مرکز فروش کولرگازی اقساطی در کرج و تهران

کد خبر: ۱۱۷۹۳۹۰
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰ 17 June 2023
|
12384 بازدید
|
۴

مرکز فروش کولرگازی اقساطی در کرج و تهران

کولر گازی در مدل های مختلف در بازار به فروش می رسد. کارایی هر یک از کولر های گازی متفاوت است. به همین دلیل لازم است متناسب با بودجه و نیاز خود آنها را در اولویت قرار دهید. ندانم کاری شما در این مورد می تواند مشکلات جدی به همراه داشته و سبب اتلاف هزینه ی پرداخته شده باشد. در ادامه در نظر داریم به بررسی مهمترین مشخصات و ویژگی یک کولر گازی فوق کم مصرف وپرفروش یعنی کولر گازی میتسوبیشی پرداخته و اطلاعات مهمی برای خرید آنها در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

راهنمای خرید این محصولات

کولر گازی مد نظر خود را با گارانتی تضمینی و پرداخت اقساطی از کجا بخریم؟ می توانید هم اکنون فروشگاه ایرانیان ،نماینده انحصاری کولرگازی میتسوبیشی در کرج و تهران، را برای خرید انواع دستگاه های سرمایش و گرمایش انتخاب کنید تا بتوانید برای خرید این نوع از محصولات با پرداخت هزینه ی مقرون به صرفه، گارانتی لازم را نیز دریافت کنید. فروشگاه ایرانیان برای شما خدمات بعد ازفروش و نصب رایگان را نیز در نظر دارد. از انتخاب این مرکز فروش رضایت کامل را خواهید داشت. ما اینجا هستیم که فروشگاهی با سابقه بالا را برای خرید کولرگازی اقساطی در کرج و تهران به شما معرفی کنیم.

راهنمای خرید کولرگازی کم مصرف میتسوبیشی در وب سایت فروشگاه ایرانیان موجود است. در صورتی که در انتخاب خود شک دارید می توانید از خدمات مشاوره ی رایگان ارائه شده توسط این فروشگاه از طریق شماره های تماس ۰۹۱۲۶۷۱۷۵۴۳ و ۰۲۶۳۴۴۲۶۸۶۸بهره مند شوید. زمان آن رسیده است که با خرید یک کولر گازی مرغوب به نگرانی های خود در مورد داشتن هوای مطبوع پایان دهید.

تعداد بازدید : 649

این محصول در کوتاه ترین مدت زمان توانست فروش خوبی به دست آورد. این امر نشان دهنده ی کارایی مطلوب آن است . برای ساخت این محصول از تکنولوژی A2 Plus استفاده شده است. همین امر سبب شده بازده دستگاه افزایش یابد. کولرگازی میتسوبیشی با طراحی زیبا و مقاومت خوب میتواند انتخاب مناسب برای شما باشد. این محصول صدای کمی دارد به همین دلیل آلودگی صوتی زیادی ایجاد نمیکند. همچنین به دلیل داشتن قابلیت سرمایش و گرمایش، میتوان از آن در همه ی فصول استفاده کرد.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
این شرکتهایی که کولر گازی میفروشند در واقع کاری شبیه به همون دستگاههای ماینر میکنند. مصرف کولر گازی حداقل 4 تا 5 برابر کولر آبیه. پس چرا اینقدر بدون ضابطه در مناطقی که گرمسیری هم نیست اجازه فروش و استفاده کولر گازی رو میدهند؟
نرخ برق حتما بایستی واقعی بشه تا از این بی سامانی مدیریت برق کشور جلوگیری بشه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
بخاطر طرح غیر کارشناسی صرفه جویی در مصرف برق، کارمندان وکارکنان کشوری ولشکری مجبورند 4صبح از خواب بیدار وتا یک ربعبع 3 در اداره بمونند که به انواع بیماریها از جمله قلب وعروق،اختلالات خواب وخطر بروز سکته مغزی و... مبتلا شده وهزینه درمان رو بالا برده وبرای کشور هزینه های نجومی می سازند.بجای فروش برق به کشورهای دیگر وناتوانی در دریافت پول صادرات والتماس به دیگران برای گرفتن حق مردم ایران، با دنیا تعامل کنید وچندین نسل رو از نابودی نجات
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
چرا کارمندان لشکری و کشوری و دولتی میرن سرکار . دولت تعطیل هم باشه فرقی نمیکنه . بمونن خونه به خانواده کمک کنن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
اوکی
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات