تابناک گزارش می دهد

تکذیب حمله کماندویی صهیونیستها و اسارت دو سرباز ایرانی

حمله نیروهای مخصوص اسرائیل به منطقه مصیاف سوریه، و نفوذ به مراکز نظامی و اسارت مجموعه‌ای از سربازان از جمله دو شخصیت ایرانی تکذیب شد.
کد خبر: ۱۲۵۹۲۵۴
|
۲۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۷ 12 September 2024
|
4406 بازدید
|
۱

بین الملل تابناک: رسانه‌های معارضان نظام سوریه مدعی شده بودند که نیروهای ویژه ارتش اسرائیل عملیات ویژه‌ای را علیه تأسیسات نظامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شش کیلومتری جنوب غربی شهر مصیاف سوریه انجام دادند.

به گزارش تلویزیون سوریه (Syria TV) که متعلق به معارضان حکومت بشار اسد است، طی این عملیات هلیکوپتر اسرائیل در خاک سوریه فرود نیامد. بلکه در هوا معلق ماند و نیروهای ویژه اسرائیلی با طناب خود را به محل رساندند.

بنابر این گزارش، در درگیری میان این نیروها و شبه‌نظامیان سوری و ایرانی، چند سوری کشته و دو تا چهار ایرانی بازداشت شدند.

روزنامه هاآرتص اسرائیل نیز در گزارشی مدعی شد که نیروهای کماندوی رژیم صهیونیستی به یک تأسیسات امنیتی متعلق به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در سوریه نفوذ کرده و این تأسیسات را تخریب کردند.

این روزنامه در ادامه مدعی شد که عناصر صهیونیست مذکور علاوه بر نفوذ در این تأسیسات، تعدادی از تجهیزات موجود در آن را نیز به دست آوردند و بعد از آن خارج شدند.

در این گزارش به نقل از منابع آگاه ادعا شده است که عملیات مذکور در جریان حمله روز دوشنبه علیه سوریه که به شهادت ۱۶ تن انجامید صورت گرفت. این عملیات بنا به ادعای منابع صهیونیست نزدیک منطقه مصیاف در حومه غربی حماه انجام شد. در ابتدای عملیات ادعایی، پهپادهای صهیونیست مسیرهای منتهی به تأسیسات امنیتی مذکور را هدف قرار دادند و بعد بالگردهای رژیم صهیونیستی نیروهای اشغالگر را به این ساختمان رساندند.

یک منبع آگاه در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر خبر برخی رسانه‌های صهیونیستی در خصوص حمله نیروهای مخصوص این رژیم به منطقه مصیاف سوریه، و نفوذ به مراکز نظامی و اسارت مجموعه‌ای از سربازان از جمله دو شخصیت ایرانی را غیر واقعی و نادرست دانست.

این منبع آگاه با تاکید بر اینکه این ادعاها کذب محض است افزود: هیچ نیروی ایرانی در سوریه در محل مورد ادعای رسانه‌های صهیونیستی حضور نداشته‌اند و این منطقه محل حضور نیروهای ارتش سوریه است به همین اساس ادعای رسانه‌های صهیونیستی مبنی بر صدمه به نیروهای ایرانی یا اسارت آنها نیز به طور کامل دروغ و کذب و ادعای واهی است.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Canada
|
۰۶:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۳
عجب! بازم تکذیب و تکذیب و تکذیب.
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟