یک تامل/

قضاوت با شما؛ تفاوت سئوالات مجری تلویزیون از جلیلی و پزشکیان!

یکی از موضوعات چالش برانگیز که در جریان انتخابات چهاردهم ریاست جمهوری مطرح شد، بحث بی طرفی یا عدم بیطرفی رسانه ملی به عنوان برگزار کننده ی انحصاری مناظرات ریاست جمهوری است. تلویزیون بیش و قبل از هر رسانه ای، تصویر نامزدها را بین 85 میلیون ایرانی می سازد. 
کد خبر: ۱۲۴۶۷۷۳
|
۱۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۲ 07 July 2024
|
24531 بازدید
|

بر این اساس، "تابناک" برآن شد بدون آنکه خود قضاوتی داشته باشد،با جمع آوری و رو در رو قرار دادن سوالات پرسیده شده از هر یک از نامزدها در آخرین مناظره برگزار شده، محکی روشن برای بی طرفی/سوگیری صداوسیما درباره نامزدها فراهم کند که تقدیم خوانندگان می شود:

قضاوت با شما: تفاوت سئوالات مجری تلویزیون از جلیلی و پزشکیان!

سوالات مطرح شده از مسعود پزشکیان

1-این که اشاره کردند مانع بازگشت آمریکا به برجام هست قبول دارید؟

2-اگر آمریکایی‌ها به آن تعهدات شان عمل نکردند با این حال ما باید به تعهدات مان عمل کنیم؟

3-چه تغییری خواهید داد، آیا لایحه جدید به مجلس می‌دهید؟

4-با این نکاتی که اشاره کردید آیا می‌توانیم تمام تحریم‌ها را لغو کنید؟

5-یکی از موضوعات مهم در کشور؛ بحث ناترازی انرژی است و یک دیدگاه برای کاهش این ناترازی، افزایش قیمت حامل‌های انرژی به ویژه موضوع بنزین است. مسأله قیمت بنزین همیشه یک موضوع مورد توجه مردم بوده، چون می‌تواند شاخص بسیار تأثیرگذاری در معیشت مردم باشد. سؤال مشخصی که از آقای پزشکیان خواهم داشت، این است.

شما سه سال پیش در یک جلسه دانشجویی اشاره کرده بودید که در همین بنزین که اینها گران کردند، بنده معتقد بودم که قیمت بنزین؛ قیمت بازار آزاد بدهند، یعنی همان ۲۰ تا ۲۵ هزار تومان، اما بیایند به ازای هر فرد بگویند، هر فرد ایرانی مثلاً ۲۰ لیتر در ماه سهمیه‌اش است، اگر مصرف نکرد، در بازار بفروشد.

رئیس ستاد شما هم این را اشاره کرده که هر قیمتی برای بنزین، گازوئیل، برق و سایر حامل‌های انرژی اگر کارشناسی‌تر شود، با آرامش و همکاری مردم، این قیمت‌ها جا خواهد افتاد. آیا نظر شما همچنان همان نظری است که سابقاً مطرح کرده بودید یا تغییر کرده و در مجموع برای حل مشکل ناترازی انرژی چه کار خواهید کرد؟

6- هنوز به راه حل مشخصی نرسیدید؟

7-آقای پزشکیان برخی از فعالان بورس و بخش تولید می‌گویند که در دوران مسئولیت آقای طیب‌نیا که الان مشاور شما هستند، نرخ بهره بالا موجب شد که به بورس آسیب وارد شود و تأمین مالی تولید؛ دچار مشکل شود و تشدید ناترازی بانک‌ها شدت بگیرد که اثرات آن را بعد از چند سال ما در جهش تورم دیدیم.

شما فرمودید که از نظر کارشناسان خود استفاده می‌کنید، در این مورد اگر ممکن است مشخص بفرمایید آیا رویکرد دولت شما متفاوت از عملکرد گذشته آقای طیب نیا یا دولت آقای روحانی خواهد بود؟

8-سوال: آقای پزشکیان سوال بعدی در موضوع یارانه هاست شما قبلا گفتید اگر یارانه‌ها حذف شود و یارانه فقط به افراد در دهک‌های پایین داده شود مشکلات اقتصادی حل می‌شود همچنین در جای دیگری باز اشاره کردید.

در جایی دیگر گفتید که مبلغ ۴۵ هزار تومان یارانه کمر اقتصاد را خرد کرده.

یکی از وزرای دولت قبل که اکنون به ستاد شما ملحق شدند در زمانی که دولت آقای روحانی بودند اشاره کردند که پرداخت یارانه نقدی برای ما مصیبت عظماست لطفا بگویید آیا قرار این شیوه پرداخت یارانه در دولت شما متوقف شود یا اگر قرار است به برخی از دهک‌ها پرداخت بشود کدام دهک‌ها را حذف خواهید کرد؟

9-شما این مدل پرداخت یارانه را ادامه خواهید داد؟

10-یارانه چه دهک‌هایی را حذف می‌کنید؟

11-ناظر به فرمایش آقای پزشکیان در بحث یارانه‌ها اشاره کردند، گفتند مبلغ ۴۵ هزارتومان یارانه، شما از طرف نقل قول کردم که کمر اقتصاد را خورد کرده است، این فرمایش شما در ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۳۹۱ در دانشگاه قم ایراد شده است.

12-بحث مسکن را وارد شویم، یکی از موضوعات مهمی که مردم دست به گریبان هستند موضوع مسکن است که همه شما می‌دانید این جزو دغدغه‌های شماست، هم قیمت مسکن، هم به ویژه در شهر‌های بزرگ و هم بحث اجاره مسکن که تناسبی با توان مالی جامعه ندارد و بخش زیادی از درآمد سالیانه عموم مردم چه آن‌ها که شاغل هستند یا بازنشسته هستند، یا کارمند دولت یا بخش خصوصی یک بخش مهمی از درآمد‌های شان هزینه مسکن می‌شود، خواهش من از هر دو نامزد عزیز این است خیلی شفاف و روشن در رابطه با موضوع مسکن صحبت کنند.

آقای پزشکیان زمانی که اظهار نظر اطرافیان شما را می‌بینیم نکاتی وجود دارد. مثلا رئیس ستاد شما عنوان کرد که راه‌حل مسکن خروج دولت است. برنامه دولت جنابعالی برای ساخت مسکن چیست؟.

13-سالی یک میلیون مسکن می‌سازید؟

14-اجاره مسکن با این طرح اشاره کردید؟

15-آقای پزشکیان در بحث مهار تورم یکی از دغدغه‌های مردم است و عدم ثبات قیمت‌ها است که شما هم بهش اشاره کردید آقای جلیلی هم اشاره کردند به ویژه آنچه که به سفره مردم مربوط می‌شود مثل شیر، مثل ماست، مرغ، تخم مرغ، گوشت این‌ها چیزهایی است که دیگر نیاز به توضیح ندارد حتماً تورم از جمله عوامل اصلی افزایش بر بی‌ثباتی قیمت‌ها است در میزگرد گفته‌اید یا باید تحریم‌ها را حل کنیم یا زندگی مردم به فلاکت کشیده می‌شود. اگر تحریم‌ها از بین نرفته و توافقی حاصل نشد قیمت‌ها چه می‌شود ؟

16-مشخصا راجع به تثبیت قیمت‌ها برنامه‌تان را می‌فرمایید؟

17-کیفیت خودرو‌های داخلی در چند سال اخیر به یکی از مسائل مورد توجه مردم تبدیل شده و در نهایت موضوع واردات خودروی خارجی؛ به بحث روز ما الان مبدل شده، آقای پزشکیان چند سال پیش در دیدار با مدیرعامل یکی از شرکت‌های خودروساز داخلی با واردات خودرو‌های خارجی مخالفت کرده بودید و فرموده بودید که با واردات خودرو؛ دشمن به دنبال خروج ارز از کشور است. اما در مناظره‌ای که دیشب داشتیم، اشاره کردید که باید بازار را باز کنیم و دور خود قفس درست نکنیم، بالأخره شما اگر ممکن است بفرمایید با واردات خودرو مخالف هستید یا موافق؟ اگر موافقید، ارز مورد نیاز آن را از کجا تأمین خواهیدکرد؟

18-شما واردات خودرو را آزاد می‌کنید؟ حالا اگر کسی ارز نداشت و در داخل می‌خواست خودرویی بخرد، شما آزاد می‌کنید؟ ارز آن را از کجا تأمین می‌کنید؟

19-موضوع بازنشستگی یکی از موضوعات مهمی است و قشر زحمتکش بازنشسته این برنامه را تماشا می‌کنند و سال‌ها خدمت کردند و انتظار به حق شان است که در دوران بازنشستگی آسایش و آرامش داشته باشند بحث صندوق ناترازی صندوق‌های کشور از ناترازی‌های جدی است که علی رغم تلاش‌های سال‌های گذشته همچنان یکی از دغدغه‌های جدی است و این آخرین موضوعی است که مورد پرسش قرار می‌گیرید، آقای پزشکیان و آقای جلیلی، در بیانیه ستاد انتخاباتی شما برای کاهش ناترازی صندوق بازنشستگی به ایجاد نهاد تنظیم گر اشاره شده است، مشخصا بفرمایید منظور از این نهاد تنظیم گر چیست و دولت چطور بدهی شما به صندوق‌های بازنشستگی کاهش دهد و منابع مالی برای متناسب سازی حقوق از کجا تامین می‌کنید

20-سوال: نهاد تنظیم گر چه بوده است؟ نهاد تنظیم گیری یک نهاد جدیدی است؟

سوالت مطرح شده از سعید جلیلی

1- آقای ظریف اشاره کرده است که آقای جلیلی پشت تمام تحریم‌ها ایستاده است، آقای عبدالعلی زاده رئیس ستاد آقای پزشکیان اشاره کرده است که قطعنامه‌های ضد ایرانی یک پای آن آقای جلیلی است، سوالم این است که علاوه بر خنثی سازی تحریم‌ها در دولت شما، برای رفع تحریم‌ها شما چه تلاشی خواهید کرد، پیش بینی می‌کنید که در دوره مسئولیت تان به توافق برسید؟

2- آقای جلیلی شما واقعاً در حوزه تحریم‌ها چه اقدامی انجام خواهید داد آیا به به توافق خواهید رسید در دولتتان یا خیر؟

3- منتقدان شما معتقد هستند که با طرح موسوم به وان که شما برای مدیریت حامل‌های انرژی مطرح کردید، عملاً دولت ابزار کنترلی خود را از دست می‌دهد و نمی‌تواند قیمت‌های حامل‌های انرژی را مدیریت کند، آیا در دولت شما قیمت حامل‌های انرژی مثل بنزین قرار است که آزاد شود تا بعد یارانه آن را در قالب‌های دیگر به حساب سرپرستان خانوار واریز کنید و این که آیا کشور با این طرحی که اشاره کردید؛ زیرساخت‌های لازم را برای اجرای این طرح دارد؟ و به هر حال با قیمت بنزین نهایتاً چه کار خواهید کرد؟

4- مشخصاً طرح‌تان را توضیح دهید

5- سوال: آقای جلیلی منتقدان شما معتقدند که اگر رئیس جمهور شوید بورس ریزش خواهد کرد و حتی ریزش چند روز اخیر بورس را هم به حضور شما در انتخابات مربوط دانستند و می‌گویند که شما طرفدار اقتصاد دستوری هستید لطفا مشخصا و صراحتا بگویید که آیا معتقد به تامین مالی از بورس هستید یا خیر و وضعیت بورس در دولت شما چگونه خواهد بود؟

6- با این که مساله یارانه بسیار مساله مهمی است و منابع گسترده‌ای را هم طلب می‌کند برای پرداخت، درباره پرداخت یارانه نقدی چه برنامه‌ای دارید؟ از کجا تامین می‌کنید؟ چه راهکاری برای تامین پایدار آن دارید

7- جناب آقای جلیلی جناب عالی سه سال پیش گفته بودید که مدل مسکن مهر را برای خانواده‌هایی که مسکن ندارند با رفع معایب آن ادامه خواهید داد، شما وعده خانه‌دار کردن مردم و رفع مشکلات اجاره‌نشین‌ها را دادید. چگونه این وعده را محقق می‌کنید؟

8- آقای جلیلی شما مدل مسکن مهر را ادامه خواهید داد؟

9-آقای جلیلی شما در میزگرد اقتصادی گفتید که برای مهار تورم باید حکمرانی ریال اتفاق بیفتد، سؤال این است که مشخصاً منظورتان را می‌فرمایید از حکمرانی ریال چیست و اگر به خاطر ادامه ناترازی بودجه، حکمرانی ریال اتفاق نیفتاد، تورم و افزایش قیمت‌ها ادامه پیدا می‌کند و اولین اقدام شما برای تثیبت قیمت‌ها چیست؟

10- مشخصاً چه کار می‌خواهید کنید؟

11- آقای جلیلی، شما گفته بودید واردات خودرو بحث صفر وصدی نیست. منظور شما از واردات کنترل شده چیست؟ برنامه شما چیست؟

12- تیراژ تولیدتان بالا رود، واردات را متوقف می‌کنید؟

13- شما در برنامه‌های تان برای ساماندهی وضعیت بازنشسته‌ها انجام می‌دهید، از کجا منابع این همسان سازی را تامین می‌کنید، برای رفع مشکل ناترازی صندوق‌ها اقدام شما چیست؟

شکیبا دارابی

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۵
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۰۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
سوال ها بنظرم از هر دو طرف منصفانه و منطقی بود
سوالاتی که در فضای مجازی رایج شده بود را پرسیدند، اتهاماتی که به هر نامزد زده شده بود را با صراحت مطرح کردند و خوب بود
پاسخ ها
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
زنده بادپزشکیان ظریف. اذری جهرمی
ناشناس
| Finland |
۱۶:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
نه بی طرفانه نبود
اگر دکتر پزشکیان حلم نمی داشت ممکن بود منجر به درگیری و ناراحتی در مناظره ها بشود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
خیر
تابلو بود که برای حمله به پزشکیان طراحی شده بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
سوالات از پزشکیان عجیب بود: در مورد یک کلمه خاص که 7 سال پیش در جمع دانشجویان گفته بود بازخواست میشد
وقتی نوبت به جلیلی میرسید: سوالات کلی با جواب های نامشخص !!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
این مجری چگونه می‌تواند اینگونه زندگی کند ؟؟

این نان که به خانه می‌برد، حلال است ؟؟

از روی همسایه و فامیل و آشنا و مردم در خیابان شرم نمی‌کند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
امیدوارم این موضوع را کسی به استحضار رهبری برسانه
صدا سیما در تولید و پخش محتوی و خبر آنقدر تضعیف شده که خارج از تصور مسوولان عالی کشوره
خواهشمندم یا رهبری معظم و یا زیر مجموعه های ایشان به صورت دستوری ورود پیدا کنند و جایگاه شایسته ای که باید
را به این سازمان بدهند
شأن کشور 85 میلیونی را نمیتوان با این افراد حاضر تامین کرد
این تیتر نوک کوه یخ است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
انتخابات تمام شد. با عملکرد می توان اظهار نظر کرد. البته نمی توان عملکرد پزشکیان را با جلیلی مقایسه کرد. چون جلیلی باز هم عملکردش برمی گردد به خرابکاری های گذشته اش در برجام و اف تی اف. البته اگر به پای پزشکیان نپیچد برایش بهتر است.
مصطفی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
آقای جلیلی میگویند شما یک پای تحریم هستید، افت شاخص بورس به حضور شما در انتخابات مرتبط است، اگه با ناترازی بودجه حکمرانی ریال را نتوانستی انجام دهی چه؟ بودجه اش رو از کجا میاوری؟ اینطوری کنترل قیمت های از دست دولت خارج می شود...
منصفانه نگاه کنیم سوال از جلیلی خیلی طعنه آمیزتر و هجومی تر بود ولی مشکل اینه یک جناح تو جامعه ما طاقت ندارند بهشون بگین بالای چشمت ابروه
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
قیمت حامل های انرژی جهانی شود تا سوخت مدیریت شود
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۹
مجری که اسمش روی خودشه
سوالها توسط ایشون طرح نشده ایشون پرسیده و اجرا نموده برنامه ریزی و همه چیز توسط عوامل برنامه انجام شده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
به غیر از تفاوت ماهوی سوالات لحن آقای مجری هم با پزشکیان خصمانه بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Finland |
۱۶:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
اقای پزشکیان
شما باید ۴ پلان اصلی در سیاست خارجی داشته باشید در مواجه با امریکا:
یک- پلان ۱ برای مذاکره با ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات
دو - پلان ۲ برای عدم مذاکره با ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات
سه - پلان ۳ برای مذاکره با بایدن در صورت پیروزی مجدد
چهارم - پلان ۴ برای عدم مذاکره با بایدن در صورت پیروزی مجدد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
جا داره پزشکیان در اولین حرکت این مجری پررو رو از صدا سیما اخراج کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
کشور ماندلا می خواد نه خشونت عزیز برادر
ناشناس
| France |
۰۶:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
عجیب تر اینکه با وجود این تخلفات، مسئولین صدا و سیما مواخذه و تنبیه نمی شوند انگار اینکار عین وظیفه آنهاست!!!
جعفر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
انتظاری که از برادرم دارم؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
عدالت و تیزهوشی در همه جایشان نمایان است?
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
با تشکر از صدا وسیما
اتفاقا همین سوالات بیشتر صدا و سیما از پزشکیان وپاسخ او به این سوالات سواد او را برای همه مسجل کرد و باعث شد تا رای بیاورد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
با تشکر از صدا وسیما
اتفاقا همین سوالات بیشتر صدا و سیما از پزشکیان وپاسخ او به این سوالات سواد او را برای همه مسجل کرد و باعث شد تا رای بیاورد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
اتفاقا مناظره ها سطح سواد و معلومات بسیار بسیار پائین پزشکیان را آشکارکرد، همه فهمیدند اگر اطرافیانش دست نوشته بهش ندهند مطلقا هیچ حرفی برای گفتن نداره حتی خوندنش از روی کاغذ هم مشکل داره. اگرهم رای آورد صرفا یک بحث قومیتی بود نه بر اساس شایستگی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
و رای زیادی برای پزشکیان جمع کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
آقای پزشکیان نشون دادن که به مشورت اعتقاد دارن و هیچ وقت ادعا نداشتن که در همه موارد متبحر و کارشناس هستن و بارها اعلام کردن از کارشناسان نخبه و متبحر استفاده می کنن و به نظرم این نقطه قوت ایشان هست نه نقطه ضعف
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
واقعا سئوالات به نفع جلیل بود
به عنوان کسی که رای ندادم به هیچ وجه به صدا و سیما و اخلاق حرفه ای و بی طرفی این رسانه باور ندارم و برای دسن اندرکاران صدا و سیما که صرفا بودجه را بازیچه کارهای سیاسی می کنند متاسفم که باید در آخرت جواب بدهند
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۰۶:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
ظاهرا برای همین کارها منصوب شده اند والا برخوردی صورت می گرفت!
باران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
در زمان پسا انتخابات هستیم دیگر این حرف ها را جمع کنید و به فکر آینده باشیدو این که برای پیشرفت مملکت و آسایش مردم چه باید کرد ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
مشکل اینجاست که همین صداوسیما دوباره شروع به کارشکنی خواهد کرد و موفقیتهای دولت را نشان نخواهد داد و فقط شروع به تضعیف دولت خواهد کرد مشکل اینجاست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
تابناک وقتی بعد از مناظره و حمایت از قالیباف و جلیلی پایان انتخابات سعی داری خودتو بیطرف نشون بدی جالبه. ؛)
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
تابناک رسانه ای کار کشتست!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
از قالیباف حمایت کرد اما از جلیلی نه
ناشناس
| France |
۰۶:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
دور اول جلیلی رو بیشتر می کوبید و گاهی پزشکیان!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
اتفاقا به شدت پزشکیان رو می‌کوبید و گاهی هم از جلیلی انتقاد میکرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
خود آقای مجری بیاد اینجا و مردونه بگه که نظر خود ایشان چی بوده و الن چیه
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۵:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۷
مگه طراح سوالات مجری بوده؟
مجید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۸
دوست عزیز غیر از محتوی سوالات ، لحن و نحوه سوال خودش یکی از ارکان بسیار مهم پرسش و پاسخ هست.
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟