بازدید 2505

بیرانوند اجازه فسخ قرارداد ندارد!

باشگاه پرسپولیس مدعی است که علیرضا بیرانوند بر اساس قراردادش، نمیتوانست فسخ یک طرفه کند.
کد خبر: ۱۲۴۳۵۲۵
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۸ 19 June 2024


به گزارش تابناک، هومن هدایتی معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در جمع خبرنگاران در مورد فسخ قرارداد ببرانوند گفت: این موضوع تکراری است و  ما فصل گذشته شاهد این اتفاق بودیم . قرارداد ۱۱۸۵ آقای بیرانوند قابل فسخ نیست و ایشان تمام مطالبات را دریافت کردند و از نظر حقوقی امکان فسخ نیست و دیگر باید مدیران باشکاه تصمیم بگیرند که چه تصمیمی انجام بدهند.

او در مورد طلب فصل گذشته بیرانوند اظهار داشت: اینکه از فصل گذشته کسی طلب داشته باشد موضوع دیگری است و مربوط به این قرارداد نیست و حق  فسخ نسبت به فصول گذشته را نمی‌توان در قرارداد این فصل اعمال کرد.

وی افزود: ایشان قراردادشان را فسخ کردند و ما با قرارداد منسوخ مواجه شدیم. هرچه بوده مربوط به قرارداد ۱۱۵۸ بوده است.

هدایتی درباره فسخ بیرنوند ادامه داد: ایشان نوتیس ندادند. مقررات ناظر این دستورالعمل مستند به ماده ۵۱ انضباطی، از قوانینی است که وصف الزام اور دارد و با توافق هم فسخ نمی‌شود. یعنی من و شما هم نمیتوانیم قراردادی بنویسیم برخلاف مقررات. باشگاه پرسپولیس هم این کار را نکرده و نمیکند و به هیچ وجه باشگاه زیر بار نوشتن قرارداد  برخلاف مقررات نمی‌رود. هرچه بوده برای قرارداد ۱۱۸۵ بوده است.

معاون حقوقی پرسپولیس درباره فسخ قرارداد گفت: امروز نوتیس دادند و قرارداد ۱۱۸۵ فسخ شد.

 

 

ورزش سه

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری