یک استاندار زودتر از موعد خداحافظی کرد

استاندار زنجان لحظاتی پیش مطلبی را در شبکه اجتماع ایکس منتشر کرد که این متن نشان دهنده آن است که افشارچی عدم رغبت خود را جهت همکاری با دولت چهاردهم نشان داده است.
کد خبر: ۱۲۴۹۹۶۸
|
۰۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۶ 25 July 2024
|
11094 بازدید


به گزارش تابناک، استاندار زنجان لحظاتی پیش مطلبی را در شبکه اجتماع ایکس منتشر کرد که این متن نشان دهنده آن است که افشارچی عدم رغبت خود را جهت همکاری با دولت چهاردهم نشان داده و قبل از آنکه توسط وزیر کشور جدید تغییر کند، خود اعلام کرده است که تمایل دارد کناره‌گیری کند و به دانشگاه زنجان جهت تدریس برگردد. افشارچی عضو هیئت علمی گروه کامپیوتر دانشگاه زنجان است و با این متن نهایتاً تا پایان تابستان می‌تواند در سمت استانداری باقی بماند؛ این متن به این شرح است:

بسم الله.از مشهد مقدس دعاگوی همه عزیزانی هستم که به اینجانب محبت کرده‌اند در چهارچوب کارزار و پیام. بنده در دانشگاه و سانای به کشورم خدمت خواهم کرد. کلاس‌های ترم آینده‌ام ثبت شده و در سانای در حال برنامه‌ریزی هستم. دوستان از حاج آقا حکیمی‌پور(رئیس ستاد پزشکیان در زنجان) و دکتر ملکی بپرسند فردای انتخابات چه گفته‌ام.

یک استاندار زودتر از موعد خداحافظی کرد

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران # جنگ ایران و اسرائیل # سوخو # اس 400
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟