نتایج آزمون استخدامی دولت قبل برای آموزش و پرورش بازبینی می شود

معاون دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش با بیان اینکه معاون اجرایی رئیس جمهور وعده دادند، افرادی که به نتیجه آزمون استخدامی آموزش و پرورش معترض هستند، مجددا اعتراضات آنها مورد بازبینی قرار خواهد گرفت گفت: اگر احتمالا تضییع حقی صورت گرفته باشد نسبت به این افراد اعاده خواهد شد و تلاش بر این است که حقی از کسی در این مسیر ضایع نشود.
کد خبر: ۱۲۵۶۶۳۰
|
۰۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۸ 30 August 2024
|
15120 بازدید
|
۶

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا؛ موسی‌الرضا کفاش با بیان اینکه موضوع جذب منابع انسانی در آموزش و پرورش فرآیندهای قانونی دارد گفت: بعد از تشکیل دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه شهید رجایی جذب نیرو در آموزش و پرورش از دو طریق دانشگاه فرهنگیان و ماده ۲۸ انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه برخی افراد بعد از شرکت در کنکور سراسری، دانشگاه فرهنگیان را انتخاب می‌کنند افزود: برخی دیگر به عنوان ماده ۲۸ از فارغ التحصیلان سایر دانشگاه‌ها هستند که در صورت تمایل به حرفه معلمی با شرکت در آزمون به این شغل ورود پیدا می‌کنند.

معاون دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش با بیان اینکه این افراد بعد از آزمون کتبی (ارزشیابی کتبی) و مصاحبه و گزینش که ضوابط خاص خود را دارد، جذب می‌شوند ادامه داد: کسی که در جایگاه تعلیم و تربیت قرار می‌گیرد و به عنوان معلم، اولیاء فرزندان خود را به او می‌سپارند باید ویژگی‌های لازم را داشته باشد.

کفاش با بیان اینکه بعضا اعلام شده بخاطر عکس پروفایل در گزینش، رد صلاحیت اتفاق افتاده است گفت: مسئولان گزینش این موضوع را تائید نکردند و اعلام شد این مطلب صحت ندارد و به خاطر مثلا عکس پروفایل کسی در گزینش رد نشده است.

وی با بیان اینکه این موضوع مطرح و مسئولان ذی‌ربط و مسئولان گزینش پاسخ دادند افزود: در مسیر جذب، یک امتحان کتبی، یک مصاحبه تخصصی و یک مصاحبه عمومی گرفته می‌شود که مجموع آن باید حد نصاب قبولی را برای جایگاه معلمی شامل شود.

معاون دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش با بیان اینکه حق اعتراض و حق مطالبه برای همه کسانی که قبول نشده‌اند محفوظ است ادامه داد: حوزه پاسخگوی آموزش و پرورش دلایل را منعکس می‌کند و اینگونه نیست که خدای نکرده کسی به ناحق رد شود.

کفاش با بیان اینکه در مسیر جذب نیروی انسانی و گزینش، افراد رد شده می‌توانند به مراجع قانونی مراجعه و اعتراض خود را اعلام کنند گفت: معاون اجرایی رئیس جمهور نیز این وعده را دادند، افرادی که به دلایلی شرایط را کسب نکردند، جذب نشدند یا معترض هستند مجددا مورد بازبینی قرار خواهند گرفت و اگر احتمالا تضییع حقی صورت گرفته باشد نسبت به این افراد اعاده خواهد شد و تلاش بر این است که حقی از کسی در این مسیر ضایع نشود.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۹
سلام لطفاً کارنامه سبز های آموزگاری ماده 28را که دفترچه آزمون 28000 نفر استخدام منتشر شده ولی این تعداد استخدام نشده به ترتیب نمره با بازبینی فایل های صوتی تا نفر آخراستخدام کنید شما برای استخدام آموزش پرورش چرا در مراحل مختلف از مردم پول گرفتید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۹
جالبه این بچه های با انگیزه و با استعداد رو به بهانه های مختلف رد می کنند
اونوقت یه عده که واقعا کاربردی برای اموزش و پرورش ندارن بصورت فله ای استخدام کردند
باور کنید تو بعضی شهرها نیرو استخدام شده که حدود ۶۰ سالشه
مدیونم اگه دروغ گفته باشم
اونوقت ما که نیروی دبیری بودیم ۴۸ سالگی بازنشسته ایم
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۹
کارنامه سبزهایه پارسال هم باید جذب شوند پارسال در حق ما کارنامه سبزها اجحاف زیادی شد و سر هیچی ما هارو رد کردن اونا رو هم بازبینی کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۰
چرا همون نمره علمی نمی گذارید که در روند مصاحبه های سلیقه ای هر کس که دوست دارند رد می کنند در حق خیلی ها اجحاف شده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۰
واقعا چه عدالتی هست ۹ ماه درس خوندم با نمره ۳۱۶ نفر اول شهرم هستم با فاصله زیاد کتبی با حد نصاب..بعد قبول نهایی نشدم فقط به دلیل سلیقه ای نمره دادن ارزیاب مصاحبه تخصصی..جالب اینجاس من پارسال کارنامه سبز بودم پارسال مصاحبه تخصصی ۱۱۰ امتیاز گرفتم امسال ۶ امتیاز..ملاک امتیاز دهی چی هست که انقد جوانان از دولت جمهوری اسلامی ناامید میکنید و افراد ناشایست سر کار میان..ایا فن بیان و طرح درس من از پارسال افت پیدا کرده که پارسال نمره بهتری تو مصاحبه گرفتم؟واقعا ناعدالتی هست و حرفمون هم فک نکنم به جایی برسه حیف زمانی که گذاشتم این مباحث سختو خوندم
الهه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۱
سلام
چطور ممکنه در شهری که ظرفیت آموزگار استثنایی فقط یک نفر و سهمیه آزاد بوده ،بعد از اعلام نتایج ایثارگر رو قبول کردن؟ مگه همچین چیزی میشه؟ این یعنی بی عدالتی ،این یعنی ناحق کردن،خدارو خوش نمیاد
کجا باید پیگیری کنم؟
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با انتقال پایتخت ایران از تهران ...