تأکیدات جانشین فراجا: درباره اتباع غیر مجاز

جانشین فراجا گفت: به‌کارگیری اتباع غیرمجاز، خرید و فروش ملک یا وسایل نقلیه با آنان و یا استفاده از آنان در اموری مانند نگهبانی جرم بوده و این افراد باید به کشور خود برگردند.
کد خبر: ۱۲۶۰۷۱۲
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۵ 20 September 2024
|
2156 بازدید
|
۳

به گزارش «تابناک»، جانشین جانشین فرماندهی انتظامی کل کشور شامگاه پنجشنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای انتظامی گلستان در گرگان اظهار کرد: حضور اتباع غیرمجاز در تمام دنیا جرم است و این افراد باید به کشور خود بازگردانده شوند.
 
سردار قاسم رضایی گفت: بکارگیری اتباع غیرمجاز، خرید و فروش ملک یا وسایل نقلیه با آنان و یا استفاده از آنان در اموری مانند نگهبانی نیز جرم است.
 
سردار رضایی افزود: مقابله با جرایم و برقراری نظم و امنیت از مهمترین وظایف پلیس است که با تمام وجود در این راستا تلاش می‌کنیم.
 
وی با اشاره به ضرورت مقابله همه جانبه با مواد مخدر افزود: اعتیاد و مواد مخدر سرمنشأ بسیاری از جرایم و آسیب‌های اجتماعی است و پلیس برای مقابله با آن برنامه ریزی‌های خوبی خصوصا در مرزها انجام داده است.
 
جانشین فراجا هم چنین گفت: برخورد با دارندگان سلاح غیرمجاز و برهم زنندگان نظم و امنیت نیز یکی دیگر از اولویت‌های پلیس است.
 
وی گفت: از شهروندان درخواست می‌کنیم در صورت اطلاع از محل نگهداری سلاح‌های غیرمجاز، موضوع را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۳۰
لطفا هر چه سریعتر افغانها را بیرون کنید
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۳۰
تشکر از تابناک که از مدتها قبل به این موضوع و خطر بالقوه پرداخت و جز اولین رسانه های بود که حساسیت این موضوع رو به عنوان چالش ملی مطرح کرد.
اما پیشنهاد کنید که شماره تلفنی - حتی ۳ یا ۴ رقمی- نیروی انتظامی برای این موضوع اختصاص بده تا مردم بتوانند موارد گفته شده در مورد اتباع غیر مجاز رو گذارش بدن
الان 70 درصد مغازه های بازار صالح آباد دست اتباع غیر مجاز است و اجاره خانه در جنوب تهران به واسطه اتباع نجومی شده
مهرداد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۳۰
خبر امده که اتباعی که از ایران اخراج می شوند توسط سفارت ایران در افغانستان دوباره مجوز می گیرند و به کشور بر می گردن . چرا دولت فکری به حال سفارت ایران در افغانستان نمی کنه
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟