بازدید 6089

قیمت خرید کش شلوار پهن ارزان است

در دو دهه ی گذشته، تولیدکنندگان به منظور دوخت انواع شلوار از کش های پهن استفاده می کردند اما امروزه صرفا جهت تولید شلوارهای راحتی از این محصول استفاده می شود.
کد خبر: ۱۱۳۹۴۳۸
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰ 09 September 2022

در سالهای گذشته برای دوخت انواع شلوار خانگی، بیرونی، اداری یا مجلسی و تنظیم اندازه کمری آنها، از کش شلوار پهن قدیمی مشکی یا سفید رنگ استفاده می شد که به دلیل خاصیت کشسانی خوبی که داشتند به تنظیم دقیق اندازه کمر شلوار برای سایزهای مختلف و  هماهنگی آن با اندامهای متفاوت کمک زیادی می کردند و هم موجب راحتی کار خیاطان می شدند و هم موجب سهولت بیشتر در پوشیدن شلوار می گشتند، چون این شلوارها هیچ نیازی به دکمه یا زیپ نداشتند و افراد به راحتی آنها را می پوشیدند و در نشست و برخاست کردن هم خیلی راحت تر بودند، از این رو استفاده از این کشهای پهن در دوخت لباسهایی مانند شلوار رواج خیلی زیادی در بین مردم داشت.

قیمت خرید کش شلوار پهن ارزان است

راه حل دیگری که برای عرضه این محصولات وجود دارد شامل بهره گیری از سایت اینترنتی آراد برندینگ است که انواع و اقسام کش شلوار را به سادگی و از راه دور در اختیار هم میهنان ما قرار می دهد.

در دو مدل ابریشمی و نخی موجود است که در قسمت کمر در شلوار و لباس بکار می رود و دارای پهنای مختلف و دوام بالایی است چون از نخ پنبه یا پلی استر تولید می شود.

کش شلوار متناسب با رنگ پارچه در رنگهای مختلفی موجود است که از آن جهت زیبایی بخشیدن به پارچه و جهت ثابت نگه داشتن شلوار استفاده می شود، این محصول دارای دو مدل قیطونی و پهن است که نوع قیطونی به داخل لیفه شلوار رفته و بسته می شود ولی نوع پهن به بالای شلوار دوخته می شود، به همین دلیل باید بسته به مدل آن انتخاب و دوخته شود.

کش شلوار پهن

امروزه نیز مدلهای مختلفی از این کشها با عرض یا پهنای متفاوت تولید شده و به طور عمده در بازارهای مصرف عرضه می گردند تا در اختیار مردم قرار گرفته و نیاز آنها را تامین نمایند، البته لازم به ذکر است که در حل حاضر این کش های پهن در رنگ های متنوعی تولید می گردند تا بتوان آنها را با هر رنگ پارچه به سادگی هماهنگ ساخت.

از این کش ها می توان در قسمت کمری، سر آستین یا یقه پیراهن و بلیزهای راحتی خانگی هم استفاده کرد یا لنگه شلوارها را به کمک آن ها جمع نمود که این کار بیشتر برای لباس های خانگی بچگانه مانند شلوار بچه گانه انجام می شود تا آنها با سهولت بیشتری بتوانند قسمت های مختلف البسه خود را جمع کرده و از خیس شدن آنها جلوگیری نمایند.

قیمت خرید کش شلوار پهن ارزان است

از رایج ترین انواع کش هایی که برای شلوارها مورد استفاده قرار می گیرد، کش شلوار پهن است که در پهنای یک سانتی، دو سانتی، پنج سانتی یا بیست سانتی یافت می شود، لازم به ذکر است که از این کشهای پهن نه تنها برای دوخت شلوارها بلکه در انواع دامن، پیراهن، لباس زیر و یا حتی کش موی دختران نیز استفاده می شود و چون این محصول خاصیت کشسانی زیادی داشته و از دوام بالایی برخوردار بوده و ساختار آن استحکام خیلی مناسبی دارد موجب خوش حالت و خوش ایست شدن لباسهای مختلفی مثل شلوار می گردد و مانع از چین خوردن یا جمع شدن قسمت کمری و لنگه آن می شود از این رو به شدت در بین مصرف کننده ها محبوب است.

خرید کش شلوار

کش شلوار روشهای خرید متفاوتی دارد و در زمان خرید باید به نوع کش و کاربرد آن توجه نمود و بر اساس نیاز خود آن را خریداری نمود، امروزه با پیشرفت در تکنولوژی، این محصول نیز کاربردهای وسیعی پیدا کرده و در حوزه های مختلفی نیز استفاده می شود، مثلا کش گن، کش طبی و کش ورزشی آن نیز تولید می شود که هر یک کاربرد مختص به خود را دارد.

کش شلوار بسته به کیفیت دارای دوام متفاوتی است و نوع مرغوب در برابر کشش مقاومت دارد و به دلیل داشتن حالت سفت و متراکم براحتی شل نمی شود، چون در صورتی که این محصول شل شود حالت کشش خود را از دست می دهد و دیگر قابل استفاده نخواهد بود.

قیمت خرید کش شلوار پهن ارزان است

در پوشاک های مردانه و زنانه دار کش در اشکال مختلفی استفاده می شود مثلا در بالای شلوار و پاچه ها، آستین، یقه، کمر برخی پیراهنها و غیر این وسیله بکار می رود، خرید کش شلوار به صورت رولی انجام می شود و به دلیل تنوع در انواع آنها نیاز تمامی مشتریان پوشش داده می شود.

کش شلوار هر چه پهنای بیشتری داشته باشد دارای قیمتهای بیشتری می باشد و از نمونه های پهن در دوخت شلوار بزرگسالان، شلوار بچه گانه ، دامن و پیراهن بزرگسالان استفاده می شود و از نوع باریک در شلوار و لباس کودکان استفاده می شود.

کش شلوار مرغوب دوام بالایی دارد و از آن می توان سالها به همراه لباس استفاده نمود که به دلیل بافت مخصوصی که دارند دوخته شدن باعث آسیب با بافتش نمی شود و تنها کشش زیاد است که باعث کاهش عملکردش می شود.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری