بازدید 3503

الحوثی: حمله به رفح با چراغ سبز آمریکاست

رهبر انصارالله یمن با اشاره به اقدامات رژیم صهیونیستی در رفح آنرا با چراغ سبز آمریکا دانست و واشنگتن را شریک جنایات صهیونیست‌ها دانست.
کد خبر: ۱۲۳۶۳۸۵
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۵ 09 May 2024

 
به گزارش تابناک به نقل از دانشجو، به نقل از المسیره، عبدالملک الحوثی رهبر انصارالله یمن گفت: اشغال گذرگاه رفح از سوی اشغالگران فقط ملت فلسطین را هدف قرار نمی‌دهد بلکه اقدامی علیه ملت و ارتش مصر است.

وی افزود: حمله به گذرگاه رفح به مثابه به چلاش طلبیدن مصر و تهدیدی برای امنیت آن و ناقض توافقات فیمابین دو طرف است. حمله به گذرگاه رفح به شکل عرض اندام به مثابه اقدامی تحریک آمیز علیه کشور‌های عربی و اسلامی و کوچک شمردن آنهاست.

رهبر انصارالله یمن بیان کرد: حمله دشمن صهیونیست به رفح آوارگان در آنجا را هدف قرار می‌دهد و تهدیدی برای آن‌ها در این مرحله است. دشمن صهیونیست به دنبال کشتار بیشتر است.

الحوثی گفت: موضع آمریکا فریبکارانه و ریاکارانه است و به دنبال ارائه چهره پوشالی و دروغین در قبال اقدامات رژیم صهیونیستی در رفح است. آمریکا می‌گوید که موافق عملیات رفح است در صورتی که غیرنظامیان خارج شوند به کجا بروند در حالی که همه غزه زیر حمله قرار دارد؟

رهبر انصارالله یمن تاکید کرد: آمریکا به اسرائیل برای حمله به گذرگاه رفح چراغ سبز نشان داد. آمریکا اسرائیل را تشویق کرد که گذرگاه رفح را اشغال کند و شریک در همه جنایات این رژیم است. آنچه در حال خطرناک است کشتار ملت فلسطین است. هدف از حمله به رفح افزایش رنج ملت فلسطین و محاصره و گرسنگی بیشتر است.

وی افزود: آمریکا به دنبال فریب افکار عمومی از طریق فشار بر دشمن صهیونیست درباره توقف ارسال سلاح است. پایان جنگ غزه دست آمریکاست و به محض اینکه تصمیم به توقف آن بگیرد، این جنگ متوقف خواهد شد. اسرائیل جنگ را متوقف خواهد و گام اضافی برنمی دارد. اگر آمریکا اقدامی جدی در برابر رژیم صهیونیستی به عمل می‌آورد به رفح حمله نمی‌کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی