کاهش دمای تهران که آنچنان احساس شدنی نیست

سازمان هواشناسی کشور با اشاره به کاهش دمای هوای تهران پیش‌بینی کرد: امروز و فردا (۱۹ و ۲۰ مرداد) دمای هوای تهران با کاهش ۲ درجه‌ای به ۴۱ درجه سانتی گراد می‌رسد.
کد خبر: ۱۲۵۲۶۳۵
|
۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۰ 09 August 2024
|
1831 بازدید

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، طبق اعلام سازمان هواشناسی، امروز و فردا (۱۹ و ۲۰ مرداد) برای برخی مناطق نوار شمالی به ویژه سواحل دریای خزر، ارتفاعات شرقی البرز در استان‌های سمنان، گلستان، مازندران و شرق تهران و همچنین برخی نقاط در شمال خراسان شمالی بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

همچنین امروز و فردا در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در استان‌های هرمزگان، نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، ارتفاعات جنوب کرمان و جنوب شرق فارس رشد ابرهای همرفتی، رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک رخ خواهد داد.

در روزهای یکشنبه تا سه‌شنبه (۲۱ تا ۲۳ مرداد) برای برخی مناطق نوار شمالی دامنه و ارتفاعات البرز جنوبی، شمال غرب کشور و ارتفاعات و دامنه‌ها در زاگرس مرکزی و جنوبی و برخی مناطق هرمزگان و ارتفاعات جنوب کرمان بارش پراکنده گاهی رعد و برق انتظار می رود.

برای پنج روز آینده در نوار شرقی کشور برخی مناطق مرکزی استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز غرب و جنوب غرب در بعضی ساعات وزش باد شدید احتمال خیزش گرد و خاک و کاهش دید و کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

طبق گزارش سازمان هواشناسی کشور، در سه روز آینده دریای خزر و دریای عمان جمعه و شنبه (۱۹ و ۲۰ مرداد) خلیج فارس و تنگه هرمز مواج خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با انتقال پایتخت ایران از تهران ...