بازدید 4312

پایان گروگانگیری آتشین در مقابل مجتمع تجاری پالادیوم

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از ناکامی یک گروگانگیری، در کمتر از ۱۰ دقیقه از اولین تماس با پلیس و نجات یک مادر و دختر و دستگیری فرد گروگانگیر خبر داد.
کد خبر: ۱۲۳۶۳۹۴
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۳ 09 May 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سردار محمدیان، فرمانده انتظامی تهران بزرگ اظهار داشت: در ساعت ۱۷:۱۵ روز جاری احدی از شهروندان طی تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تهران اعلام داشت که با تماس همسرش اطلاع پیدا کرده است که او و دخترش توسط یک نفر به هویت مشخص ربوده شده و رباینده در ازای آزادی آنها درخواست پول و سکه طلا نموده است. 

وی گفت: با توجه به حساسیت و اهمیت موضوع بلافاصله ماموران کلانتری ۱۲۲ دربند به محل سکونت فرد تماس گیرنده مراجعه و در تحقیقات میدانی اطلاع پیدا کردند که  گروگانگیر با تهدید چاقو، سوار یک دستگاه خودرو شاسی به شماره پلاک انتظامی مشخص شده و همسر و دختر فرد تماس گیرنده با پلیس را گروگان گرفته است. 

سردار محمدیان افزود: با شناسایی  دقیق خودرو، بلافاصله طرح مهار توسط واحدهای عملیاتی سرکلانتری یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ انجام؛ در کمتر از ۱۰ دقیقه خودرو با سه سرنشین در خیابان مقدسی اردبیلی - روبروی مجتمع تجاری پالادیوم شناسایی می شود.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: فرد گروگانگیر که جهت تهدید، خود و مادر و دختر ربوده شده را به بنزین آغشته کرده بود، با مشاهده ماموران بلافاصله اقدام به آتش زدن خودرو و سرنشینان داخل خودرو می نماید که ماموران در یک عملیات سریع، با شلیک گلوله به شیشه خودرو و تخریب آن، اقدام به مهار و اطفای حریق و هنزمان نجات افراد ربوده شده (بدون کوچک ترین جراحت و سوختگی) و نهایتا دستگیری فرد گروگانگیر می نمایند. 

وی گفت: در همان تحقیقات اولیه، انگیزه شخصی مبنی بر انتقام و اخاذی از پدر خانواده توسط متهم شناسایی که با تکمیل تحقیقات، اخبار تکمیلی متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی