اعتراف سرمربی و بازیکن شباب الاهلی؛ نقش سردار آزمون مقابل سپاهان

سردار آزمون به نقش اول بازی شباب الاهلی امارات و سپاهان تبدیل شده است. تیم اماراتی امید زیادی دارد با درخشش مهاجم تیم ملی فوتبال ایران از سد سپاهان بگذرد و به دور دوم پلی‌آف آسیا صعود کند.
کد خبر: ۱۲۵۱۸۶۱
|
۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۸ 05 August 2024
|
2861 بازدید

اعتراف سرمربی و بازیکن شباب الاهلی؛ نقش سردار آزمون مقابل سپاهان

به گزارش تابناک ورزشی، پائولو سوزا، سرمربی شباب الاهلی امارات در نشست خبری پیش از دیدار پلی آف فردا (سه شنبه) مقابل سپاهان در رابطه با این دیدار اظهار کرد: خوشحالیم که اینجا هستیم. من به عنوان یک مربی اشتیاق زیادی دارم که مسیرم را ادامه دهم و در نهایت موفق شوم.

او درباره حضور سردار آزمون در تیمش و تقابل با تیم پیشین این بازیکن عنوان کرد: او تازه به ما اضافه شده و به ما کمک زیادی خواهد کرد. در دو سال گذشته بازی مداوم نداشته اما به او کمک می‌کنیم که به شرایط خوبی برسد. بسیار خوشحالم که او همراه ماست. با توجه به مشکلاتی که وجود دارد، او می‌تواند نقش کلیدی برای ما ایفا کند.

همچنین یحیی الغسانی، بازیکن تیم فوتبال شباب الاهلی نیز در کنفرانس خبری پیش از این دیدار، با اشاره به هم‌بازی شدن با سردار آزمون، گفت: او چه در سطح ملی و چه اروپا بازیکن بزرگی است و می‌دانیم بازیکن خطرناکی است. بسیار خوب است که کنار ما است و قطعا وقتی بتواند به آمادگی برسد، به ما کمک زیادی خواهد کرد.

گفتنی است برنده این مسابقه به دور دوم پلی‌آف صعود کرده و در تاریخ ۱۳ ماه جاری میلادی در ورزشگاه البیت دوحه به مصاف الغرافه قطر خواهد رفت. برنده آن دیدار نیز به مرحله اصلی لیگ قهرمانان راه می‌یابد.

تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با انتقال پایتخت ایران از تهران ...