پکن: آمریکا معتاد به جنگ است

وو کیان سخنگوی وزارت دفاع ملی چین با اشاره به اینکه ایالات متحده در طول تاریخ خود تنها ۱۶ سال را بدون درگیری در جنگ سپری کرده است، گفت: آمریکا معتاد به جنگ است.
کد خبر: ۱۲۰۱۷۰۴
|
۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۷ 31 October 2023
|
2120 بازدید
|
۵

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا به نقل از تارنمای خبری اف تی ان ان، ایالات متحده به تازگی «گزارش توسعه نظامی و امنیتی چین» را منتشر کرد. در این گزارش آمده است که پکن در حال توسعه توانایی‌های نظامی خود در تسلیحات هسته‌ای، فضا، سایبری و سایر زمینه‌ها با سرعتی سریع‌تر از تخمین‌های قبلی ایالات متحده است.

سخنگوی وزارت دفاع ملی چین با بیان اینکه این گزارش حقایق را نادیده می‌گیرد و ساختگی و بی پایه و اساس است، تاکید کرد: آمریکا معتاد به جنگ و منبع اساسی هرج و مرج در نظم بین‌المللی است و این کشور در طول تاریخ خود تنها ۱۶ سال را بدون درگیری در جنگ سپری کرده است.

وو کیان در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه چین به مسیر توسعه صلح آمیز پایبند است، خاطرنشان کرد: پکن همواره سیاست دفاعی را دنبال می‌کند.

وی همچنین با بیان اینکه چین هرگز کشورهای کوچک را مورد آزار و اذیت قرار نداده و بر کشورهای قوی تکیه نکرده است، یادآور شد: این در حالی است که آمریکا در بیش از ۸۰ کشور در سراسر جهان، بیش از ۸۰۰ پایگاه نظامی برون مرزی ایجاد کرده و از افغانستان تا عراق، از سوریه تا لیبی و هر جا که ماشین جنگی آمریکا به راه افتاده است، مردم در تنگنا قرار گرفته‌اند.

سخنگوی وزارت دفاع ملی چین در پایان با اشاره به اینکه ایالات متحده بمب‌های اورانیوم ضعیف شده و بمب‌های خوشه‌ای را به اوکراین فرستاده، ناوهای هواپیمابر خود را به دریای مدیترانه اعزام کرده و سلاح و مهمات را برای (رژیم) اسرائیل فرستاده است، تصریح کرد: آیا این بشارتی است که به اصطلاح مدافعان حقوق بشر در مناطق مختلف جهان به ارمغان آورده‌اند؟

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
يوسف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
آمريكا انگليس اسرائيل ماشين كشتار ملتها است
اسرائيل همان داعش است و آمريكا همان اسرائيل
در كتابها به ما ديكته كردند كه كريستف كلمپ آمريكا را كشف كرد طوري وانمود ميكنند كه انگار هيچ موجودي در آن سرزمين نبوده و اينها آنجا را بنا كردند درحالي كه ميليونها نفر از مردم بومي آنجا را سلاخي كردند و يكي از دلايل مسلح بودن آمريكايي ها ترس از بوميان است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
یوسف عزیز!!!!!!! کل زیر بنای جهان در تاریخ بشریت همین بود و خواهد بود!!!!!!!!!! کل کشورها به فکر منافع و منابع خودشان هستن و غیر از این هم نداریم !!!!!!!!بجز ما در ایران!!!!!!!!!! این سبک تمام عالم بوده و هست !!!!!!!!!!! پس داغ نکن و حرص الکی هم نخور !!!!!!!!!!!!!!! فقط با دوستی و بازی سیاسی میتوان کشورت و مردم دیگر کشورها رو نجات داد!!!! نه با اسحله و داد و بیداد!!!!!!!!! یاد بگیر بازی بزرگان رو نه تکرار حرف دیگران رو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
پکن: آمریکا معتاد به جنگ است ((((((((((((( و شما معتاد به استثمار سیاه !!!!!!!!!!! مثل انگلیس !!!!!!!!!!!!به شکلی که زره زره تمام دنیا رو ببلعید!!!!!!!!!!!! در کشورهای آفریقایی با وامها و بهره های کلان و در آسیا!!!!!!!!!!!! الان هم با جزیره سازی در دریای چین حهت بزرگ کردن قلمرو و گرقتن حق حیاتی برخی کشورها مثل فلیپین یا ژاپن)))))))))))))))
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
انگلیس تخم جنگ را میکارد و آمریکا تجهیزات جنگ را میفروشد. درآمد میلیاردی از فروش تسلیحات جنگی و عقب افتادن دنیا بخاطر ویرانی جنگ نتیجه سیاست انگلیس و آمریکاست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
هرجا اثری ازچنگ و چنایت و غارت و و خونریزی هست نام کثیف ایالات متحده هم هست...
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران # جنگ ایران و اسرائیل # سوخو # اس 400
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟