بازدید 6047

قیمت قاووت پسته ساده خانگی

کد خبر: ۱۱۳۶۳۵۹
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰ 22 August 2022

قیمت عمده قاووت چهل گیاه پسته ایی کرمان طبیعتا از قیمت فروش این محصول در حجم کم مناسب تر می باشد و به همین دلیل است که امروزه مشتریان به دنبال تهیه این محصولات در حجم زیاد می باشند. برای شناسایی معتبرترین مراکز فروش، حتما در وهله اول رزومه و سوابق کلیه این توزیع کنندگان را مورد بررسی قرار دهید و صد البته با افرادی که قبلا انواع قاووت مثل کنجدی و نارگیلی را تهیه کرده و از طرز تهیه قاووت نارگیلی یا کنجدی مطلع بوده و از کیفیت آن رضایت داشته اند نیز مشورت داشته باشید.

قیمت قاووت پسته ساده خانگی

قاووت چهل گیاه کرمان نیز مانند سایر محصولات موجود در بازار می باشد و یکسری از عوامل در تعیین قیمت قاووت پسته  دخیل می باشند. این عوامل به طور دقیق مورد نقد و بررسی قرار می گیرند و در نهایت یک نرخ واحد برای این محصول بسیار پر خاصیت تعیین می شود. این عوامل به شرح زیر هستند: قیمت مواد اولیه: در سناریو تولید انواع قاووت اعلا، از یکسری مواد اولیه استفاده می شود. پس اولین موردی که در تعیین قیمت قاووت دخیل می باشد، قیمت مواد اولیه است. جالب است بدانید که مواد اولیه دخیل در تولید قاووت اصل کرمان، معمولا وارداتی می باشد و به همین دلیل می توان عنوان کرد که وضعیت بازار ارز نیز در تعیین قیمت این محصولات دخیل است.

قاووت پسته ساده

یکی از بهترین و خوشمزه ترین سوغاتی های کرمان که امروزه در اکثر شهرهای ایران نیز تولید و به فروش می رسد قاووت پسته ساده می باشد که علاوه بر خوشمزه بودن خواص خوراکی و درمانی بسیار زیادی برای بدن دارد. با توجه به محبوبت این محصول در بین ایرانیان مصرف آن در همه شهرها مرسوم شده است و افراد زیادی از این محصول به عنوان یک خوراکی در میان وعده های خود استفاده می کنند و آن را به همراه آب و یا شیر و عسل مصرف می کنند که به راحتی و خوبی در آب و یا شیر حل می شود. تمامی مسافران و افرادی که به استان کرمان سفر می کنند در شهرهای بم، زرند، سیرجان، کرمان، رفسنجان و غیره محال است که انواع قاووت را برای سوغاتی و مصرف شخصی خریداری نکنند.

قیمت قاووت پسته ساده خانگی

با توجه به میزان تقاضایی این محصول که هر روزه افزایش می یابد، بازار خرید و فروش قاووت پسته ساده با حجم بالایی از تبادلات روبرو شده و این جریان سبب شده تا کسب و کار این محصول رونق بسیار زیادی به دست آورد و تجارت این محصول جزو مشاغل پر درامد محسوب شود. از این رو تاجران در این شغل توانسته اند با فروش محصولات خود سودهای کلانی را بدست آورند و همچنین افراد جویای کار با ورود به این حیطه می توانند درآمدهای بسیار زیادی را برای خود به دست آورند. این محصولات به قدری خوشمزه می باشند که هر فردی با دیدن آن بسیار مشتاق می شود تا حد اقل برای خودش کمی تهیه کند و با خوردن آن از خواص آن بهره مند گردد.

قاووت پسته خانگی

یکی از خوراکی ها و مواد مغذی سالم و مقوی و البته سنتی که در کرمان طرفداران و مشتاقان بسیار زیادی را به خود جلب نموده است قاووت پسته بدون شکر خانگی لقمه ای است که در گویش محلی به آن قوتو نیز می گویند و از دانه های گیاهی تهیه و آماده سازی می شود. خیلی از خانم های خانه دار مایلند تا به تهیه یک پودر یا مکمل غذایی مفید و انرژی زا همچون قاووت پسته خانگی بپردازند اما با روش تهیه آن آشنا نیستند ما قصد داریم در این مقاله به بیان و نحوه تهیه این معجون مغذی خانگی بپردازیم تا شما هم بتوانید به اسانی نسبت به تهیه این پودر کاربردی بپردازید با ما همراه باشید.

قیمت قاووت پسته ساده خانگی

لازم است بدانید که برای تهیه قاووت پسته خانگی ابتدا لازم است تا شما به تهیه مغز پسته کله قوچی، هل، شکر و کمی کنجد اقدام نمایید پس از تهیه آنها شما ابتدا می بایست مغز بسته را به خوبی با مخلوط کن یاهاونگ کوبیده و به خوبی با یکدیگر ترکیب نمایید این موضوع خیلی اهمیت دارد چرا که مغز پسته به دلیل داشتن مقادیر بالایی از چربی آمکان آسیاب به تنهایی را نداشته و بهتر است هل را به همراه آن آسیاب نمایید سپس با اضافه کردن شکر و کنجد مجددا آن را داخل مخلوط کن ریخته و با درجه ملایم تا متوسط به پودر نمودن آن ادامه دهید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری