777، راه مطمئن خرید محصولات مدیران خودرو

کد خبر: ۱۲۶۰۴۹۵
|
۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۴ 18 September 2024
|
6048 بازدید

777، راه مطمئن خرید محصولات مدیران خودرو

بازار خودرو ایران در پایان دو فصل ابتدایی امسال دو چهره متفاوت داشت. بهار 1403 با رکود نسبی و کاهش خرید و فروش همراه بود اما در تابستان امسال و در پی رفع برخی موانع، تولیدات کارخانه‌ها به سمت فروش و تحویل به مشتریان حرکت کرد.

در این میان، شرکت مدیران خودرو به عنوان قطب سوم خودروسازی در ایران، یکی از پرکارترین کارخانه‌های ساخت خودرو در سال جاری لقب گرفت و در کنار فروش محصولات آشنای خود، عرضه چند محصول جدید را هم آغاز کرد تا تنوع بیشتری به بازار خودرو ایران ببخشد.

مدیران خودرو در سال 1402 با فروش بیش از 150 هزار دستگاه خودرو و همچنین ارائه سبد متنوع محصول با نزدیک به 15 مدل متفاوت، بی‌شک ستاره بازار خودرو ایران لقب می‌گیرد.

تابستان امسال چند محصول جدید در کلاس‌های مختلف نیز از سوی مدیران خودرو به مرحله فروش رسید که از قضا با استقبال خوب مشتریان  مواجه شد.

شرکت مدیران خودرو در سال جاری محصولات متنوع خود را در 4 برند شامل ام وی ام، فونیکس، اکستریم و فونیکس NEV (زیرگروه خودروهای نوانرژی و پاک) به بازار عرضه می‌کند و با توجه به تعدد بی‌نظیر مدل‌ها، عملا صاحب بزرگ‌ترین سبد محصول در بازار خودرو ایران است.

در این 4 گروه، از خودروهای اقتصادی مثل کراس‌اوور و سدان متوسط شهری تا سوپر سدان اسپرت و حتی شاسی‌بلند لوکس و فاخر تولید می‌شود و برای همه گروه‌ها و قشرهای متقاضیان جامعه، امکان انتخاب و خرید، از سوی مدیران خودرو در نظر گرفته شده است.

تابستان امسال محصولات جدید شامل اکستریم VX به عنوان لوکس‌ترین خودرو مونتاژی کشور، فونیکس آریزو 6 جی تی به عنوان سریع‌ترین سدان مونتاژی کشور و همچنین فونیکس آریزو 8 به عنوان لوکس‌ترین سوپر سدان مونتاژی کشور از سوی مدیران خودرو راهی بازار شده و محصولات جدید دیگری نیز در راه هستند.

777، راه مطمئن خرید محصولات مدیران خودرو

شرایط فروش محصولات مدیران خودرو

در کنار ارائه محصولات متنوع و باکیفیت به بازار خودرو ایران، شرکت مدیران خودرو شرایط متنوع خرید را نیز برای متقاضیان در نظر گرفته که نسبت به هر یک از محصولات متفاوت است.

ثبت نام برای خرید محصولات مدیران خودرو شامل فروش نقدی با قیمت قطعی و همچنین فروش اقساطی با وام بانکی است که با هدف افزایش توان خرید برای متقاضیان و حذف بهره سنگین غیربانکی از سوی برخی سودجویان، طراحی شده است.

برای آشنایی بیشتر با شرایط فروش به صفحه فروش محصولات مدیران خودرو 777 مراجعه نمایید.

777، راه مطمئن خرید محصولات مدیران خودرو

مدیران خودرو 777، انتخاب برتر

شرکت مدیران خودرو دارای شبکه بزرگی از نمایندگی‌های رسمی و مجاز در سراسر کشور است که خدمات متنوع را به مشتریان ارائه می‌نمایند.

در میان بیش از 150 نماینده مدیران خودرو در کشور، اما نمایندگی مدیران خودرو کد 777 به عنوان نماینده برتر از سال 1397 کار خود را آغاز کرده و در مدت کوتاهی توانسته به رتبه 1 فروش کشور برای محصولات این شرکت دست پیدا کند.

مدیران خودرو 777 دارای 4 شعبه در دو استان تهران و البرز است و در کنار آن 4 شوروم نیز در این دو استان راه‌اندازی کرده که از شمال شرق تهران تا جنوب غرب کرج، به شهروندان این دو کلانشهر امکان دسترسی و مشاهده از نزدیک محصولات مدیران خودرو را به مشتری می‌دهد.

مدیران خودرو 777 در سال‌های اخیر در کنار فروش محصولات، توسعه توانمندی خود را نیز با جدیت پیگیری کرده و امروز همه خدمات مورد نیاز مشتریان از مرحله ثبت نام تا تحویل و خدمات پس از فروش را به این شرح و با استاندارد بالا و کیفیت برتر ارائه می‌کند

 

ثبت نام خودرو: خرید محصولات مدیران خودرو از طریق ثبت نام صورت می‌گیرد و مدیران خودرو 777 به عنوان نماینده رتبه 1 کشوری نیز پذیرای رزرو حضوری و اینترنتی و ثبت نام به شکل قطعی برای متقاضیان است و مشتری را تا زمان تحویل خودرو از مراحل آن مطلع می‌نماید.

 

تحویل به موقع محصولات مدیران خودرو: با توجه به اینکه مدیران خودرو 777 اداره تحویل اختصاصی خود را دارد، بنابراین امکان تحویل به موقع محصول را نیز پس از بررسی‌های لازم و کنترل دقیق از سوی کارشناسان اداره تحویل، به مشتری می‌دهد. تابستان امسال برخی از مشتریان مدیران خودرو 777 حتی زودتر از موعد، خودرو خود را تحویل گرفتند و برای محصولات جدید جشن تحویل هم برگزار شد.

 

خدمات پس از فروش VIP: مدیران خودرو 777 در راستای توسعه خدمات خود، تابستان امسال به صورت رسمی از مرکز خدمات پس از فروش خود رونمایی کرد. این مرکز شامل تعمیرگاه مجهز با نیروی انسانی متخصص و ایستگاه‌های متعدد برای پذیرش روزانه تا 100 خودرو است که از نظر فضا و ابزار دقیق، در سراسر کشور همتا ندارد.

مرکز خدمات پس از فروش 777 ضمن ارائه خدمات با استاندارد VIP، دارای بزرگ‌ترین انبار قطعات یدکی محصولات مدیران خودرو نیز هست و همواره نزدیک به 80 درصد قطعات مصرفی و حتی قطعات کمیاب را نیز به مشتریان ارائه می‌نماید.

777، راه مطمئن خرید محصولات مدیران خودرو

خدمات گارانتی و سرویس دوره‌ای: مدیران خودرو 777 امکان ارائه خدمات گارانتی و سرویس‌های دوره‌ای را برای همه محصولات این شرکت دارد و نیروی انسانی آموزش دیده و باتجربه را به این منظور فراهم آورده است.

با انتخاب مدیران خودرو 777، پیوند عمیقی بین مشتری و این مرکز ارائه کننده تمام خدمات خودرویی برقرار می‌شود و رضایت مشتری از اهم اهداف مجموعه 777 است.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/ 

 

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب ها
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟