واکنش فوری حسن یزدانی به شایعه خداحافظی از کشتی

بعد از فینال وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد المپیک ۲۰۲۴ پاریس و شکست حسن یزدانی مقابل حریف بلغاری، شایعاتی منتشر شد مبنی براینکه یزدانی قصد دارد از دنیای قهرمانی خداحافظی کند.
کد خبر: ۱۲۵۲۹۰۴
|
۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۶ 10 August 2024
|
9681 بازدید
|
۳

واکنش فوری حسن یزدانی به شایعه خداحافظی از کشتی

به گزارش تابناک ورزشی، حسن یزدانی شب گذشته در فینال وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد المپیک ۲۰۲۴ پاریس نتوانست قهرمان شود. یزدانی به ماگومد رمضانوف بلغارستانی که روسی‌الاصل است باخت و صاحب سومین مدال المپیک شد. یزدانی با این مدال صاحب یک طلا و دو نقره المپیک است.

با توجه به شرایطی که او در فینال تجربه کرد و بارها کتفش را گرفت و پزشک برای درمان وارد تشک شد، برخی معتقد بودند حسن یزدانی قصد خداحافظی از کشتی دارد. با وجود این، کاپیتان 29 ساله تیم ملی کشتی آزاد بلافاصله موضع خود را اعلام کرد.

حسن یزدانی متنی در صفحه شخصی اش در اینستاگرامش منتشر کرد که بر اساس آن به نظر می رسد فعلا قصدی برای خداحافظی از دنیای قهرمانی ندارد.

حسن یزدانی در صفحه شخصی خود نوشت:

«سلام مردم شریف و ملت بزرگ ایران اول از همه تشکر می‌کنم از لطف بیکران و همیشگی شما مردم عزیز که به هر طریقی حمایت و محبت خود را از من دریغ نکردید، شما لایق بهترین ها هستید. از صمیم قلب آرزو داشتم امروز به شما تبریک کسب مدال طلا را به اشتراک بگذارم و خدای خود را شاهد می‌گیرم در این راستا از کوچکترین تلاشی دریغ نکرده‌ام... از روزهای اول جراحی تا ثانیه‌های آخر فینال، با جان و دل جنگیدم تا در شرایطی که شادی در دل مردم عزیزم کمرنگ شده، امیدی در دلشان زنده کنم... و حتی برای چند ثانیه مسبب افتخار و شادی شما باشم...

نامش را ،حکمت قسمت، تقدیر، نمی‌دانم چه بگذارم ولی می‌دانم که حتما خدا بهتر از همه ما می‌داند و راضی به رضایش هستم؛ اگر از توانایی و میزان آمادگی خودم اطمینان نداشتم هرگز پای در این میدان بزرگ نمی‌گذاشتم؛ در بالاترین میزان آمادگی چه به لحاظ جسمی و چه روحی به پاریس رفتم اتفاقی که دست مرا از مدال طلا دور کرد، تقریبا غیر قابل پیش بینی بود چه برای من و چه برای کادر درمان. احتمال این اتفاق در مجارستان بسیار بالا تر بود و با این که دوره درمان تکمیل نشده بود رفتم تا همین اتفاق را محک بزنیم و بعد از اطمینان، برای المپیک آماده شدیم و به گواه دکتر سهراب کیهانی تا ثانیه های اول فینال هیچ مشکلی نداشتم ولی اتفاق است و هیچ یک از ما از یک ثانیه بعد خود خبر نداریم. ولی من از تلاش و امید دست نمی‌کشم.

هیچگاه کم فروشی نکرده‌ام و نخواهم کرد. پس از درمان مجدد و در صورت نیاز عمل مجدد باز هم تلاش خواهم کرد تا این اتفاق شیرین را برای شما به ارمغان بیاورم اما باز هم می‌گویم تسلیمم به رضای خدا، من سپردم به خدا هر چه خدا می‌خواهد...»

تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۳
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
ممنون پهلون هیچگاه کم نیار کتفت در رفته مشکل نیست یکسال اگر لازمه استراحت وبازیابی کن ودرهیچ مسابقه شرکت نکن تا ترمیم بشه شایعات خداحافظی رو خیلی نارحتم کرد با ۲۹سال خدافظی!! به عبدالله موحد فکر کن اولین مدالهاش واوجش بعد سی سال بود حتی رقیبت بعد سی سال تیلور مطرح شد الان ازین به بعد حتی مدال برنز هم طلا است برو برای شکستن رکورد بوگ مگاترنر امریکایی والکساندر کارلین ومدوید تازه اوج رشد بدن تا34هست
مجمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
حسن یزدانی عزیز تو برای ما پهلوانی ،دم غیرتت گرم ایرانی دلاور ،تو حداقل دوتا المپیک دیگه رو میتونی به پایان برسونی ،منتظر درخشش مجددت هستیم
صولی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۱
سلام و خسته نباشی، عزیز تا یادم هست چند سال کشورعزیزم همچین کشتی گیری نداشته شما و دیگر ملی پوشان کشتی کشور لایق بهترینها هستین، امیدوارم بزودی به همراه دیگر ملی پوشانیدن افتخارات جهانی و از شما شاهد باشیم. حسن تو محبوبی، پس مغرور نباش و خودت و مثله سرباز بدون که واقعا هم همینطوره موفق و سر زنده باشی
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با انتقال پایتخت ایران از تهران ...