بازدید 1951
حفظ صدر با چنگ و دندان

شب سخت در قزوین شیرین شد/ پرسپولیس بی خیال جام نمی شود

پرسپولیس در شب سختی که در قزوین پشت سر گذاشت توانست به برتری برسد تا صدر جدول را حفظ کند.
کد خبر: ۱۲۳۹۸۱۰
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۲ 28 May 2024

شب سخت در قزوین شیرین شد/ پرسپولیس بی خیال جام نمی شود

به گزارش تابناک ورزشی، دیدار دو تیم شمس آذر قزوین و پرسپولیس از هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور از ساعت 20:15 با 15 دقیقه تأخیر در ورزشگاه سردار آزادگان شهر قزوین آغاز شد که پرسپولیس در پایان با نتیجه 3 بر یک به برتری رسید.

گل های پرسپولیس را در این دیدار اوستون اورونوف (19)، مسعود ریگی (59) و علیرضا جعفرپور (59 - گل به خودی) برای پرسپولیس و محمد پاپی (51) برای شمس آذر گلزنی کردند.

پرسپولیس با این برد 65 امتیازی شد تا با چنگ و دندان صدر جدول را حفظ کند. آن هم در شبی که برای دقایقی برای آنها سخت و دشوار شد و پس از به ثمر رسیدن گل مساوی شمس آذر استرس به جان پرسپولیسی‌ها افتاد.

ترکیب شمس آذر: علیرضا جعفرپور، محسن طرحانی، امیرمحمد نسایی، فراز امامعلی، امیرمسعود سرآبادانی، محمدرضا رضایی، محمد پاپی، حسین گودرزی، صادق بوصبیح، هومن ربیع‌زاده و علی آزادمنش
سرمربی: سعید دقیقی

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، حسین کنعانی‌زادگان، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی‌فر، مسعود ریگی، سروش رفیعی، اوستون اورنوف، مهدی ترابی، امید عالیشاه و عیسی آل‌کثیر
سرمربی: اوسمار ویرا

شب سخت در قزوین شیرین شد/ پرسپولیس بی خیال جام نمی شود

دقیقه 19: در حالی که پرسپولیس تحت فشار بود، روی توپ‌گیری مهدی ترابی و حرکت سریع او، سرخ‌ها در اولین موقعیت گل جدی‌شان قرار گرفتند و عیسی آل‌کثیر با حرکت و چرخشش یک پاس عرضی داد و اوستون ارونوف دروازه خالی را به گل تبدیل کرد.

دقیقه 51: اشتباه و تعلل عجیب از مسعود ریگی باعث شد امیر محمد نسایی توپگیری کند و روی سانتر او محمد پاپی با ضربه سر دروازه پرسپولیس را باز کرد.

دقیقه 59: حمله آتشین پرسپولیس با ضربه زیبا و دیدنی مسعود ریگی به گل برتری پرسپولیس تبدیل شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # مسعود پزشکیان # سعید جلیلی # دور دوم انتخابات