با اجرای برنامه‌های بهبود و نظارت‌های مستمر بر خدمات فروش خودرو محقق شده است

افزایش رضایت مشتریان ایران خودرو از روند تحویل و سلامت خودرو

براساس آخرین گزارش ارزشیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، روند رضایت مشتریان ایران خودرو از فرآیند تحویل و سلامت خودرو افزایشی بوده است.
کد خبر: ۱۱۲۹۴۹۱
|
۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶ 12 July 2022
|
7650 بازدید

افزایش رضایت مشتریان ایران خودرو از روند تحویل و سلامت خودرو

به گزارش «تابناک» به نقل از ایکوپرس- گزارش منتشر شده شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران درخصوص وضعیت طرح پی‌گیری مشتریان فروش شرکت ایران‌خودرو، نشان می دهد روند رضایت مشتریان از فرآیند تحویل از عدد ۷۲.۴ درصد در فروردین ماه به ۸۱.۹ درصد در هفته دوم تیرماه رسیده است.

افزایش رضایت مشتریان ایران خودرو از روند تحویل و سلامت خودرو

برپایه این گزارش، درصد ایرادات خودروهای تحویلی در هفته دوم تیرماه نسبت به ابتدای سال روند کاهشی داشته، به گونه ای که از عدد ۵.۹ درصد در فروردین به عدد ۴.۹ درصد در هفته دوم تیرماه کاهش یافته است.
اجرای پروژه‌های بهبود کیفیت و نظارت‌های مستمر در فرآیند تحویل و اجرای برنامه های اصلاحی در خودرو قبل از تحویل سبب افزایش رضایتمندی مشتریان بوده است.
اقدامات بهبود متعددی در شبکه فروش گروه صنعتی ایران‌خودرو برای افزایش رضایتمندی مشتریان در حال اجراست که به طور حتم آثار آن برای مشتریان مشهود خواهد بود.

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳ صفحه خبر
بلیط هواپیما تبلیغ پایین متن خبر
برچسب منتخب
# قیمت طلا # مهاجران افغان # حمله اسرائیل به ایران # ترامپ # حمله ایران به اسرائیل # قیمت دلار # سردار سلامی
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
عملکرد صد روز نخست دولت مسعود پزشکیان را چگونه ارزیابی می کنید؟