بازدید 1695

سانحه رانندگی برای معاون اداره کل ورزش هرمزگان

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم گفت: حال عمومی معاون اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان، همسر و فرزند وی که در جاده لافت به قشم دچار سانحه رانندگی شده بودند، خوب است.
کد خبر: ۱۲۳۳۸۵۷
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۶ 25 April 2024

به گزارش «تابناک»، یاسر مرادی بامداد پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ساعاتی پیش و با اعلام وقوع سانحه رانندگی در جاده لافت به قشم، بلافاصله سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: سرنشینان یک دستگاه خودرو سمند که یکی از آنان روزبه زابلی معاون ورزش و جوانان استان هرمزگان بود به همراه سه سرنشین دیگر دچار حادثه شده بودند که بلافاصله وی به همراه همسر و فرزندش توسط گروه اعزامی به بیمارستان پیامبر اعظم(ص) شهر قشم انتقال یافتند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم توضیح داد: یک نفر در این تصادف (برادر همسر زابلی) جان باخته است.

به گفته مرادی، شدت حادثه بیشتر برای معاون ورزش و جوانان هرمزگان است که ضربه به سر، مهره های گردن و درد از ناحیه قفسه سینه گزارش شده و حال ۲ مجروح دیگر (همسرش) شکستگی بازو، زخم روی صورت و ضربه به بینی و (فرزندش) بدون هیچ گونه ضربه پس از سانحه با شرایط مساعد توصیف شده است.

وی اضافه کرد: بنابر درخواست معاون ورزش و جوانان هرمزگان، وی به همراه همسر و فرزندش دقایقی قبل از مسیر دریایی با آمبولانس اورژانس دریایی ۱۱۵ به بیمارستان شهید محمدی در بندرعباس منتقل شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل