راه‌اندازی بزرگترین بیمارستان هزار تخت‌خوابی خاورمیانه توسط مجموعه نیکان

ناهید غفوری: بیمارستان نیکان با حمایت‌های ویژه و استقبال گسترده مراجعین غیرایرانی و ایرانی به سمت توسعه بزرگترین بیمارستان هزار تخت‌خوابی خاورمیانه پیش می‌رود.
کد خبر: ۱۲۵۳۹۳۸
|
۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۳ 15 August 2024
|
3430 بازدید
|
۱

راه‌اندازی بزرگترین بیمارستان هزار تخت‌خوابی خاورمیانه توسط مجموعه نیکان

ناهید غفوری، مسئول بخش آی‌پی‌دی (IPD) بیمارستان نیکان، در حاشیه نمایشگاه iph2024 از راه‌اندازی بزرگترین بیمارستان هزار تخت‌خوابی خاورمیانه توسط مجموعه نیکان خبر داد.

وی با اعلام این خبر گفت: «بیمارستان نیکان و مجموعه‌های درمانی وابسته به آن، تقریباً ۱۳ سال است که فعالیت خود را آغاز کرده‌اند. با توجه به استقبال بی‌نظیر مراجعین غیرایرانی و ایرانی، این مجموعه در طول این سال‌ها از یک مرکز درمانی به چهار مجموعه گسترش یافته و هم‌اکنون در نظر داریم بزرگترین بیمارستان هزار تخت‌خوابی خاورمیانه را راه‌اندازی کنیم.»

غفوری همچنین افزود: «مجموعه نیکان به‌عنوان بخش آی‌پی‌دی پایلوت معرفی شده است. ما با حمایت ویژه مدیرعامل بیمارستان نیکان به دستاوردهای چشمگیری دست یافته‌ایم و در حال حاضر از سوی وزارت بهداشت و درمان به‌عنوان بخش آی‌پی‌دی پایلوت معرفی شده‌ایم. در این راستا، آماده‌ایم تا به بیمارستان‌هایی که نیاز به اخذ مجوز آی‌پی‌دی دارند، مشاوره و آموزش‌های لازم را ارائه کنیم.»

وی به استقبال بالای مراجعین غیرایرانی از این مجموعه اشاره کرد و گفت: «در مجتمع‌های نیکان، آخرین تجهیزات و دستاوردهای پزشکی به مراجعین ارائه می‌شود. علاوه بر انجام عمل‌های عمومی، بخش‌هایی نظیر آی‌وی‌اف، چشم‌پزشکی، رادیوتراپی، شیمی‌درمانی، جراحی اطفال، نورولوژی کودکان، جراحی تومورهای مغزی و بخش‌های جراحی سرطان معده به روش لاپاراسکوپی، ارتوپدی و ارولوژی نیز به مجموعه اضافه شده‌اند. در واقع، تقریباً تمامی خدمات درمانی در مجموعه‌های نیکان به بیماران ارائه می‌شود.»

راه‌اندازی بزرگترین بیمارستان هزار تخت‌خوابی خاورمیانه توسط مجموعه نیکان

ناهید غفوری همچنین از دولت خواست تا با حمایت‌های بیشتر، شرایط جذب بیماران خارجی را بهبود بخشد و افزود:« ما باور داریم که هر یک از مراجعین غیرایرانی به مراکز درمانی کشور، به‌عنوان سفیر تبلیغاتی گردشگری سلامت ایران عمل می‌کنند. از انتخاب دکتر پزشکیان به‌عنوان رئیس‌جمهور بسیار خوشحالیم، زیرا ایشان به مشکلات حوزه پزشکی واقف هستند. از طرفی، با توجه به اینکه بیمارستان نیکان به‌عنوان بهترین بیمارستان کشور معرفی شده است، امیدواریم با رهنمودها و دستورات ویژه ایشان، مشکلات حوزه بهداشت و درمان از جمله مسائل مربوط به مالیات پزشکان، رفع مشکل تبدیل ارزها در بیمارستان‌ها، و تسهیل در ورود، ترانسفر و اقامت بیماران خارجی رفع شود.»

وی در پایان به اهمیت نمایشگاه‌های تخصصی بین‌المللی و تأثیر آن‌ها بر توسعه بیمارستان‌ها و صنعت گردشگری سلامت اشاره کرد و گفت: «مجموعه نیکان پیش از این نیز در نمایشگاه‌های بین‌المللی حضور داشته است، اما این اولین بار است که در یک نمایشگاه تخصصی شرکت می‌کنیم. سیاست اعضای هیئت مدیره مجموعه نیکان بر این بود که زمانی وارد حوزه نمایشگاهی شویم که حرفی برای گفتن داشته باشیم، و امروز این اتفاق محقق شده است. ما با حمایت‌های مدیرعامل این مجموعه و مرکز همایش‌ها، در این نمایشگاه حضور یافتیم.»

 

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۶
انشاالله که برای تبلیغ و تظاهر و سیاست بازی نباشد !! فقط برای نجات جان بیماران باشد.
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟