولت، اقدام به برکناری علی ذبیحی، مشاور رئیس جمهور و مدیر عامل تأمین اجتماعی کرد و رحمت الله حافظی، مدیر عامل سازمان بیمه خدمات درمانی را به جای ذبیحی راهی تأمین اجتماعی نمود، امروز در اقدامی شگفت انگیز، این سازمان همچنان حضور ذبیحی و حافظی را همراه با هم دارد.

بنا بر این گزارش، گفته می شود که حافظی در طبقه هشتم تأمین اجتماعی و ذبیحی در طبقه نهم تأمین اجتماعی مستقرند.

علی ذبیحی، مشاور رئیس جمهور و مدیر عامل تأمین اجتماعی، حدود یک سال و نیم پیش، از طریق نهاد ریاست جمهوری، به عنوان مدیر عامل این سازمان منصوب شد.

در این باره گفته می شود، وی اظهار می دارد که تنها در صورتی از سمت مدیرعاملی کناره گیری خواهد کرد که محمود احمدی نژاد، رئیس دولت دهم این دستور را به وی بدهد، زیرا وی منصوب محصولی نیست که هم اکنون با حکم وزیر رفاه برکنار شود.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟