«قرار ساعت 17» با علی تاجرنیا:

پزشکیان احمدی‌نژاد جبهه اصلاح‌طلبان نیست! /‍ پزشکیان در اوایل انقلاب حامی حزب اللهی ها بود / کشور با جلیلی به دیوار کوبیده می شود

علی تاجرنیا عضو شورای مرکزی جبهه مشارکت، نماینده مردم مشهد در دوره ششم مجلس شورای اسلامی و دندانپزشک با خبرنگار سیاسی «تابناک» در خصوص انتخابات، کاندیداتوری مسعود پزشکیان، شرایط حاکم بر کشور و حاشیه های آن به گفتگو پرداخت.
کد خبر: ۱۲۴۳۱۱۰
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۹ 17 June 2024
|
71952 بازدید
|

پزشکیان احمدی‌نژاد جبهه اصلاح‌طلبان نیست! /‍ پزشکیان در اوایل انقلاب حامی حزب اللهی ها بود / کشور با جلیلی به دیوار کوبیده می شود

علی تاجرنیا عضو شورای مرکزی جبهه مشارکت، نماینده مردم مشهد در دوره ششم مجلس شورای اسلامی و دندانپزشک با خبرنگار سیاسی «تابناک» در خصوص انتخابات، کاندیداتوری مسعود پزشکیان، شرایط حاکم بر کشور و حاشیه های آن به گفتگو پرداخت.

اولین بار چه زمانی و چگونه با آقای پزشکیان آشنا شدید؟

تاجرنیا: دانشجوی سال دوم دندانپزشکی تبریز بودم و آقای پزشکیان جراح عمومی بودند و برای دوره فوق تخصصی در دانشگاه تهران بودند . همیشه می شنیدم که یک فردی بنام پزشکیان از دوره دانشجویی قبل از انقلاب در حرکت های آزادی خواهانه و عدالت طلبانه پیشرو بوده و بعد از پیروزی انقلاب و دوران جنگ نیز سعی کرده بچه مسلمان ها را تقویت کند .

اولین صحنه ای که از دکتر پزشکیان به یاد دارم در نمازخانه خوابگاه شهید شایانمهر دانشگاه علوم پزشکی تبریز بودیم و آقای دکتر پزشکیان وارد شد و به دیوار تکیه داد و برای جمع شروع به صحبت کرد.

در آن زمان آثاری از سیاست های تعدیل آقای هاشمی رفسنجانی داشت خودش را در تورم ، شکاف بیشتر بین فقیر و غنی نشان می‌داد و این دوره آغاز انتقاد های انجمن های اسلامی و دفتر تحکیم وحدت نسبت به هاشمی رفسنجانی بود. 

این ماجرای آشنایی بنده با دکتر پزشکیان است و بعد ها این ارتباطات حفظ شد به عنوان کسانی که نسل اول بچه های انجمن اسلامی در دانشگاه تبریز بودند.

نکته مهم برای بنده این بود که آقای دکتر پزشکیان با اینکه ترک زبان هستند نسبت به بقیه دوستان ترک زبان، فارسی را خوب صحبت می کردند.

ایشان رویکرد عدالت طلبانه و حق طلبانه داشتند.  بحث حق و عدالت از چیز هایی است که همیشه در گفتمان دکتر پزشکیان بوده است.

در آن زمان ما در دانشگاه تحت تاثیر تفکرات عدالت خواهانه و آرمان خواهانه بودیم بعد از یکی دو سالی که در آن شرایط بودیم شرایطی که دانشگاه و رئیس دانشگاهی که در آن زمان تا حدودی با سیاست های دولت همراه بود و آزادی های سیاسی در دانشگاه نسبت به سال های بعد از آن محدود تر بود احساس کردیم که باید یک سری تغییرات در مدیریت دانشگاه شکل بگیرد.

در آن زمان دکتر پزشکیان فوق تخصص جراحی را گرفته بودند و برگشته بودند به تبریز و ما هم شروع کردیم به انجام اعتراضات در دانشگاه و مایل بودیم که آقای دکتر پزشکیان بیاید و رئیس دانشگاه شود.

بعضی ها می گویند پزشکیان همان احمدی نژاد اصلاح طلبان است نظر شما در این باره چیست؟

تاجرنیا: کسانی که چنین حرفی را می زنند انسان های بسیار ظاهربینی هستند. شاید تنها چیزی که در واقع باعث این موضوع می شود مقایسه کردن ظاهر دکتر پزشکیان با ظاهر احمدی نژاد آن هم در ابتدای شروع فعالیت هایشان است زیرا احمدی نژاد در حال حاضر ظاهرشان را نیز تغییر داده اند ، خوش پوش شدند ، بوتاکس و عمل های زیبایی مختلف انجام می دهند و با آن احمدی نژاد سابق خیلی تفاوت دارند.

هیچ شباهتی بین آقای دکتر پزشکیان و احمدی نژاد وجود ندارد. آقای دکتر پزشکیان فردی که عدالت و حق محوری را در تمام طول زندگی خود در بنیان کارهایشان قرار دادند. آقای دکتر پزشکیان به عنوان یک فوق تخصص قلب می‌توانستند یک زندگی کاملا متفاوت داشته باشند اما همیشه درد مردم را ترجیح دادند و به مردم توجه کردند.

عنصر صداقت و عدالت طلبی که در آقای پزشکیان وجود دارد ذره ای در وجود احمدی نژاد وجود ندارد و برعکس مقابل ایشان قرار می گیرد.

آقای دکتر پزشکیان اگر به یک امر حقیقت رسیدند به هیچ عنوان حاضر نیستند که از آن کوتاه بیایند و اگر از اطرافیان ایشان کسی مرتکب خطایی شود ایشان هرگز آن را پنهان نمی کند و به طور کلی دکتر پزشکیان هیچ شباهتی به احمدی نژاد ندارد و هر کسی چنین فکر می‌کند معلوم است نه احمدی نژاد را شناخته نه آقای دکتر پزشکیان را شناخته است.

تعداد بازدید : 1343

نکات منفی آقای پزشکیان را هم معرفی کنید؟

تاجرنیا: آقای پزشکیان در یک مقطعی از حوزه عملکردی با توجه به اینکه یک باور ایدئولوژیکی داشتند و فکر می‌کردند باید نیرو های مسلمان و حزب‌الهی تقویت شود و در آن زمان یک روش و منشی را طی کردند که خودشان نیز این روز ها آن روش را مورد نقد قرار می‌دهند و اینکه اگر بخواهیم رفتار عدالت طلبانه داشته باشیم نباید فرقی بین بچه مسلمان و غیر مسلمان در یک حوزه تخصصی بگذاریم و این یکی از نکات منفی آقای پزشکیان است.

آقای پزشکیان در شکل سیاست ورزی یک نوع نگرش خاصی دارند که در چارچوب حزب و گروه سیاسی جا نمیگرد ممکن است از جهاتی خیلی ها به این موضوع افتخار کنند اما از جهاتی نیز برای فردی که به دنبال کار منسجم اجرایی است یک نقطه ضعف محسوب می شود اما دکتر پزشکیان یک حسن بزرگی دارند و آن هم این است خودشان هستند و چون خودشان هستند و دو رویی نمی کنند مردم معتقدند که این صداقت همواره به ایشان کمک کرده است.

دکتر پزشکیان جز معدود اصلاح طلبانی بودند که در چند دور انتخابات گذشته که حتی هیچ اصلاح طلبی به مجلس راه نیافت ایشان همواره مورد اعتماد مردم بودند. هیچ انسانی بدون خطا نیست اما عنصر صداقت، پاکدستی و در مسیر حق بودن کیمیا هایی است که این روز ها کمتر در وجود کسی می‌توان مشاهده کرد.

وجود این ویژگی ها در آقای پزشکیان شخصی مانند بنده را که با آقای پزشکیان از لحاط تفکر سیاسی فاصله دارم را متقاعد کرده که به خاطر مردم و ایران در کنار ایشان بایستم و سعی کنم برای موفقیت ایشان از همه توان هایم استفاده کنم.

اگر قرار بود یک کاندیدا دیگر را به غیر از آقای پزشکیان معرفی کنید چه کسی را معرفی می کردید؟

تاجرنیا: محسن صفایی فراهانی را معرفی میکردم . ایشان از جنبه های مختلف مسلط به امور هستند . ایشان قبل از پیروزی یک مهندس موفق با چند هزار دلار درآمد در ماه بوده است و هر کجا که رفتند صاحب اثر مثبت بودند. چه زمانی که در وزارت نیرو بوده چه زمانی که در مجلس بوده و چه زمانی که حتی در حوزه تخصصی خود نبوده مانند فوتبال اثرات بسیار مثبتی از خود بر جای گذاشته اند. متاسفم که شرایط ما در کشور به گونه ای شده که ما از وجود چنین افرادی در کشور محروم هستیم . البته بنده جز ارادت مندان آقای مصطفی معین هستم و ایشان را به دلیل سجایای اخلاقی و دانش می ستایم ولی در همان زمان جبهه مشارکت کاندیدای من محسن صفایی فراهانی بود.

اگر شرایط را در کشور ایجاد کردید که آزادی و عدالت در کشور امکان ظهور و بروز پیدا کند اگر با فساد از همان ابتدا به شکل بنیادین نه علامتی برخورد شود جلوی این پوسیدگی را  قبل از اینکه ایجاد شود گرفت و اگر اتفاق افتاد زمانی که هنوز در سرچشمه است درمان و جلوگیری شود طبیعتا میتوانید مردم را در کنار خودتان داشته باشید ، از شکاف بین ملت و دولت جلوگیری کنید اما اگر مراقبت نکردید و قوانین رانتی در کشور به وجود آمد و مقرراتی را ایجاد کردید که ویژه خواری شد و یک عده خاصی توانستند از آن استفاده کنند ، اگر گزینش کردید و اجازه ندادید که شایستگان به آن جایگاه برسند و حکمرانی به مثابه یک دندان روز به روز دچار این مشکلات شد عمر حکومت کوتاه می شود ‌. امیدوارم در این مراحلی که هنوز امید برای حفظ نظام بتوانیم آن را درمان و جلوگیری کنیم و کسی می‌تواند این کار را انجام دهد که یک طبیب صادق باشد و آن طبیب دکتر مسعود پزشکیان است.

انتخابات چه کسی را رقیب آقای پزشکیان است؟

تاجرنیا: ابر و باد و مه و خورشید و فلک در کارند تا آقای قالیباف را رئیس جمهور کنند. آقای پزشکیان دو رقیب دارد یک عدم مشارکت مردم و در انتخابات دو آقای قالیباف است.

انتخابات قطعا به سمت قطبی شدن خواهد رفت و امیدوار هستم که مردم در انتخابات مشارکت داشته باشند. اما اگر مردم پای صندوق رای حاضر شدند و انتخابی به جز آقای پزشکیان داشتند ما به آن انتخاب احترام می گذاریم.

ممکن است که انتخاب مردم درست نباشد اما دموکراسی اقتضا می کند که اگر نتیجه انتخابات به نفع ما نبود هم بپذیریم ‌. اگر همه گروه ها در کشور این نکته را قبول کنند مسیر دموکراسی و شایسته سالاری در کشور ما هموار خواهد شد  و بدون شک مردم در دراز مدت کم خطا تر تصمیم خواهند گرفت.

چند درصد از مردم در انتخابات شرکت خواهند کرد؟

تاجرنیا: بالاتر از ۵۰ درصد خواهد بود‌‌ اما امیدوارم در این دوهفته اتفاقات خوبی رخ دهد و بالا از ۶۰ درصد از مردم در پای صندوق رای حاضر شوند.

با هر نامی که می‌گوییم اولین کلمه ای که به ذهنتان می رسد را عنوان کنید : 

دکتر محمد باقر قالیباف 
تاجرنیا: به نظامی گری برگرد.

حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی 
عاقبت به خیر می شود 

دکتر علی رضا زاکانی 
تاجرنیا: کم دانش پر مدعا

دکتر سعید جلیلی 
تاجرنیا:
راننده ای که ماشین را به دیوار می کوبد

دکتر مسعود پزشکیان 
تاجرنیا: حق طلب و عدالت جو 

دکتر امیرحسین قاضی زاده هاشمی 
تاجرنیا: بازیکن همیشه ذخیره

بخش غیر انتخاباتی این گفتگو بزودی در تابناک منتشر می‌شود.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۳
در انتظار بررسی: ۲۴
انتشار یافته: ۱۴۱
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۸
یکی هم پیدانمیشه ازاون پنجاه درصددیگه سوال کنه دلیل رای ندادن شماچی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۸
واقعیت این است که هیچ فرقی بین پزشکیان و پنج کاندید دیگر نیست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۸
برای هر کاری باید دلیلی باشد. اگر برای انجام کاری دلیلی موجهی وجود نداشته باشد، نباید آن کار را انجام داد. رای دادن از آن جمله است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۸
چرا کامنت من را منتشر نکردی؟ مگر دروغه؟
مگر پزشکیان از سلمان خدادادی در مجلس دفاع نکرد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۸
پزشکیان دوست قدیمی سلمان خدادادی است و در مجلس مانع رد صلاحیت او شد.
ناشناس
| Brazil |
۱۲:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۸
اون کسی که میگه بین پزشکیان و جلیلی تفاوتی نیست،فردا همین اینترنت رو هم جلیلی ازت میگیره و اونوقت میفهمی تفاوتی هست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۸
سه کشور شرور روسیه، چین و کره شمالی با تهدید نظامی دیگر کشورها، دنیا را به گند کشانده اند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۸
12:13

آیا پزشکیان می تواند نگاه به شرق را 10 درجه، فقط 10 درجه به سوی غرب تغییر دهد؟
هرگز نه تنها او نمی تواند، بلکه محمد خاتمی و حسن روحانی هم نتوانستند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۸
تا موقعی که نفت را با 30% قیمت و از راههای مخفی به چین می دهیم و عوضش بنجل تحویل می گیریم، اقتصاد این مملکت متحول نمی شود.
این 6 کاندید هم نمی توانند برای اقتصاد کاری کنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۸
مسئولیت ها و وظایف رییس جمهور محدود و فقط در انجام وظایف محوله خلاصه می شود!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۸
همه جا حرف از پزشکیان است. تو نانوایی، تاکسی، مترو، اتوبوس، انگار زلزله شده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۸
12:07

چه پزشکیان باشد چه نباشد. مجلس طرح صیانت از اینترنت را تصویب کرده و اینترنت ملی به زودی راه اندازی می شود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۸
برای اینکه جلیلی رئیس جمهور نشه به پزشکی جان رای می دهم. حتی اگر پزشکیان هم نمی بود به عمو سبزی فروش محل رای می دادم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۸
همه کاندیداها از سهمیه یا همان رانت برای ورود به دانشگاه استفاده کرده اند.
چطور اینها می خواهند جلوی رانت و فساد را بگیرند؟
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۸
مسعود پزشکیان، ۲ تیر ۱۳۹۸ نطق پیش از دستور در مجلس:
سپاه پاسداران مقتدر و قدرتمند نظام جمهوری اسلامی با ساقط کردن پهپاد آمریکا مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویی‌های آمریکای جنایتکار زد. آمریکا و دارودسته‌اش بدانند کشور ما تسلیم نخواهد شد، تا پای جان ایستاده‌ایم و مقاومت خواهیم کرد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۸
اون پنجاه درصد تو توهم اینن که مثلا مداخله نکردن ولی کاملا مستقیم به جلیلی رای دادن. معامله ساده ایه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۸
اگه شما بین پزشکیان و دیگر کاندیداها فرقی نمی بینی، به نظرم باید چشم هایت را بشوری!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۸
سهامداران بورس و خانواده هاشون به هیچ فردی رای نمیدن
ناشناس
| United States of America |
۱۸:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۸
تا زمانی که در کشور مشکل مهریه حل نشده باشد تا زمانی که گشت ارشاد در خیابان ها باشد تا زمانی که در کشور بگیر و ببند باشد تا مادامی که دو تابعیتی ها در کشور تامین جانی نداشته باشند تا زمانی که فقط دروغ سر لوحه کار همه باشد رای بی رای
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۸
یه مسئله مهم که مردم کشور باید توجه بفرمایند اینه که مردم شهر تبریز هرکسی را نماینده خودشون نمی کنند کسی که سالهاست نماینده مردم تبریز هست یعنی از مقبولیت کامل برخوردار بوده است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۸
پزشکیان رای نمیاره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۸
با پزشکیان
مبارزه کنیم با بی عدالتی
نذاریم مبارزه مدنی نابود بشه و کار به مبارزه سخت برسه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۸
پزشکیان مثل اصلاح طلبا نیست تازه امروز رفته دیدن موحدی کرمانی لیدر اصولگراها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۸
وقتی خمینی کبیر فرمود غربگدایان چیزی نیستند فقط هیاهوشون زیاده یعنی همین نظراتی که در فضای مجازی میبینیم
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۸
والله بیست درصدم رای نمیدن هم شمامیدونین هم مردم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۸
صد درصد از دوره قبلی هم کمتر خواهد بود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۸
درصدیا صدم :)))
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۸
ببینم و تعریف کنیم. مردم مگه داد باید بزنند. رای می دهیم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۸
پوتین یک جنایتکار جنگی تحت تعقیب دیوان بین المللی کیفری است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۸
شمانگران نیاش. مردم خوب میدونن کجا رای بدن کجا نه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۸
من انتخابات ریاست جمهوری قبل و انتخابات مجلس رای ندادم چون دلیل داشتم برای رای ندادنم. امروز اما دلیل دارم برای رای دادنم. "دلیل" علت اصلی برای انجام امری هست اما بعضی که رای نمی دهند از سر دلیل نیست از سر خشم و قهر است!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۸
13:12
چه ربطی داشت خخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۹
20:01
اینها دنبال با ربط بیودن و بی ربط ب.دن کامنت هاشون نیستند
برای هر کامنت یه مبلغ میگیرن حالا کجا بنویسن مهم نیست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۸
هیچ تفاوتی بین این افراد نیست،ب هر حال کارنامه ۴۵ سال گذشته پیش روی ماست،و نکته مهم اینکه تمام این افراد در این سالها مسئول و مدیر بوده اند.البته اگر انتخاب بین بد و بدتر باشد پزشکیان نسبت ب بقیه موجه تر و متعادل ترست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۸
چیزی بنام انتخاب بین بد و بدتر وجود ندارد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۸
پزشکی جان رای می‌آورد. یک چیز دیگه است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۸
اتفاقا به شدت تفاوت دارد. از روی مالیات بر اینترنتی که استفاده می کنی بفهم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۸
همین که می گویید پزشکیان به اندازه ذره ای بهتر است یعنی تفاوت وجود داره. پس چطوراولش می گید تفاوتی بین شون نیست؟! گوش به حرف رسانه های آن طرف آب نکنید. گوش به حرف تبلیغات این طرف آب هم نکنید. همین یک ذره تفاوت دلیلی است برای رای دادن. هیچ کس نمی تونه آینده رو پیش بینی کنه. من اگه رای میدم به خاطر همین یک ذره تفاوت هست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۸
بیشتر محتمل است پزشکیان ٬ رییسی اصلاح طلبان شود!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۸
پزشکیان دانسته دارد خود را فدا می کند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۸
عطش قدرت اعضای دولت روحانی با پزشکیان فرونشاند می شود.
تمامی اعضای دولت روحانی از پزشکیان حمایت کردند
و اکثریت در دولت حضور دارند
اورین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۸
براینکه پیروزی های پایدارچیانقطع بشود مردم از دست انها یک نفس چاق کنند به پزشکیان به همراه خانواده رای خواهیم داد
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۱:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۸
نده اجازه بده جلیلی بیاد تا ببینن گنده لات بازی چه نتیجه ای داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۸
ناشناس 11:41
چقدر ساده ای
دود همه این کارها به چشم مردم بدبخت می رود
اینها هیچ اتفاق بدی برایشان نمی افتد خیالت تخت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۸
رای من صد درصد پزشکیان است. جلیلی چیزی از ایران باقی نخواهد گذاشت که بعدا جایی برای تصمیم گیری بماند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۸
ناشناس ۱۱:۴۱ . بعضی گزینه ها مرگ محتوم هست و هرگز نباید ولو به خاطر امتحان کردن آن روی آن انگشت گذاشت. بعضی بی خیالی هانابودی رو به همراه داره!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۸
چطور فرق ندارد به یاد بیاورید یک زمانی مردم راحت می توانستند خونه بخرند یا خونه را عوض کند ازدواج کنند طلا بخرند گوشت بخرند کباب بخورند ولی حالا چی همه چی قفل شده است به امید اینکه وضعیت رو به بهبودی برود به پزشکیان رای خواهم داد
پاسخ ها
مجید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۸
ایکاش برخی متوجه میشدند که سیاستهای غلط اقتصادی همین حزب کارگزاران و مشارکت است که وضع را به اینجا کشانده. احزابی که از دولت میرحسین، هاسمی، خاتمی و روحانی حضور داشتند و وضع را هیوقت به سمت بهبود نبردن. هر کس هم خواست درستش کنه با توهینهای امثال تاجرنیا و هم حزبیهاش به سخره گرفته شدن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۸
به پزشکیان رای بدهیم تا فروش نفت متوقف بشود و معیشت مردم گروگان برجام و Fatf بشود.
دولت سوم روحانی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۸
کاملا فرق می کند. فرق نکردن حرف تندروی داخل و خارج است
سید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۸
در جواب به مجید . ایران در زمان دولت خاتمی بهترین رشد اقتصادی و ارزش پول ملی رو پس از انقلاب داشته و میتونید به تاریخ مراجعه کنید و شواهد هم گویا هست . و بدترین دوران اقتصاد ، در دولت احمدی نژاد اتفاق افتاده . حتی در دولت روحانی البته دور اولش نسبت به زمان احمدی نژاد رشد اقتصادی بیشتری داشتیم و جایگاهمون در دنیا بهتر بود . هر وقت یه افراطی اصولگرا رئیس جمهور شده وضع ایران بد و بدتر شده . در دولت رئیسی هم بدترین وضع اقتصادی و اجتماعی رو داشتیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۸
دلارو حسن روحانی ۱۰ برابر کرد ها نه رئیسی! دو برابر شدن دلار در زمان رئیسی هم که نتیجه آشوب همون طرفداران روحانی بود کمپین خرید دلارشون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۸
درمورد افراد اینگونه قضات نکنید هرکدام ازدیدگاه خود بفکر کمک به مردم وپیشرفت کشور وبرقراری عدالتند هرکس عدالت رادرچیزی می بیند احمدی نژاد عدالت را دریارانه ومسکن کم درآمدها ومحقق کردن شعار انرژی هسته ای حق مسلم ماست می دید ،پزشکیان هنوز نیامده عدالت رادرازادی می بیند مثل آزادی درپوشیدن لباس وشایسته سالاری، قالیباف باسوابق اجرایی متعدد عدالت رادراقتصاد وکارهای عمرانی می بیند اینکه برو ازهرکجا آمده ای وراننده وزاپاس باش نشانه شعورشماست
پاسخ ها
علیرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۸
البته بیشترین تحریمها زمان احمدی نژاد بودوبااجرای آقای جلیلی که رییس هیات مذاکره کننده انرژی هسته ای بود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۸
حتی با آوردن پزشکیان هم نمی توانید مردم را به رای دادن تشویق کنید
گوشت گوسفند شده کیلویی ۸۸۰ هزار تومن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۸
چه ربطی به پزشکیان دارد گوشت کیلو چنده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۸
دور قبل دلیلی برای رای ندادن داشتیم و کسانی که سرکار آمدند قیمت گوشت رو کردن اون چیزی که شما می گی. امروز اگه رای ندی و قیمت گوشت برسه به دو میلیون حق اعتراض نداری اما اگه رسید به این قیمت اگه رای داده باشی می توانی مطالبه گری کنی.
سید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۸
هموطن عزیز ، همین گوشت زمان رئیسی به این قیمت رسید ... برای چه بایستیم و بدبختی هامون بیشتر شه وقتی میتونه با اومدن یه متخصص تموم شه . رای ما #پزشکیان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۸
ریشه اش به دولت روحانی بر می گردد
در ضمن رای دادن ربطی به این چیزها ندارد و انتخاب می کنی که کسی درست تر بیاید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۸
رای اول ما پزشکیان است
ولی قالیباف به مراتب بهتر است از جلیلی
جلیلی واقعا کش.ر را به سقوط میبرد
امیدوارم مردم این را بفهمند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۸
ما منظورت خودت و عايله هيت
چون من و شما مايي نيستيم
فرررسنگها فاصله س
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با انتقال پایتخت ایران از تهران ...