بازدید 2080

کدام استان‌ها از امروز بارانی می‌شوند؟

سازمان هواشناسی از رگبار و رعد و برق، در بعضی ساعات وزش باد شدید موقت، برخی نقاط گرد و خاک و در نقاط مستعد بارش تگرگ خبر داد.
کد خبر: ۱۲۴۳۶۲۸
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۰ 20 June 2024

کدام استان‌ها از امروز بارانی می‌شوند؟

به گزارش تابناک به نقل از مهر، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد امروز (پنجشنبه) در برخی نقاط مازندران، خراسان شمالی، شمال استان‌های البرز و تهران، ارتفاعات استان‌های سمنان، گلستان، نیمه شمالی آذربایجان غربی، ارتفاعات مرکزی زاگرس، جمعه در برخی نقاط استان‌های مازندران، آذربایجان شرقی، خراسان شمالی، قزوین، نیمه شمالی آذربایجان غربی، اردبیل، شمال استان‌های البرز و تهران، ارتفاعات زنجان، ارتفاعات مرکزی زاگرس و شنبه تا دوشنبه در برخی نقاط شمالی، غرب و دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز مرکزی در ساعات بعد از ظهر و شب رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت، در برخی نقاط گرد و خاک و در نقاط مستعد تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

در ۲ روز آینده در نیمه شرقی کشور، نواحی مرکزی و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی در برخی ساعات وزش باد شدید و گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

پنجشنبه دریای خزر و در ۳ روز آینده شرق دریای عمان مواج است.

تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری