بفرمایید مناظره/

یک تجربه جدید تابناکی؛ تماشای مناظره جلیلی و پزشکیان با حضور هواداران!

در این فیلم کوتاه، مهمانان برنامه در حین دیدن مناظره، با یکدیگر تبادل نظر می کنند و لحظات دیدنی و جالبی از واکنش های لحظه ای به مناظره، تحلیل مناظره شکل گرفته است که مخاطبان فهیم و نکته سنج تابناک را به دیدن آن دعوت می کنیم.
کد خبر: ۱۲۴۵۸۵۳
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۵ 02 July 2024

تماشای مناظره جلیلی و پزشکیان با حضور هواداران!

تابناک در راستای تولید محتواهای جدید انتخاباتی، میزبان آقایان دبیری مهر از حامیان دکتر مسعود پزشکیان و محمد امین رضایی از اعضای ستاد انتخاباتی دکتر سعید جلیلی بود، تصمیم گرفتیم مناظره نامزدهای ریاست جمهوری را به اتفاق این دو مهمان محترم که دارای نظرات متضادی هستند برای شما به نمایش بگذاریم.

در این فیلم کوتاه، مهمانان برنامه در حین دیدن مناظره، با یکدیگر تبادل نظر می کنند و لحظات دیدنی و جالبی از واکنش های لحظه ای به مناظره، تحلیل مناظره شکل گرفته است که مخاطبان فهیم و نکته سنج تابناک را به دیدن آن دعوت می‌کنیم.

از پیشهادات و ایده های جدید شما استقبال می کنیم و امیدواریم این ایده ها را با ما در میان بگذارید.

تعداد بازدید : 1139
تور تابستان ۱۴۰۳
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۴
تابناک کارش درست من ازش خوشم میادچون اکثرپیام های ارسالی میزاره
دمتگرم خسته نباشین
آقای جلیلی که ادعا می کنن مغز متفکر دولت رئیسی هستند حتما به بزرگترین تورم تاریخ چندین برابر شدن قیمت مواد غذایی افزایش بی سابقه قیمت خودرو که معمولی تربن خودرو کشور رو برای یک جوان به یک رویا تبدیل کرد قیمت های فوق فضایی خانه و اجاره خانه سه سال خونین در بورس و ...حتما به اینها افتخار می کنند
جناب بهادری نموداری که در اختیار آقای جلیلی قرار دادید شیب منفی داشت بفرمایید چطور رشد اقتصادی دولت سیزدهم را نشان می داد متغیر های آن برعکس بودند؟
من در دوره اول به دکتر پزشکیان رای دادم ولی الان به شدت نگران آینده دخترم شدم و همش به این فکر میکنم که بعد از پیروزی پزشکیان چه خواهد شد؟!! ای کاش نگرانی ما را جناب پزشکیان برطرف کنند تا دوره دوم هم با خیال راحت به ایشان رای بدیم.
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # مسعود پزشکیان # سعید جلیلی # دور دوم انتخابات